Kappa - lifting w 1998 roku

Prezes

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: Prezes » 27 sty 2005, 23:26

JTD wciąga po mieście od 6.5 do 9 litrów. Wszystko zależy od stylu jazdy.

Prezes

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: Prezes » 27 sty 2005, 23:56

"Maniek" pisze:Może ktoś mi powie czy Kappy z aktywnym zawieszeniem mają lepszy komfort czy raczej jest bez większej różnicy.Pozdrawiam wszystkich miłośników lanci :!: :D :D :D
kappy z aktywnym zawieszeniem są nieco twardsze od zwykłych ale przy tym bardziej precyzyjnie sie prowadzą. Są zdecydowanie stabilniejsze w zakrętach. Istnieje tez mozliwość wyboru 2 trybów pracy normalny i sport. W trybie sport auto robi sie bardzo twarde i czujesz wszystkie kamyczki po których sie przejeżdza (jak dla mnie zbyt ekstremalne).

Anonymous

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: Anonymous » 01 lut 2005, 2:11

Uzpelniajac wspanialy elaborat Torella pragne jeszcze dodac ze byly zmiany dotyczace poduszek i amortyzatorow.... I zmiana miala miejsce w roku '96 , a nastepna w '99 reasumujac w okresie od 1994-1996, 1996-1999, 1999-2001 wystepowaly inne komplety poduszek i amortyzatorow do nadwozi SEDAN.
mam nadzieje ze ta informacja zaoszczedzi niepotrzebnych niejasnosci w sytuacji wymiany tylnego zawieszenia w waszych KAPPACH :)

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: Torell007 » 01 lut 2005, 7:05

Ja zapomniałem w moim wywodzie dodać jeszcze, że w roku 1998 definitywnie zrezygnowano z 5 kluczyków i 2 kart kodowych na rzecz systemu takiego jak w Alfie Romeo tzn. 1 kluczyk matka i 2 normalne oraz 1 karta kodowa.

P.S
Dziękuje za uznanie :)
Ostatnio zmieniony 25 maja 2008, 11:43 przez Torell007, łącznie zmieniany 1 raz.
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Anonymous

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: Anonymous » 09 mar 2005, 10:27

"Torell007" pisze: Jednostka zaadaptowana z Alfy Romeo. 24-zaworowa V6-ka, dysponująca mocą 204 KM doskonale spisuje się w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów, zadowalając się w trasie podobną ilością paliwa co silnik 2.4, dopiero przy dużych prędkościach oraz w trybie miejskim da się zauważyć istotne różnice. Poruszanie się Lancią K wyposażoną w ten silnik oraz, najczęściej, automat to czysta rozkosz - 8.3 sekundy do 100 km/h i prędkość maksymalna ok. 230 km/h.
Z tym 8.3 .. moglbym sie sprzeczac moje auto ma przejechane ok 54 tys km i 8 sek nie wyciagne z tego auta ... mozna powalczyc na torze w Poznaniu ;)
Po dokonaniu zbrodni na aucie nie narzekam na ilosc pozeranego lpg .. fakt ze ponizej 14l nie udalo mi sie zejsc a i 19l/100km nie jest mi obce. Na benzynie zjadala 17l/100km . Ale kto kupuje kappe coupe z 3 litrowym silnikiem aby nie wcisnac do konca ?? :D
"Torell007" pisze: W konfrontacji 3.0 V6 24V z 2.0 16V Turbo wyraźnie się odczuwa 'majestat' i potęgę widlastej szóstki w porównaniu do 'młynka do kawy' 2.0 16V Turbo. Również piękne brzmienie silnika V6 jak i brak 'turbo dziury' rekompensuje wysokie koszty jego utrzymania.
Mialem okazje jezdzic autem z 3.0 jak i z 2.0T (obie generacje). Najbardziej do gustu przypadl mi 2.0T 16v ... ale ja chyba jestem na etapie mlynka do kawy :)

Pozdrawiam
Marcin

PS. Kawal dobrej roboty :!:

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: Torell007 » 09 mar 2005, 14:15

Przepraszam, za wprowadzanie w błąd 3.0 V6 ma do 100 km/h 8 sekund, natomiast 3.0 V6 Automat 9.8 sekund. Niezwłocznie wprowadzam poprawki.
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Anonymous

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: Anonymous » 21 mar 2005, 11:17

Michał nie piszę że jesteś wielki bo jak sam pisałeś jesteś :P
JESTEŚ POPROSTU OGROMNY Stary etet w prasie motoryzacyjnej!!! Bankowo. I to jako redaktor naczelny ! Pozdrawiam :P
Michał (Będący pod wrażeniem jak "Wielki Brat")

Anonymous

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: Anonymous » 21 mar 2005, 23:36

Michale mam dodatkowe pytanie. Mam Kappę z 2000r ale o poziomie wyposażenia LE przynajmniej tak by wynikało z opublikowanego Twoim w poście wykazu. Ale jak dobrze zrozumiałem LE wycofano w 1998. Ten mój kapiszon to ropniak - czy miało to coś wspólnego z wersjami wyposażenia? Przyznam się, że dość długo szukałem auta w Hitlerlandzie :lol: (RFN) i większość JTD/TDS które tam oferowano była raczej wersją "najprościej :wink: " wyposażoną. "Wypasy" to niemal zawsze "benzyny". Moje autko pochodzi z Belgii. A może ktoś z kolegów też wie cos na ten temat?

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: Torell007 » 22 mar 2005, 7:14

"Michał" pisze:Michale mam dodatkowe pytanie. Mam Kappę z 2000r ale o poziomie wyposażenia LE przynajmniej tak by wynikało z opublikowanego Twoim w poście wykazu. Ale jak dobrze zrozumiałem LE wycofano w 1998. Ten mój kapiszon to ropniak - czy miało to coś wspólnego z wersjami wyposażenia? Przyznam się, że dość długo szukałem auta w Hitlerlandzie :lol: (RFN) i większość JTD/TDS które tam oferowano była raczej wersją "najprościej :wink: " wyposażoną. "Wypasy" to niemal zawsze "benzyny". Moje autko pochodzi z Belgii. A może ktoś z kolegów też wie cos na ten temat?
Zostawilem wiadomośc na prv. Pozdrawiam !
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Anonymous

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: Anonymous » 22 mar 2005, 10:00

Dzieki juz odpisałem :D

Anonymous

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: Anonymous » 31 mar 2005, 23:09

Gratuluje, Torell!!! Swietna robota,pelen profesjonalizm!!! Bardzo przyjemna lektura:)

Awatar użytkownika
bobo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 14
Rejestracja: 13 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Kielce

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: bobo » 02 kwie 2005, 21:43

Czesc gratuluje świetnego arykułu :) .Mam pytanie czy w mojej kappie 1997 z silnikiem benzynowym 2.4 przy zachowaniu tej samej mocy i momentu obrotowego jest możliwość zmienienia mapki wtrysku benzyny komputera co przełożyło by się na ekonomiczniejszą eksploatację.Bo tak jak wspomniałeś w artykule w rocznikach 99 coś takiego modyfikowano. Pozdrawiam bobo

Awatar użytkownika
Torell007
Założyciel LKP
Założyciel LKP
Posty: 1363
Rejestracja: 09 sty 2005, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Gdynia

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: Torell007 » 02 kwie 2005, 21:56

"bobo" pisze:Czesc gratuluje świetnego arykułu :) .Mam pytanie czy w mojej kappie 1997 z silnikiem benzynowym 2.4 przy zachowaniu tej samej mocy i momentu obrotowego jest możliwość zmienienia mapki wtrysku benzyny komputera co przełożyło by się na ekonomiczniejszą eksploatację.Bo tak jak wspomniałeś w artykule w rocznikach 99 coś takiego modyfikowano. Pozdrawiam bobo
Polecam : http://www.vtech.pl/chips_catalog.htm
Wiele serc, jedno bicie, ciężarówki ponad życie ;-)

Obrazek

Awatar użytkownika
bogdan
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 1702
Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Narew
Kontakt:

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: bogdan » 17 kwie 2005, 15:30

Wspaniale zrobiony opis. Wszystko na dłoni podane.
pozdrowienia.
TYLKO L A N C I A

Awatar użytkownika
romo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2004, 0:00
Lokalizacja: Złotoryja
Kontakt:

Kappa - lifting w 1998 roku

Post autor: romo » 14 maja 2005, 22:04

"Torell007" pisze:Spokojnie na nowej stronie Lancia Klub Polska nad którą trwają prace,też znajdzie się ten materiał więc nie ma co się przejmować. Natomiast na forum też może być? No chyba, że komuś przeszkadza tak obszerna odpowiedź na post karthon-a ;)
dopiero teraz dokopalem sie do Twojego posta.musze przyznac jestes the best.tyle ciekawej lektury w jednym miejscu.pozdrawiam
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”