Mam problem z silniczkiem - pewnego dnia przestała działać.
Ostatnio reanimowałem go, oczywiście pełno rdzy i sy..u w środku, po rozkręceniu mechanizmu.
Niestety przy zakładaniu klapki połamałem króciec do podłączania wężyka, próbowałem to jakoś skleić, ale bez efektu. A na deser przy zakładaniu ramienia wycieraczki odłamałem ten plastikowy wypust, w którym umieszczono dyszę spryskiwacza. Wygląda to jakby ten wypust był na stałe zintegrowany z ośką, na którą nakłada się ramię wycieraczki. Ten króciec z drugiej strony zresztą też.
Kupiłem używany silniczek i chyba przez nieuwagę przy rozpakowywaniu lub też podczas transportu w tym egzemplarzu również odłamała się końcówka z dyszą, ale udało mi się ją przykleić dość precyzyjnie.
Po zamontowaniu silniczka okazało się, że płyn "psika" na szybę, ale też prawie tyle samo w tym samym czasie kapie sobie do klapy bagażnika tym króćcem, do którego podłącza się wężyk. Wygląda to na jakąś "cofkę" - połączenie wężyka potraktowałem dodatkową opaską skręcaną i dzieje się to samo.
Myślicie, że cofka może być spowodowana jednak nie do końca dokładnym i szczelnym spasowaniem ułamanej końcówki z dyszą czy też problem może tkwić w czym innym?
Nie chciałbym otwierać mechanizmu, żeby znów nie odłamać króćca...
Ktoś kiedyś rozbierał ten mechanizm na czynniki pierwsze?
W moim oryginalnym silniczku na ośce, u "nasady", znalazłem podkładkę i jakiś oring, które przykrywa plastikowa okrągła osłona (ta, która przechodzi bezpośrednio przez szybę w gumowej uszczelce) - może w tym oringu tkwi problem?
Niestety nie ma już za bardzo takich silniczków, żeby kupił jeszcze jeden lub najlepiej nowy. Jest 1szt używana na allegro, ale bez końcówki z dyszą, być może to starszy typ, bo w Eperze jest modyfikacja z opisem "ZASTOS. NOWE RAMIĘ WYCIER.SZYBY TYLNEJ BEZ SPRYSKIWACZY PRZENIESIONYCH NA KONIEC WAŁKA WKLĘSŁEGO NOWEGO SILN."
Ogólnie widzę, że to auto przeżyło już swoje czasy i zaczyna się robić problem z wieloma częściami
Delta II - silniczek wycieraczki tylnej
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Delta II - silniczek wycieraczki tylnej
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Delta II - silniczek wycieraczki tylnej
Mam dwa, ale nie mam teraz nikogo pod ręką żebym mógł się dostać do klap bagażnika, za tydzień najwcześniej...
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta II - silniczek wycieraczki tylnej
Wezmę oba
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205