Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 paź 2018, 12:17
- Imię: Adam
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Teraz został w pracy, a ja jestem w domu rodzinnym do wtorku, bez komputera - pociągiem przyjechałem ;/. Przy chwili wolnego i dostępie do komputera wrzuce fotki
Edit - znalazłem opcję przez telefon, ale mam tylko pare na telefonie.
Edit - znalazłem opcję przez telefon, ale mam tylko pare na telefonie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Thesis jak Thesis,tablica rejestracyjna zamazana to kolega widzę tajemniczy .
Na jednym zdjęciu zielona naklejka na szybie eco4 na drugim brak naklejki ale za to jest już nastepna ,tylko ta z urzedu komunikacji.Felgi na aucie z oryginalnym klarem na drugim już wyglądają jak po renowacji w malarni proszkowej.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Na jednym zdjęciu zielona naklejka na szybie eco4 na drugim brak naklejki ale za to jest już nastepna ,tylko ta z urzedu komunikacji.Felgi na aucie z oryginalnym klarem na drugim już wyglądają jak po renowacji w malarni proszkowej.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Najpierw domagasz się zdjęć - tak jakby autor miał udowodnić, że sobie nie zmyślił całej historii,proxima86 pisze: ↑27 paź 2018, 10:37 Thesis jak Thesis, tablica rejestracyjna zamazana to kolega widzę tajemniczy .
Na jednym zdjęciu zielona naklejka na szybie eco4 na drugim brak naklejki ale za to jest już nastepna ,tylko ta z urzedu komunikacji.Felgi na aucie z oryginalnym klarem na drugim już wyglądają jak po renowacji w malarni proszkowej.
a potem komentarz "Thesis jak Thesis" - a czego się spodziewałeś? Thesis jak ufo?
Zdjęcie auta na niemieckich blachach, a potem po zarejestrowaniu - co w tym szczególnego..
Ta część komentarza.. co miała udowodnić - spostrzegawczość kandydata na detektywa?
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Ja niczego się nie domagam aczkolwiek lubię zagadki .mikee72 pisze:Najpierw domagasz się zdjęć - tak jakby autor miał udowodnić, że sobie nie zmyślił całej historii,proxima86 pisze: ↑27 paź 2018, 10:37 Thesis jak Thesis, tablica rejestracyjna zamazana to kolega widzę tajemniczy .
Na jednym zdjęciu zielona naklejka na szybie eco4 na drugim brak naklejki ale za to jest już nastepna ,tylko ta z urzedu komunikacji.Felgi na aucie z oryginalnym klarem na drugim już wyglądają jak po renowacji w malarni proszkowej.
a potem komentarz "Thesis jak Thesis" - a czego się spodziewałeś? Thesis jak ufo?
Zdjęcie auta na niemieckich blachach, a potem po zarejestrowaniu - co w tym szczególnego..
Ta część komentarza.. co miała udowodnić - spostrzegawczość kandydata na detektywa?
Na świecie mamy różnych ludzi więc proszę nie oczekiwać zaufania od samego początku.
Ps.Thesis to jest UFO.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
...
Z całej, dość przykrej, historii dla mnie osobiście najbardziej "interesujący" jest dym okresowo przedostajacy się do wnętrza samochodu. Jeśli obecny Właściciel dotrwa do końca tej przygody jako Właściciel Thesisa (całkiem ładny egzemplarz) to niech wrzuci info co konkretnie było przyczyną tej usterki.
Serdecznie pozdrawiam
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Proxima nie przeginaj, może gość ma Ci zrobić zdjęcie karty pojazdu, dowodu rejestracyjnego i swojego dowodu osobistego, żeby potwierdzić że jest właścicielem auta.
Czytając posta widzę, że wszędzie znajdują się pseudo-mechanicy-naciągacze.
Prawie identyczny przypadek mamy na forum Chryslera.
