Kappa - różnice w instalacji xenon / zwykła lampa

Awatar użytkownika
Skalniak71
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 501
Rejestracja: 20 gru 2009, 9:56
Lokalizacja: Oleśnica

Kappa - różnice w instalacji xenon / zwykła lampa

Post autor: Skalniak71 » 03 mar 2010, 17:54

Zacznę od tego, że przeszukałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie ( Lybra dość szczegółowo była opisana).
Więc tak. Chciałbym wymienić lampy zwykłe na xenonowe ( nie ważne po co i na co ) .

Co powinno wejść w skład zestawu żebym pomyślnie odpalił i zamontował je w aucie?
Mam możliwość kupna reflektora wraz z żarówka i przetwornicą. Co z samopoziomowaniem? To jakiś dodatkowy moduł czy znajduje się "w" lampie?
Czy są różnice w zasilaniu? Trzeba coś dłubać aby zapaliły się... czy po prostu montuje podłączam kablami od starych lamp i świeci?

Jestem kompletnie zielony w tej kwestii i proszę o dokładne opisanie co potrzeba przy procesie montażu. Dziekuję.

P.S. Mam Kappe 95' 3.0l jeśli to może pomóc...
Bella !Lancia Kappa 3.0 V6 95' Bella#2 Alfa Romeo 166 2.4 jtd 05'
Obrazek ObrazekObrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Daro_wawa
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 407
Rejestracja: 29 maja 2009, 9:35
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Odp: Kappa - różnice w instalacji xenon / zwykła lampa

Post autor: Daro_wawa » 03 mar 2010, 18:39

Lampy xenon i zwykłe mają takie same podłączenia poza silniczkami do regulacji wysokości światel więc teoretycznie wyjmujesz stare lampy i wkładasz nowe.
Oczywiście musisz zmienić silniczki ponieważ masz w xenonach silniczki z wtykiem 4 pinami a instalacja jest na wtyk 3 piny. więc nie podłączysz ich.
Jak zmienisz silniczki i podepniesz będziesz mógł regulować wysokość z przełącznika w samochodzie.

Jeśli chcesz podłączyć automatyczne samo poziomowanie to tutaj się nie wypowiem ponieważ ja sobie tą część montażu darowałem. za dużo zachodu i mieszania się w elektrykę auta i montaż jakiegoś elementu na tylnym zawieszeniu.