Delta III 2,0 Multijet - amortyzatory przednie 50710406
: 28 gru 2022, 20:57
Przy dzisiejszej wymianie sprężyn okazało się, że nadszedł czas pomału szukać amorków, bo lewy zaczął delikatnie się pocić.
Zna ktoś może jakiś porządny, pasujący zamiennik?
Wykopałem np. Kayabę 339786 i generalnie nie mam zastrzeżeń do tego producenta, ale zastanawia mnie jedna rzecz - czy ten amor ma fabrycznie kołnierz na sprężynę tak jak oryginalny amortyzator. Miał ktoś to kiedyś w ręce?
Chodzi o to czy powierzchnia przylegania dolnej części sprężyny jest płaska i "otwarta" czy może otoczona zawiniętym na około pół centymetra kołnierzem jako zabezpieczenie przed wypadnięciem kawałka pękniętej sprężyny prosto w oponę.
Z tego co wiem w Stilo, gdzie zaczął się problem z pękającymi sprężynami, amorek miał płaską powierzchnię i zdarzały się przypadki dziurawienia koła przez odpadający pęknięty odłamanej sprężyny. Potem była akcja serwisowa i dokręcano taki dodatkowy blaszany kołnierz. Prawdopodobnie potem w Bravi i Delcie amortyzator dostał już ten kołnierz fabrycznie. I o niego mi się rozchodzi.
Zna ktoś może jakiś porządny, pasujący zamiennik?
Wykopałem np. Kayabę 339786 i generalnie nie mam zastrzeżeń do tego producenta, ale zastanawia mnie jedna rzecz - czy ten amor ma fabrycznie kołnierz na sprężynę tak jak oryginalny amortyzator. Miał ktoś to kiedyś w ręce?
Chodzi o to czy powierzchnia przylegania dolnej części sprężyny jest płaska i "otwarta" czy może otoczona zawiniętym na około pół centymetra kołnierzem jako zabezpieczenie przed wypadnięciem kawałka pękniętej sprężyny prosto w oponę.
Z tego co wiem w Stilo, gdzie zaczął się problem z pękającymi sprężynami, amorek miał płaską powierzchnię i zdarzały się przypadki dziurawienia koła przez odpadający pęknięty odłamanej sprężyny. Potem była akcja serwisowa i dokręcano taki dodatkowy blaszany kołnierz. Prawdopodobnie potem w Bravi i Delcie amortyzator dostał już ten kołnierz fabrycznie. I o niego mi się rozchodzi.