Kappa 2.4 20v - problem z iskrą

Awatar użytkownika
steffe
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 28
Rejestracja: 24 sty 2024, 15:26
Imię: Filip
Lokalizacja: Polska

Re: Kappa 2.4 20v - problem z iskrą

Post autor: steffe » 29 kwie 2024, 20:53

volf pisze: 29 kwie 2024, 16:22
Skoro masz kontrolkę w liczniku to nie dziwne, ze ta w nawiewie nie działa i działać nie będzie.
A kontrolka zachowuje się prawidłowo czyli wychodziłoby na to, ze z immo wszystko ok...
W Fiat Ecu Scan wyskakuje błąd od immobilizera, przechodząc do rubryki z parametrami silnika i zjezdzajac nizej na pozycje Rozruch Silnika i Kod uniwersalny (lub po angielsku Engine Start Permission i Universal Code) przy rubryce rozruch silnika jest napisane Dozwolony, a przy kodzie uniwersalnym nie włączone (allowed i not enabled).
Po zakręceniu rozrusznikiem rubryka Rozruch Silnika zmienia się na niedozwolony i od razu wyskakuje błąd związany z immobilizerem, czyli ten C8 jak dobrze pamiętam.
Napisałem maila do tej firmy cfiat, dogadałem się z gościem i mi zrobi immo off w nim. Teraz tylko czekać aż komputer wróci...
'98 k 2.4 B+G
'05 GT 1.9 JTDM

Awatar użytkownika
steffe
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 28
Rejestracja: 24 sty 2024, 15:26
Imię: Filip
Lokalizacja: Polska

Re: Kappa 2.4 20v - problem z iskrą

Post autor: steffe » 29 kwie 2024, 20:58

I też nie wiem czemu, ale jak jest ten numer rysunku Fiat lub Fiat drawing number, to przy tym ECU na końcu zamiast cyfr są dwa znaki zapytania, tak jakby nie było tam wprowadzonych cyfr. Z kolei przy drugim komputerze wyświetla się cały numer, nie wiem czy to ma jakiś wpływ na cokolwiek
'98 k 2.4 B+G
'05 GT 1.9 JTDM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”