Kappa 2.0 - jakie Webasto?
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 - jakie Webasto?
Masz rację.
Zasilane jest z przelewu i to jest dobre rozwiązanie.Prostszy montaż.Takie kupimy
Dobrze ,że nie wziąłem już Thermo Top C,te są z pompką.
Orientujesz się jakie są różnice w zegarach 1530 i 1533(jajko) ,jedyne co wiem ,że jajko ma inne czasy programowania ogrzewania,a kwadratowy ma zdaje się jeden czas tak??
Zasilane jest z przelewu i to jest dobre rozwiązanie.Prostszy montaż.Takie kupimy
Dobrze ,że nie wziąłem już Thermo Top C,te są z pompką.
Orientujesz się jakie są różnice w zegarach 1530 i 1533(jajko) ,jedyne co wiem ,że jajko ma inne czasy programowania ogrzewania,a kwadratowy ma zdaje się jeden czas tak??
- Ventura
- Forumowicz/ka
- Posty: 274
- Rejestracja: 04 lis 2009, 11:01
- Imię: Marcel
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Kappa 2.0 - jakie Webasto?
Ja mam kwadratowy (zielone podświetlenie) i taki starcza do podgrzania.
Re: Kappa 2.0 - jakie Webasto?
Odgrzeję, bo pojawiły się nieścisłości.
BW50 i DW50 oczywiście posiadają pompy paliwa (przecież jakoś trzeba podać paliwo do komory spalania), ale są one wbudowane w urządzenie. Czyli nie mają zewnętrznych pomp paliwa, a pobieranie paliwa odbywa się ze zintegrowanego zbiornika - zbiornik ten zasilany jest przewodem przelewowym wychodzącym z listwy wtryskowej.
Oczywiście te modele są najłatwiejsze w montażu, ale nikt nikomu nie zabroni (chociaż teraz to nie wiem...) zamontować do Thermo Top C zbiornika paliwa o poj. 0,5l zasilanego z przelewu, a z tego zbiornika może sobie ciągnąć pompa do pieca. Też odpada układanie nowego przewodu paliwowego ze zbiornika paliwa samochodu.
Weźcie pod uwagę, że BW50 i DW50 to stare modele i o nowe części zamienne raczej będzie trudno. Oczywiście przy cenie 400 zł za kompletny zestaw warto zaryzykować. TT C jest nowszy, ale niedługo pewnie też zniknie z oferty, bo są już dostępne nowsze, bardziej plastikowe modele.
Można też zainteresować się konkurencją.
Dla ceniących wygodę polecam sterownik EasyStart Remote+ - jest to model analogowy, tj. działa na zasadzie włącz/wyłącz. Montuję u siebie coś takiego i może wrzucę schemat. Nie wiem jeszcze, gdzie wpiąć sygnał do wentylatora nagrzewnicy. I gdzie wpiąć się w obieg płynu chłodzącego, ale to się pomyśli.
BW50 i DW50 oczywiście posiadają pompy paliwa (przecież jakoś trzeba podać paliwo do komory spalania), ale są one wbudowane w urządzenie. Czyli nie mają zewnętrznych pomp paliwa, a pobieranie paliwa odbywa się ze zintegrowanego zbiornika - zbiornik ten zasilany jest przewodem przelewowym wychodzącym z listwy wtryskowej.
Oczywiście te modele są najłatwiejsze w montażu, ale nikt nikomu nie zabroni (chociaż teraz to nie wiem...) zamontować do Thermo Top C zbiornika paliwa o poj. 0,5l zasilanego z przelewu, a z tego zbiornika może sobie ciągnąć pompa do pieca. Też odpada układanie nowego przewodu paliwowego ze zbiornika paliwa samochodu.
Weźcie pod uwagę, że BW50 i DW50 to stare modele i o nowe części zamienne raczej będzie trudno. Oczywiście przy cenie 400 zł za kompletny zestaw warto zaryzykować. TT C jest nowszy, ale niedługo pewnie też zniknie z oferty, bo są już dostępne nowsze, bardziej plastikowe modele.
Można też zainteresować się konkurencją.
Dla ceniących wygodę polecam sterownik EasyStart Remote+ - jest to model analogowy, tj. działa na zasadzie włącz/wyłącz. Montuję u siebie coś takiego i może wrzucę schemat. Nie wiem jeszcze, gdzie wpiąć sygnał do wentylatora nagrzewnicy. I gdzie wpiąć się w obieg płynu chłodzącego, ale to się pomyśli.
- Ventura
- Forumowicz/ka
- Posty: 274
- Rejestracja: 04 lis 2009, 11:01
- Imię: Marcel
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Kappa 2.0 - jakie Webasto?
Twierdzenie, że nie ma pompy chodziło o to, że nie trzeba wpinać się w bak.