Kappa 2,4 JTD dwa tematy

dermaner
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 74
Rejestracja: 15 gru 2017, 23:36
Imię: Marek

Kappa 2,4 JTD dwa tematy

Post autor: dermaner » 31 mar 2019, 15:57

Witam
1 Potrzebna mi jest tarcza sprzęgłowa z silnika 2,4 JTD z dwu-masą, stara zużyta po wymianie jak by ktoś miał za przysłowiowe piwo.

2 Wałek balansowy jak zamontować bo na moje oko pasuje w dwóch położeniach

normalny81
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 38
Rejestracja: 11 kwie 2019, 16:53
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2,4 JTD dwa tematy

Post autor: normalny81 » 12 kwie 2019, 23:37

Witam, wywal wałek balansowy w CF3(140/150km) już ich nie zakładali. Niepotrzebnie obciąża łańcuch na pompie tylko i zabiera zawsze mocy trochę. Mój tata w swoich 3 k tak zrobił. Tarcza się znajdzie jak mój brat nie wywiózł złomu.
Są: AR159 2.4JTDm, AR156SW 1.9JTD, ChryslerVoyager 2.8CRD
Były: Panda I 0.9, Tipo I 2.5TD(od AR155), Delta II HPE1.9TD, AR GTV1.9TD i.d.(od Cromy I), kappa2.4TDs, kappa2.4JTD, ChryslerVoyager2.5CRD, Lybra1.9JTD, AR147 2.0TS Selespeed i JTD, Thesis 2.4, Kappa Coupe 2.4JTD,

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Kappa 2,4 JTD dwa tematy

Post autor: kond243 » 13 kwie 2019, 8:22

Zakłada się balans w jednym położeniu. Jeśli nie rozbierałeś pompy oleju to na pompie masz znaki ustawiasz pompę na znaki, ustawaiesz pierwszy cylinder w gmp jak do rozrządu. Wtedy na koło pompy pasuje na wał korbowy i do tego ustawiasz balans tak żeby wszedł w drugie koło pompy oleju. Jeśli rozbierałeś pompę oleju to ptrzebujesz druga na wzór. Pompa na górnych kołach znaki tylko. Na zębatych wewnętrznych już nie. I jeśli sam ich nie zrobiłeś to mamy zonk.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

dermaner
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 74
Rejestracja: 15 gru 2017, 23:36
Imię: Marek

Re: Kappa 2,4 JTD dwa tematy

Post autor: dermaner » 14 kwie 2019, 11:52

Pompy jeszcze nie rozbierałem więc sobie to sprawdzę

normalny81
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 38
Rejestracja: 11 kwie 2019, 16:53
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2,4 JTD dwa tematy

Post autor: normalny81 » 16 kwie 2019, 15:04

normalny81 pisze: 12 kwie 2019, 23:37 Witam, wywal wałek balansowy w CF3(140/150km) już ich nie zakładali. Niepotrzebnie obciąża łańcuch na pompie tylko i zabiera zawsze mocy trochę. Mój tata w swoich 3 k tak zrobił. Tarcza się znajdzie jak mój brat nie wywiózł złomu.
Jak tarcze będę miał w łapce, dam znać.. Odbiór Saska Kępa
Są: AR159 2.4JTDm, AR156SW 1.9JTD, ChryslerVoyager 2.8CRD
Były: Panda I 0.9, Tipo I 2.5TD(od AR155), Delta II HPE1.9TD, AR GTV1.9TD i.d.(od Cromy I), kappa2.4TDs, kappa2.4JTD, ChryslerVoyager2.5CRD, Lybra1.9JTD, AR147 2.0TS Selespeed i JTD, Thesis 2.4, Kappa Coupe 2.4JTD,

normalny81
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 38
Rejestracja: 11 kwie 2019, 16:53
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2,4 JTD dwa tematy

Post autor: normalny81 » 17 kwie 2019, 16:34

normalny81 pisze: 16 kwie 2019, 15:04
normalny81 pisze: 12 kwie 2019, 23:37 Witam, wywal wałek balansowy w CF3(140/150km) już ich nie zakładali. Niepotrzebnie obciąża łańcuch na pompie tylko i zabiera zawsze mocy trochę. Mój tata w swoich 3 k tak zrobił. Tarcza się znajdzie jak mój brat nie wywiózł złomu.
Jak tarcze będę miał w łapce, dam znać.. Odbiór Saska Kępa
Mam tarcze telefon na pw
Są: AR159 2.4JTDm, AR156SW 1.9JTD, ChryslerVoyager 2.8CRD
Były: Panda I 0.9, Tipo I 2.5TD(od AR155), Delta II HPE1.9TD, AR GTV1.9TD i.d.(od Cromy I), kappa2.4TDs, kappa2.4JTD, ChryslerVoyager2.5CRD, Lybra1.9JTD, AR147 2.0TS Selespeed i JTD, Thesis 2.4, Kappa Coupe 2.4JTD,

dermaner
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 74
Rejestracja: 15 gru 2017, 23:36
Imię: Marek

Re: Kappa 2,4 JTD dwa tematy

Post autor: dermaner » 17 kwie 2019, 22:12

Dzięki za zainteresowanie tematem z wałkiem sobie poradzę a tarcze sprzęgłową już mam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”