Sam osobiście to bym pojechał gościowi nakładł po łbie, a potem nasłał na niego US - właściciel Thesis nie dostał rachunku na wykonaną naprawę, ani na "wymienione" części. Teraz US tylko szuka takich kwiatków - skądś trzeba wziąć na 500+.
Czytając posta widzę, że wszędzie znajdują się pseudo-mechanicy-naciągacze.
Prawie identyczny przypadek mamy na forum Chryslera.
Sam osobiście to bym pojechał gościowi nakładł po łbie, a potem nasłał na niego US - właściciel Thesis nie dostał rachunku na wykonaną naprawę, ani na "wymienione" części. Teraz US tylko szuka takich kwiatków - skądś trzeba wziąć na 500+.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Tutaj sporo ludzi tego mechanika i zarazem klubowicza zna,dlatego też nikt się nie chce wypowiadać.Dlatego ja też przestanę .Może coś się wyjaśni bo podejrzewam że sam Lancik już dawno został poinformowany o tym poście .Marcin_D pisze:Proxima nie przeginaj, może gość ma Ci zrobić zdjęcie karty pojazdu, dowodu rejestracyjnego i swojego dowodu osobistego, żeby potwierdzić że jest właścicielem auta.
Czytając posta widzę, że wszędzie znajdują się pseudo-mechanicy-naciągacze.
Prawie identyczny przypadek mamy na forum Chryslera.
Sam osobiście to bym pojechał gościowi nakładł po łbie, a potem nasłał na niego US - właściciel Thesis nie dostał rachunku na wykonaną naprawę, ani na "wymienione" części. Teraz US tylko szuka takich kwiatków - skądś trzeba wziąć na 500+.
Pozdrawiam.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Właśnie na tym cały pic polega - brak jakiejkolwiek reakcji ze strony opisywanego.
Jakiejkolwiek wnioski można by wyciągnąć dopiero po konfrontacji obu stron.
Jakiejkolwiek wnioski można by wyciągnąć dopiero po konfrontacji obu stron.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Historia z "Lancik-iem" przypomina mi przygody niektórych forumowiczów, z ex forumowiczem "Argenta67", który jak wiadomo tez był szeroko polecany tutaj...
Po zakupie mojej Teresy, postanowiłem poszukać jakiegoś warsztatu, aby wymienić rozrząd w moim Busso (w auto wg. serwisówki było serwisowane w Niemczech ASO Lancia, a od 2012r w Polsce w ASO BOSCH w Wieliczce, niestety nigdzie nie było stwierdzone w prost o wymianie rozrządu, jedynie info z Wieliczki o wymianie napinacza i pompy wody). Na forum Alfamaniaków polecany jest warsztat Autka.pl z 29 Listopoada w KRK, udałem się tam i zapytaniem o koszt wymiany rozrządu w silniku BUSSO. Panu najwidoczniej ta nazwa nic nie mówi, bo zaczął wypytywać o auto, vin itp. Powiedziałem, że to Lancia Thesis, ale silnik jest made in Alfa Romeo, VIN jak najbardziej podalem... a pan...zapytał... czy tam jest łańcuch czy pasek?, w tym momencie już wiedziałem, że tam Teresy nie zostawię... Dogadałem się z kolegą Ex. mechanikiem ASO Fiat-a, po załatwieniu oryginalnych blokad, czujnika zegarowego, zabraliśmy się za rozrząd... i co się okazało ... nikt nie ściągał kolektora ssącego, dekli głowic, świece są fabryczne, pasek owszem był zmieniany, ale za pomocą metody znaczków wykonanych czerwona farbą, pompa była wymieniana bo był wyciek, ale nie z niej jak sądzili "fachowcy" z Wieliczki tylko z rury kolektorowej łączącej pompę z termostatem... którą uszczelnili silikonem , co oczywiście nic nie dało bo dalej ciekło z drugiej strony rury z połączeniu z obudowy termostatu... Reasumując, jak chcesz mieć dobrze zrobione, zrób to sam, a jak się nie znasz lub nie chcesz się babrać, to kup sobie nową Dacie z najprostszym silnikiem benzynowym i po 3 latach wymień na nową...
Po zakupie mojej Teresy, postanowiłem poszukać jakiegoś warsztatu, aby wymienić rozrząd w moim Busso (w auto wg. serwisówki było serwisowane w Niemczech ASO Lancia, a od 2012r w Polsce w ASO BOSCH w Wieliczce, niestety nigdzie nie było stwierdzone w prost o wymianie rozrządu, jedynie info z Wieliczki o wymianie napinacza i pompy wody). Na forum Alfamaniaków polecany jest warsztat Autka.pl z 29 Listopoada w KRK, udałem się tam i zapytaniem o koszt wymiany rozrządu w silniku BUSSO. Panu najwidoczniej ta nazwa nic nie mówi, bo zaczął wypytywać o auto, vin itp. Powiedziałem, że to Lancia Thesis, ale silnik jest made in Alfa Romeo, VIN jak najbardziej podalem... a pan...zapytał... czy tam jest łańcuch czy pasek?, w tym momencie już wiedziałem, że tam Teresy nie zostawię... Dogadałem się z kolegą Ex. mechanikiem ASO Fiat-a, po załatwieniu oryginalnych blokad, czujnika zegarowego, zabraliśmy się za rozrząd... i co się okazało ... nikt nie ściągał kolektora ssącego, dekli głowic, świece są fabryczne, pasek owszem był zmieniany, ale za pomocą metody znaczków wykonanych czerwona farbą, pompa była wymieniana bo był wyciek, ale nie z niej jak sądzili "fachowcy" z Wieliczki tylko z rury kolektorowej łączącej pompę z termostatem... którą uszczelnili silikonem , co oczywiście nic nie dało bo dalej ciekło z drugiej strony rury z połączeniu z obudowy termostatu... Reasumując, jak chcesz mieć dobrze zrobione, zrób to sam, a jak się nie znasz lub nie chcesz się babrać, to kup sobie nową Dacie z najprostszym silnikiem benzynowym i po 3 latach wymień na nową...
Ostatnio zmieniony 27 paź 2018, 12:51 przez pietrek125, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 34
- Rejestracja: 25 paź 2018, 12:17
- Imię: Adam
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Proxima na zdjęciu z zieloną naklejką na szybie możesz zauważyć jeszcze kawałek tablicy rejestracyjnej. Zdjecie wykonane jeszcze w styczniu - tego dnia byłem rejestrować auto. Drugie to zaraz po wyjechaniu od mechanika - jak na oparach na stację dojeżdżałem. Staram się nie podawać takich rzeczy jak numery rejestracyjne w internecie - bo i po co? Napisz, jeżeli chcesz to wyślę Ci z numerami - nie sądziłem, że jest taka potrzeba.
Co do dymu - Lancik mi mówił, że wymienił te uszczelki i jedna z nich była przyczyną- druga też już się nadawała do wymiany. Nic się nie zmieniło, a co ciekawe w odbieranym samochodzie dostałem "gratis" trzy pachnidełka - swie choinki i woreczek z pachnącymi kuleczkami. Ja rozimiem gratis - ale po co 3? Na innych forach pisali, że to może być od zepsutego korka od oleju, ale u mnie okolice otworów suche. Po wyjeździe od Lancika zaczęlo też się na zimnym pojawiać coś takiego, jak na zdjęciu - po przetłumaczeniu wyszlo, że płyn chłodniczy - sprawdzałem i jest w normie. Gaśnie to po minucie jazdy. A do zorientowanych - czy możliwe jest, by ten olej/dym wydobywał się jakoś z asb? Jaj to sprawdzic?
Co do dymu - Lancik mi mówił, że wymienił te uszczelki i jedna z nich była przyczyną- druga też już się nadawała do wymiany. Nic się nie zmieniło, a co ciekawe w odbieranym samochodzie dostałem "gratis" trzy pachnidełka - swie choinki i woreczek z pachnącymi kuleczkami. Ja rozimiem gratis - ale po co 3? Na innych forach pisali, że to może być od zepsutego korka od oleju, ale u mnie okolice otworów suche. Po wyjeździe od Lancika zaczęlo też się na zimnym pojawiać coś takiego, jak na zdjęciu - po przetłumaczeniu wyszlo, że płyn chłodniczy - sprawdzałem i jest w normie. Gaśnie to po minucie jazdy. A do zorientowanych - czy możliwe jest, by ten olej/dym wydobywał się jakoś z asb? Jaj to sprawdzic?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Dym to zapewne z kolektora się wydobywa po czym zaciąga do kabiny i masz zadymę co do kontrolki płynu to wymień czujnik.BlackATCer pisze:Proxima na zdjęciu z zieloną naklejką na szybie możesz zauważyć jeszcze kawałek tablicy rejestracyjnej. Zdjecie wykonane jeszcze w styczniu - tego dnia byłem rejestrować auto. Drugie to zaraz po wyjechaniu od mechanika - jak na oparach na stację dojeżdżałem. Staram się nie podawać takich rzeczy jak numery rejestracyjne w internecie - bo i po co? Napisz, jeżeli chcesz to wyślę Ci z numerami - nie sądziłem, że jest taka potrzeba.
Co do dymu - Lancik mi mówił, że wymienił te uszczelki i jedna z nich była przyczyną- druga też już się nadawała do wymiany. Nic się nie zmieniło, a co ciekawe w odbieranym samochodzie dostałem "gratis" trzy pachnidełka - swie choinki i woreczek z pachnącymi kuleczkami. Ja rozimiem gratis - ale po co 3? Na innych forach pisali, że to może być od zepsutego korka od oleju, ale u mnie okolice otworów suche. Po wyjeździe od Lancika zaczęlo też się na zimnym pojawiać coś takiego, jak na zdjęciu - po przetłumaczeniu wyszlo, że płyn chłodniczy - sprawdzałem i jest w normie. Gaśnie to po minucie jazdy. A do zorientowanych - czy możliwe jest, by ten olej/dym wydobywał się jakoś z asb? Jaj to sprawdzic?
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Panel conecta mogę Ci dać za flaszkę,został wymieniony bo jakoś słabo świeci,ale jest sprawny,wszystko widać,nie wytarte przyciski,mam też nowa spinkę do klapki żeby mogła się zamykać
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Skrzynia to albo elektrozawory albo coś poważniejszego,ja się na asb nie znam
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
A sprawdzałeś na ciepłym czy zimnym silniku ... mam tak samo w służbowym Caddy 1,6TDI który pochłania ok. 1L płynu na 15kkm (spec od VW twierdzi, że TTTM) jak jest zimny wali niskim poziomem płynu po ok. 2-3min gasisz silnik i odpalasz ponownie i jest już OK. bo płyn się nagrzał i rozszerzył, co się przełożyło na wyższy poziom płynu w zbiorniczku...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- proxima86
- Forumowicz/ka
- Posty: 3036
- Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
- Imię: Kamil
- Lokalizacja: Annopol
Re: Problemy z Tereską i nieuczciwym mechanikiem-forumowiczem.
Czujnik do wymiany,u mnie też tak podobno było i Aufer wymieniał.pietrek125 pisze:A sprawdzałeś na ciepłym czy zimnym silniku ... mam tak samo w służbowym Caddy 1,6TDI który pochłania ok. 1L płynu na 15kkm (spec od VW twierdzi, że TTTM) jak jest zimny wali niskim poziomem płynu po ok. 2-3min gasisz silnik i odpalasz ponownie i jest już OK. bo płyn się nagrzał i rozszerzył, co się przełożyło na wyższy poziom płynu w zbiorniczku...
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6