Delta GT i.e - nierówne obroty

pablo6996
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 01 wrz 2011, 18:50
Imię: Paweł
Lokalizacja: Poznań

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

Post autor: pablo6996 » 06 wrz 2011, 20:33

Sprawdzałem w ofercie mają do wersji 109 KM ja potrzebuję do silnika 90KM chyba że pasują zamiennie?
Pozdrawiam

pablo6996
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 01 wrz 2011, 18:50
Imię: Paweł
Lokalizacja: Poznań

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

Post autor: pablo6996 » 07 wrz 2011, 13:34

Może ktoś orientuje się gdzie można dostać używany?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

Post autor: schab » 07 wrz 2011, 14:59

pablo6996 pisze: Może ktoś orientuje się kto był dostawcą silniczków krokowych do układu zasilania S.P.I. ?
GM ( Opel )
pablo6996 pisze:Sprawdzałem w ofercie mają do wersji 109 KM ja potrzebuję do silnika 90KM chyba że pasują zamiennie?
109KM - to był MPI , nie sądzę żeby krokowce były zamienne
pablo6996 pisze:Może ktoś orientuje się gdzie można dostać używany?
A możesz zrobić zdjęcie starego ? Mam dwa od Ritma 90 s.i.e - silnik ten sam , różnił się nieco osprzętem.
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

pablo6996
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 01 wrz 2011, 18:50
Imię: Paweł
Lokalizacja: Poznań

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

Post autor: pablo6996 » 08 wrz 2011, 16:20

W sobotę zamieszczę zdj.
Pozdrawiam

pablo6996
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 9
Rejestracja: 01 wrz 2011, 18:50
Imię: Paweł
Lokalizacja: Poznań

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

Post autor: pablo6996 » 10 wrz 2011, 16:47

Witam oto on powód moich zmartwień.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

Post autor: schab » 10 wrz 2011, 20:52

Mam przed sobą krokowca pochodzącego z Ritma . Działał do końca .
Pierwsza część numeru się zgadza : 92172 , druga niekoniecznie : A2336- Wizualnie identyczny .
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
romlen
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 4372
Rejestracja: 12 sty 2005, 0:00
Skype: romlen
Imię: Roman
Lokalizacja: Lyski koło Raciborza

Re: Delta GT i.e - nierówne obroty

Post autor: romlen » 04 paź 2011, 17:01

Znam ten ból. Mój silnik krokowy był dodatkowo nieszczelny i obroty falując nie spadały poniżej 2000. Wymiana pomogła. Czasem na allegro można znaleźć kompletny wtrysk SPI. Może coś się niebawem znajdzie?
Lancia Prisma 1,6IE Symbol '87 (tak tak, dalej u mnie), Lancia Y 1.2 2003 grudzień - ostatni miesiąc produkcji, Lancia Lybra SW 2.0 '99 i nigdy nie widziała gazu; Lancia Gamma Coupe - o tym śnię :)
Tel. 503124557-Orange
Obrazek
Po czym poznać, że komputer uzyska świadomość? Że zamiast informatyka będzie przychodził do niego psycholog.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”