Kappa - zbieżność

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11975
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa - zbieżność

Post autor: topcio » 26 lut 2012, 9:39

Części zawiasu i buda są wspólne to zapewne i parametr zbieżności będzie identyczny
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
mikaeltdi
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1262
Rejestracja: 13 lut 2007, 0:00
Imię: Michał
Lokalizacja: Kielce

Re: Kappa - zbieżność

Post autor: mikaeltdi » 26 lut 2012, 16:43

topcio1 pisze:Części zawiasu i buda są wspólne to zapewne i parametr zbieżności będzie identyczny
Ale 100% czy hm ...też mi się wydaje że powinno być tak samo ale jednak diesel trochę cięższy :roll: ...
dzięki za podpowiedz i
Pozdrowionka
była Lancia Kappa 2,4 TDs 1995r.
jest Renault Espace 1,9DCI 2004r.

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa - zbieżność

Post autor: Michor » 04 maja 2013, 22:46

Jest cięższy - i dlatego masz sztywniejsze sprężyny.

I w efekcie stoi tak samo.
BMW E39 Touring - 4,4 V8

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4007
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa - zbieżność

Post autor: volf » 04 maja 2013, 22:52

Według danych technicznych waga w zasadzie identyczna dla wszystkich wersji...
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa - zbieżność

Post autor: Michor » 04 maja 2013, 22:53

tak, ale serwisówka mówi o 3 typach sprężyn, do tego każdy typ w (jeżeli dobrze pamiętam) 2 odmianach-

Różnica jest imho bo 2,4 JTD czy 3.0 to zupełnie inna waga niż 2.0 czy 2.0t. (a tym bardziej 2.0t16)
BMW E39 Touring - 4,4 V8

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4007
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kappa - zbieżność

Post autor: volf » 04 maja 2013, 23:05

2.0t16V waży 1480kg
2.4TDS-1485kg
3.0 man-1510kg
Powyższe dane wg instrukcji, różnice naprawdę minimalne, chyba, że w rzeczywistości jest inaczej :)
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa - zbieżność

Post autor: Michor » 04 maja 2013, 23:23

O.
Rzeczywiście różnice małe. Załączam serwisówkę dla poparcia.

W R19 pomiędzy 1.4 (najlżejszy silnik) a 1.8 16v (najcięższy) niby też tylko 50kg różnicy, a 1,4 na sprężynach z 1.8 stoi jak koza, a 1.8 na sprężynach z 1.4 siada :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
BMW E39 Touring - 4,4 V8

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”