Witam serdecznie szerokie grono uzytkownikow wloskiej motoryzacji. Nie wiedzialem gdzie zamiescic tego posta, wiec daje go w tym dziale:) Tak jak w temacie, czy zastanawialiscie sie nad obudowa akumulatora?? Estetyczniej wygladaloby pod maska Moze zaadoptowac takowa z innego pojazdu?? Macie moze jakies pomysly, propozycje???
Juz wkrotce opisze wszystkie wydatki zwiazane z ponad dwuletnim uzytkowaniem swojej kappy 2.0, wraz z uwzglednieniem zdjec na nowych felgach- wzor alesio f1 ( ladny efekt )!! pozdrawiam wszystkich i przepraszam za brak polskich znakow, lecz nie moge ich po prostu wstawic, nie wiem, czy to wina mojego kompa, czy jakis blad wkradl sie w forum.
Kappa - obudowa akumulatora
Re: obudowa akumulatora kappa :)
Estetyczniej by wyglądało i może lepiej chroniło klemy przed wilgocią i korozją. Proponuję przenieść temat do wątku o ulepszeniach pojazdu (gdzieś w dziale ZTS).
Przy okazji zapytam - czy oryginalna półka na baterię posiada jakieś fabryczne zabezpieczenia do aku? W sensie jakieś opaski, mocowania? Bo miałem taką klamrę w Civicu do opięcia baterii, żeby nie skakała i nie wyleciała z maską w razie wypadku, a w kapiszonie nic takiego nie widziałem.
Przy okazji zapytam - czy oryginalna półka na baterię posiada jakieś fabryczne zabezpieczenia do aku? W sensie jakieś opaski, mocowania? Bo miałem taką klamrę w Civicu do opięcia baterii, żeby nie skakała i nie wyleciała z maską w razie wypadku, a w kapiszonie nic takiego nie widziałem.
Drop a gear and disappear!
Re: obudowa akumulatora kappa :)
Powinna być - zawsze jest, praktycznie w każdym samochodzie to widziałem -właśnie ze względu na wypadek.
Co do obudowy? widziałem ostatnio w oszołomie pokrowce za 15 PLN:) ładne z uchwytem - take ogrzewacze:)
Co do obudowy? widziałem ostatnio w oszołomie pokrowce za 15 PLN:) ładne z uchwytem - take ogrzewacze:)
BMW E39 Touring - 4,4 V8
Re: Kappa - obudowa akumulatora
Dzięki, w takim razie muszę sobie jakąś klamrę wykombinować.
Drop a gear and disappear!
Re: Kappa - obudowa akumulatora
Od strony silnika i dolotu na półce akumulatora jest zamontowana śruba fi8 (nakrętka 13)- zakładana jest na nią taka przetłoczona blacha, dopasowana do podstawy akumulatora (każdy akumulator ma szerszą podstawę). To usztywnia cały akumulator. Dodatkowo pod nim ma znajdować się plastikowa forma, która zapobiega ewentualnym wyciekom elektrolitu na skrzynię biegów.Borek pisze:Dzięki, w takim razie muszę sobie jakąś klamrę wykombinować.
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD