Hej
Na początek - co mam do zrobienia:
- wymiana czujnika położenia walka rozrządu - podobno prosta sprawa (nie wymaga demontażu połowy silnika ) - tylko trzeba wiedzieć co i gdzie jest
- wymiana jednej rury gumowej (turbo - intercooler) - 5 min roboty - z kanału
- do sprawdzenia zawieszenie - plus ew. jakieś wymiany (bo zawsze coś się znajdzie w zawieszeniu)
I w sumie tyle (chyba że coś wyjdzie). Mi najbardziej pasuje, aby to mechanik zamówił potrzebne części (aby uniknąć tego, że zamówię coś złego).
Gdzie w Warszawie (Ochota - ale ew. dojazd) można podjechać, aby nie zostawić worka monet, a jednocześnie nie martwić się o wykonanie? Auta nie potrzebuję, więc mogę zostawić na jakiś czas (choćby na czas czekania na części). Sprawy raczej proste, ale nie chcę jechać do losowego mechanika (nigdy nie wiadomo, kto się trafi).
Możecie kogoś polecić?
W-wa, mechanik do lybry - drobne problemy
Moderator: Wilkin
W-wa, mechanik do lybry - drobne problemy
Jest Lybra 1.9 '03
Była: Kappa 2.0 '95
Była: Kappa 2.0 '95
- horses
- Forumowicz/ka
- Posty: 1359
- Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: W-wa, mechanik do lybry - drobne problemy
Serwis Mikulec, Andrzeja Struga, na przeciwko numeru 21 (drukarni Koliber)
- pawel1234
- Forumowicz/ka
- Posty: 378
- Rejestracja: 11 sie 2009, 12:50
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Brwinów/k.Warszawy
Re: W-wa, mechanik do lybry - drobne problemy
Na Wileńskiej w Łodzi jest mechanik który sam ma Lybre.
Gumy drążka stabilizatora (czy jakoś tak) wymieniałem prawie co roku, a on dołożył kawałek gumy w odpowiednie miejsce i jeżdżę już 4 rok i nic. Ale to Łódź.
W Brwinowie (pod Warszawą) mam mechanika który robi mi Lybre (uczciwy). Za wymianę rozrządu wziął 900zł bez części, ale ja mam 2.0 w automacie. Teoretycznie trzeba wyciągać silnik, on to robi bez wyciągania:D
Gumy drążka stabilizatora (czy jakoś tak) wymieniałem prawie co roku, a on dołożył kawałek gumy w odpowiednie miejsce i jeżdżę już 4 rok i nic. Ale to Łódź.
W Brwinowie (pod Warszawą) mam mechanika który robi mi Lybre (uczciwy). Za wymianę rozrządu wziął 900zł bez części, ale ja mam 2.0 w automacie. Teoretycznie trzeba wyciągać silnik, on to robi bez wyciągania:D
Lancia Lybra 2.0 COMFORTRONIC
Lancia Ypsilon 0.9 Automat 2016r.
Lancia Ypsilon 0.9 Automat 2016r.
Re: W-wa, mechanik do lybry - drobne problemy
Może pod pasuje Tobie u Pawła.
https://pablogaragepl.business.site/
https://pablogaragepl.business.site/
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
Re: W-wa, mechanik do lybry - drobne problemy
Wow 900zł, ale cena , na południu ceny są jednak zupełnie inne...pawel1234 pisze: ↑12 wrz 2019, 0:15 Na Wileńskiej w Łodzi jest mechanik który sam ma Lybre.
Gumy drążka stabilizatora (czy jakoś tak) wymieniałem prawie co roku, a on dołożył kawałek gumy w odpowiednie miejsce i jeżdżę już 4 rok i nic. Ale to Łódź.
W Brwinowie (pod Warszawą) mam mechanika który robi mi Lybre (uczciwy). Za wymianę rozrządu wziął 900zł bez części, ale ja mam 2.0 w automacie. Teoretycznie trzeba wyciągać silnik, on to robi bez wyciągania:D
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting