jezdze od roku 2,0t zagazowana.poprzednik zamontowal lavato do turbiny.wszyscy mowili ze to sie nie sprawdza .buly z poczatku klopoty ale po wymiane swiec i kabli jezdzi sie ok.ja zawsze twierdzilem i twierdze ze gdy kogos stac na konia musi stac go na zarcie dla niego.nigdy nie zakladalbym instalcji ale skoro jest to niech bedzie.przy normalnej jezdzie na dlugiej trasie mozna troche zaoszczedzic na kosztach paliwa a jezeli chcesz poszalec to wylaczasz gaz i walisz ile fabryka dala.ale czy te limuzyny do tego sluza?to przeciez nie szlifierki.wracajac jednak do mojej instalacji sadze ze byla zalozona tylko ze wzgledu na oszczednosc poprzednika i cena w/w byla przyczyna jej zalozenia to jednak zostalo jego tajemnica bo mi powiedzial ze instalke zakladal najlepsz gazownik na pyrlandi i to byla jedyna ktora sie do tego nadawala.wprawdzie pisze na niej turbo ale pisac mozna wszystko"KJ" pisze:heh, nikt nic nie poradzi?
Kappa 16V T - instalacja LPG
Kappa 16V T - instalacja LPG
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)
Kappa 16V T - instalacja LPG
a ja mysle ze ten temat tu nie pasuje, gaz to ani car audio ani tunning.
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Kappa 16V T - instalacja LPG
I juz mamy chyba bardziej pasujacy?"mustafi" pisze:a ja mysle ze ten temat tu nie pasuje, gaz to ani car audio ani tunning.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 26 paź 2005, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
LPG ELPI
Szukałem szukałem i w końcu znalazłem firmę na Al. Krakowskiej firmę która zakłada sekwencję ELPI GAZ z dwuletnią gwarancją i chyba na to się zdecyduje. Może miał ktoś do czynienia z tą instalacją? Co o tym sądzicie?
Zobaczymy co włoszczyzna warta... ))