Delta I 1.6 GT - wymiana rozrządu

Anonymous

Delta I 1.6 GT - wymiana rozrządu

Post autor: Anonymous » 21 lis 2006, 8:40

MA KTOS JAKIŚ SCHEMACIK JAK MAJA BYĆ ZNAKI USTAWIONE W 1,6 GT
ALBO KTOŚ MOŻE Z GŁOWY PAMIETA?
JAKĄŚ FOTKE?

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 809
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Delta - rozrząd

Post autor: schab » 21 lis 2006, 8:45

Z górnymi kołami nie ma problemu : są na nich nabite znaki , które musisz zgrać z wytłoczonymi w blaszanej obudowie trójkącikami . Natomiast na dole sprawa jest trochę trudniejsza : musisz zdjąć koło pasowe , przykręcone na 4 śruby imbusowe ( i tak je musisz zdjąć , żeby zsunąć pasek ) i dopiero tam będzie widoczny znak , który musisz zgrać z nadlewem na bloku .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Anonymous

Delta - rozrząd

Post autor: Anonymous » 21 lis 2006, 8:54

WIELKIE DZIĘKI :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zrób to sam”