BREMBO 4-tłoczkowe

Awatar użytkownika
Swiety
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 881
Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: Swiety » 04 lut 2021, 15:16

Zakładał ktoś takie zaciski do Delty I?

Zakupiłem cały zestaw z Kappy, ale są "duzo" za duże, na tarcze 310... (zaciski są gabarytowo niewspółmierne do tarczy i tłoczków)
Teraz mam plan pokombinować z zaciskami od Alfy 159 (305mm) lub Merca W211.

Zależny mi żeby weszły felgi max 16"

PS. nie piszcie że seryjne wystarczą... mam kaprys mieć Brembo.
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6289
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: vanisch » 04 lut 2021, 16:20

A 330mm z Delta III?
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
Swiety
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 881
Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: Swiety » 04 lut 2021, 17:29

Za duża i za ciężka tarcza, a zacisk pewnie ma właśnie z Alfy 166. No i felga minimum 17

Zrobiłem rozeznanie... Fiat 500 abarth miał seryjnie zaciski takie jak clio rs3 na tarczę 305 z seryjny y adapterami pod seryjne jarzmo
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4001
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: volf » 04 lut 2021, 18:01

W Kappie jakoś się tam mieszczą pod 16-calowymi felgami :)
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
Swiety
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 881
Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: Swiety » 04 lut 2021, 19:42

Wiem, ale kappa ma specjalne do tego przygotowane 16... Zresztą na 5 śrub. Niby nie problem, ale nie chcę drastycznie zwiększać masy nieresorowanej.
Dzisiaj przyłożyłem zaciski kappy do zacisku z 406 v6, jest prawie dwukrotnie większy a ma mniejszą średnicę tłoczka nie mówiąc o wadze.
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6289
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: vanisch » 04 lut 2021, 19:55

Zacisk 406V6 podobno ma taki sam rozstaw śrub jak- większość- zacisków w Fiat/Alfa/Lancia pod tarczę 284mm.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
Swiety
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 881
Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: Swiety » 04 lut 2021, 20:33

Serio... No to sprawdzę. Brat ma taki zacisk w Pugu 106. I tarcza 284 jak ulał by spasowała
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6289
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: vanisch » 04 lut 2021, 20:45

Tzn pasuje na tarczę 305mm, może i na 284 też by siadł, ale rozstaw śrub mocujących zacisk jest jak w zacisku 284mm - bodajże 100mm ;)
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
Swiety
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 881
Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: Swiety » 04 lut 2021, 21:04

A może wiesz czy jarzmo na zacisk 257 ma taki sam rozstaw jak na 284?
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: pietrek125 » 04 lut 2021, 21:05

Tzw Małe Brembo... FC 20VT , AR156 GtA preFL.
Można jeszcze spróbować z AR Mito QV (4x98)
Swiety pisze: 04 lut 2021, 21:04 A może wiesz czy jarzmo na zacisk 257 ma taki sam rozstaw jak na 284?
Raczej nie... W Mareii przechodziłem z 257 na 284mm i do wymiany było wszystko... Zwrotnica, amortyzator + śruby, jarzmo, zacisk, końcówka drążka kier... nawet łożysko jest inne...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
Swiety
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 881
Rejestracja: 27 lut 2006, 0:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: Swiety » 04 lut 2021, 21:49

Czyli przydałaby się zwrotnica od integrale
Lancia Delta HF Turbo

Kursy pierwszej pomocy
http://www.erhaplus.pl

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6289
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: vanisch » 04 lut 2021, 22:26

W Dedrach np stosowano ten sam zestaw zacisk/jarzmo etc dla tarcz 257 i 284mm...
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: pietrek125 » 04 lut 2021, 22:48

vanisch pisze: 04 lut 2021, 22:26 W Dedrach np stosowano ten sam zestaw zacisk/jarzmo etc dla tarcz 257 i 284mm...
No jakoś Eper twierdzi coś innego... zaciski do 257 maja inne numery kat. od zacisków 284... jak weźmiemy wersje z zaciskami 284 to jaki model byśmy nie skrosowali to wychodzą jedynie tarcze 284...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

Awatar użytkownika
INTEGRALE
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 833
Rejestracja: 08 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Sanok

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: INTEGRALE » 04 lut 2021, 22:59

Mam założone Brembo z AR166 + adapter.
Felgi mam 16 cali ale te zaciski ledwo się mieszczą...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: BREMBO 4-tłoczkowe

Post autor: pietrek125 » 04 lut 2021, 23:06

Zacisk 166/Kappa (Duże Brembo) ma ten plus, że jest łatwo "zdobywalne", do starszych modeli opartych o płytę Tipo stworzono specjalnie Tzw. Małe Brembo, niestety wyszło tego mało i ceny są zdecydowanie wyższe niż dużego "B'.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”