O tuningu ogólnie
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 118
- Rejestracja: 06 kwie 2019, 23:59
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów
O tuningu ogólnie
Spodobał mi się ten tekścik.W dodatku; wydaje się, że autor wie o czym pisze, choć jest to tylko "entry level"
https://joemonster.org/art/31944
miłej lektury!
https://joemonster.org/art/31944
miłej lektury!
- fiatcoupepolska
- Forumowicz/ka
- Posty: 99
- Rejestracja: 26 mar 2019, 21:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: O tuningu ogólnie
Ciekawe i trafne spostrzeżenia.
Jeżdżę samochodem,którego nikt nie potrzebuje ale każdy chce go mieć
www.fiatcoupepolska.pl
www.fiatcoupepolska.pl
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 66
- Rejestracja: 03 lip 2014, 11:57
- Imię: Piotrek
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: O tuningu ogólnie
Mam pytanie w kontekście wyboru opon zimowych.
Pytam w kontekście Lancia Delta z 2008 roku.
Czy pójść w praktyczne rozwiązanie i nie patrzeć na wygląd opon, w sensie, aby nie było to głównym kryterium. Czy może druga opcja, pójście w kierunku jakiś nietuzinkowych opon, ale nie zawsze idą one w parze z praktycznością.
Mam tutaj na myśli np opony od Michelin - ot chociażby takie jak np te tutaj: https://www.sklepopon.com/opony/zimowe/michelin
Pytam w kontekście Lancia Delta z 2008 roku.
Czy pójść w praktyczne rozwiązanie i nie patrzeć na wygląd opon, w sensie, aby nie było to głównym kryterium. Czy może druga opcja, pójście w kierunku jakiś nietuzinkowych opon, ale nie zawsze idą one w parze z praktycznością.
Mam tutaj na myśli np opony od Michelin - ot chociażby takie jak np te tutaj: https://www.sklepopon.com/opony/zimowe/michelin
Re: O tuningu ogólnie
A w którym miejscu te micheliny wyglądają lepiej od takich przykładowo dębic frigo?
KAPPA TDS & JTD
- Jarek_Jarecki
- Klubowicz
- Posty: 2029
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Świdnica/Legnica
- Kontakt:
Re: O tuningu ogólnie
Ja tam się nie znam, ale jak autor pisze, że: cyt. "Kute tłoki są lepsze, bo są kute"...to mnie nie przekonuje...
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2083
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: O tuningu ogólnie
he he ma te same odczucia po przeczytaniu tego artykułu. Ten cytat generalnie oddaje całość co tam jest napisane nawet nie wiem czy temat został liźnięty. Szkoda że brak w nim meteorytyki typu kute tłoki są dobre bo sposób odróbki materiału (kucie zagęszcza strukturę materiału) powoduje zwiększenie jego wytrzymałości mechanicznej, oraz w jakimś stopniu termicznej co przekłada się na to że silnik przyjmie ładnie większą moc a nie tłoki popękają czy spłyną na większej dawce paliwo / powietrze. No po coś w końcu się ładuje większą dmuchawę do liści, wydajniejsze wtryski, robi postingi etc.Jarek_Jarecki pisze: ↑23 sie 2019, 12:18 Ja tam się nie znam, ale jak autor pisze, że: cyt. "Kute tłoki są lepsze, bo są kute"...to mnie nie przekonuje...