Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak mocy

Awatar użytkownika
kond243
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2597
Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: kond243 » 19 wrz 2014, 12:57

Przepraszam mój błąd nie dopisałem minus 0,6-0,7 bara. przy dawaniu gazu na postoju nie dmuchnie więcej jak 0,2 bara . Czujnik ciśnienia bezwględnego masz na ścianie grodziowej na wprost przepustnicy.Zielona kastka. On i przepływomierz odpowiadają za ilość powietrza dostarczenego do silnika. Zobacz jakie ciśnienie pokazuje to innymi słowami jest barometr. W kappie nie ma czujnika ciśnienia doładowaniatylko barometr i przepływka ;-)
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt

Awatar użytkownika
momo1234/momo11
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 792
Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
Skype: adrian.molasy3
Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
Kontakt:

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: momo1234/momo11 » 24 wrz 2014, 21:15

Rozrząd ustawiony według blokad, nowe świece, sprawdzone cewki. Poprawa znaczna ale to jeszcze nie to co powinno być. Jakieś pomysły?

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: stabraf » 24 wrz 2014, 23:54

a który wężyk od pierburga wypinałeś?

Awatar użytkownika
momo1234/momo11
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 792
Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
Skype: adrian.molasy3
Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
Kontakt:

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: momo1234/momo11 » 25 wrz 2014, 8:05

Ten co idzie do akutatora

Awatar użytkownika
momo1234/momo11
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 792
Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
Skype: adrian.molasy3
Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
Kontakt:

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: momo1234/momo11 » 25 wrz 2014, 9:19

Odpiąłem jeszcze raz ten wężyk gdy rozrząd jest dobrze ustawiony i... I auto jedzie jak wściekłe. Wymienić pierburga ? Czy to może coś innego ?

Awatar użytkownika
stabraf
Administrator
Administrator
Posty: 8477
Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Nowy Sącz

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: stabraf » 25 wrz 2014, 9:45

posprawdzaj wszystkie wężyki podciśnieniowe co do niego idą- jak OK to podmień pierburga.

Awatar użytkownika
rosomak1983
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 326
Rejestracja: 05 gru 2009, 22:30
Lokalizacja: Łancut

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: rosomak1983 » 25 wrz 2014, 10:43

Pierburga mozesz sprawdzic tez dmuchajac w niego, ma byc zatkany bez napiecia. Podłaczasz mu 12V (z akumulatora) na piny ma byc słychac cewke i w srodku sie otworzyc, jak bedziesz dmuchał bedzie swobodny przepływ powietrza.
Dziś jest pierwszy dzień reszty Twojego życia. Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. DZIAŁAJ!!!

Lancia kappa 2.0T 20V 1999

Awatar użytkownika
momo1234/momo11
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 792
Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
Skype: adrian.molasy3
Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
Kontakt:

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: momo1234/momo11 » 25 wrz 2014, 12:36

Z której strony dmuchać ?

Awatar użytkownika
rosomak1983
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 326
Rejestracja: 05 gru 2009, 22:30
Lokalizacja: Łancut

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: rosomak1983 » 25 wrz 2014, 20:21

A poprÓbuj z róznych stron, bo nie kojarze w tym momencie jak te króce dokładnie ida. Ale bez pradu ma byc zamkniete, ze ani dmuchniesz ani nie wciagniesz powietrza, jak zapodasz 12V to cyk i powinno byc drożne. Najlepiej druga osoba niech podłacza jakos prad druciakami albo co. Ogólnie to jest proste urzadzenie jak cep, zwykły elektorozawór, cewka która otwiera zawór jak cisnienie doładowania osiagnie odpowiednia wartosc. Jesli natomiast cały czas zawór jest drozny to moga byc problemy z doładowaniem, gdyby natomiast sie w ogóle nie otwierał bedzie przeładowywac.
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2014, 22:40 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Ortografia!!!
Dziś jest pierwszy dzień reszty Twojego życia. Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. DZIAŁAJ!!!

Lancia kappa 2.0T 20V 1999

Awatar użytkownika
rosomak1983
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 326
Rejestracja: 05 gru 2009, 22:30
Lokalizacja: Łancut

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: rosomak1983 » 25 wrz 2014, 20:24

Jakby co to kup sobie tego pierburga pasuje do naszych kapp choc nie jest identyczny ale tani i dostepny. U mnie seryjny pierburg działa jak nalezy.

http://e-autoczesci24.pl/sklep/partscat ... 80844.aspx
Dziś jest pierwszy dzień reszty Twojego życia. Co z nim zrobisz zależy od Ciebie. DZIAŁAJ!!!

Lancia kappa 2.0T 20V 1999

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11973
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: topcio » 25 wrz 2014, 22:01

Dmuchaj w 2


55699588.jpg
edit
rosomak1983 pisze:A poprÓbuj z róznych stron, bo nie kojarze w tym momencie jak te króce dokładnie ida. Ale bez pradu ma byc zamkniete, ze ani dmuchniesz ani nie wciagniesz powietrza, jak zapodasz 12V to cyk i powinno byc drożne.
Coś mi się wydaje, że to nie jest do końca tak jak piszesz. Już dokładnie nie pamiętam, muszę sprawdzić u siebie, ale wydaje mi się, że ten zawór nie działa ON/OFF tylko przełącza przepływ pomiędzy C a A , tzn B daje ciśnienie a wychodzi C lub A jeśli ma otworzyć WG.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
momo1234/momo11
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 792
Rejestracja: 22 mar 2009, 9:47
Skype: adrian.molasy3
Lokalizacja: tuczępy/busko zdrój
Kontakt:

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: momo1234/momo11 » 30 wrz 2014, 17:34

Wszystko śmiga jak powinno :) Dzięki wielkie :)

Awatar użytkownika
wladek-15
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 718
Rejestracja: 27 cze 2014, 23:00
Imię: Radek
Lokalizacja: Siemiatycze

Re: Kappa Turbo 2.0 20v - niskie ciśnienie doładowania/brak

Post autor: wladek-15 » 17 sty 2015, 21:46

jaka była przyczyna ?? mam coś podobnego u siebie
Były Dedra Turbo DS 1.9 67kw, Peugeot 405 1.9D 55kw, 2xBMW E46 2.0D 100kw ŚMIERDZIELE
Tempra SW 4x4 2.0b 83kw, Rover 416 1.6b 84kw,Golf 4 Do zadań specjalnych LPG
Jest Audi A3 1.6 8v następca Golfa 4 1.6 b 105KM BĘZIN + LPG (Pojazd użytkowy)
Jest następna zabawka BMW Z4 E86 Coupe ;)
Jest Yamaha - YZF R1, Suzuki - DR 650 RS, Honda - CR 500 AF
Dedra Integrale ;) 2.0TB 124kw JEST JAZDA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”