Kappa - gałka zmiany biegów

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3914
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Kappa - gałka zmiany biegów

Post autor: Maniak » 06 sty 2015, 14:01

Borek pisze:O ile pamiętam to chyba w starszych Kappach były gałki nakręcane, a w nowszych nabijane (niestety...).
Nawet z 95 były nabijane a do najnowszych się nie zaliczają
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

MaciekTOS
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 132
Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Re: Kappa - gałka zmiany biegów

Post autor: MaciekTOS » 28 sty 2015, 22:44

Panowie mam gościa który robi takie rzeczy ze skóry na dosyć dobrym poziomie , potrzebuje jakiegoś małego plastikowego logo Lancia , celem zrobienia gałki od biegów z logiem plus obszyta na nowo skórą , bryloczki itp szukałem nic , emblemat taki jak na kierownicy by pasował idalnie ;)

Awatar użytkownika
giekso
Moderator
Moderator
Posty: 1399
Rejestracja: 13 lis 2009, 11:51
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Dębica

Re: Kappa - gałka zmiany biegów

Post autor: giekso » 30 sty 2015, 14:50

Też onegdaj przerabiałem temat. Wybrałem gałe z Alfy 164 - ładna, skórzana, dobrze leży mi w łapie ;) . Pasuje idealnie.
Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.

>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<

Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina

Awatar użytkownika
rob_76
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3559
Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide

Re: Kappa - gałka zmiany biegów

Post autor: rob_76 » 30 sty 2015, 16:31

MaciekTOS pisze:Panowie mam gościa który robi takie rzeczy ze skóry na dosyć dobrym poziomie , potrzebuje jakiegoś małego plastikowego logo Lancia , celem zrobienia gałki od biegów z logiem plus obszyta na nowo skórą , bryloczki itp szukałem nic , emblemat taki jak na kierownicy by pasował idalnie ;)
Popróbuj szukać na eBay'u - ale nie tylko na ogólnym (.com) tylko na poszczególnych "rynkach": (co.uk; .it; .de; i tak dalej)...
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.

Awatar użytkownika
barad_duur
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 368
Rejestracja: 31 gru 2010, 0:50
Imię: Marcin
Lokalizacja: Czersk/pomorskie

Re: Kappa - gałka zmiany biegów

Post autor: barad_duur » 10 sie 2015, 12:10

Odświeżę temat. Orientuje się ktoś jaki jest numer katalogowy gałki do Kappy? Jakby coś to zmieniało to 2.0 20v VIS 1996r.
Znalazłem w dobrej cenie gałkę od Fiata Marea nr katalogowy 1769720614. Na zdjęciach wygląda identycznie ale czy będzie pasować?
Kappa 2.0 VIS '96

Tylu idiotów wokół a tak mało amunicji...

Awatar użytkownika
dobermannn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 418
Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
Imię: Kuba
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa - gałka zmiany biegów

Post autor: dobermannn » 23 sie 2015, 21:38

pasuje gałka z opla (chyba) made by norauto. Jedyny problem to zbyt duża średnica pirścienia blokady wstecznego o ok 1 mm. Trzeba wykazać się sporą dozą cierpliwości i oszlifować go ładnie. Koszt to 35 zeta + 1,5 godziny na dopasowanie wszsytkiego. Wygląda nieźle. I najważniejsze: JEST CAŁA.

Awatar użytkownika
faraon
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 6611
Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
Skype: faraonsw
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Stalowa Wola/Rzeszów

Re: Kappa - gałka zmiany biegów

Post autor: faraon » 23 sie 2015, 21:43

Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....

ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE :!: :!: :!: <<<- klik

Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB 123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)

harpusz
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 69
Rejestracja: 28 cze 2011, 0:10
Imię: tomek
Lokalizacja: Łódź

Re: Kappa - gałka zmiany biegów

Post autor: harpusz » 16 wrz 2015, 11:14

Witam.
Ja postawiłem na regenerację gałki. Kiedy kupiłem Kappę gałka już była lekko pokruszona. Po krótkim czasie odpadły dwa większe kawałki. Pozbierałem to wszystko i za pomocą butaprenu z bazaru za 4 PLN skleiłem to co się dało. Resztę ubytków odtwarzałem za pomocą zwykłego białego akrylu. Potem użyłem skóry cielęcej w miarę dobrze wyszpaltowanej (tzn. skrawanej od spodu), chodzi o to, żeby była w miarę cienka (im grubszy kawałek skóry tym trudniej ją ładnie ułożyć). Od spodu gałki wkleiłem pierścień z tektury o średnicy większej niż pierścień do podciągania ręcznego. Na koniec obklejałem stopniowo gałkę starając się to jakoś pozawijać. Gałka ma już ponad 2 lata i wygląda jak na zdjęciach. Wadą takiego rozwiązania jest to, że nie wiem jak mam wrzucać biegi :) ale to nie problem, bo już pamiętam, gdzie jest każdy bieg :)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Kappa 2.0 20v 155KM + LPG za dużo tego lpg zużywa :) i pewnie połowa z tych koni już zdechła : beczy :

Kamil19
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 19
Rejestracja: 26 gru 2018, 21:17
Imię: Kamil

Re: Kappa - gałka zmiany biegów

Post autor: Kamil19 » 14 cze 2019, 23:17

Tak to wygląda
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”