Po pewnym czasie użytkowania gąbka oparcia fotela traci swój kształt zyskując parę milimetrów na szerokości. Te parę milimetrów więcej powoduje, że bok oparcia fotela kierowcy i pasażera zaczyna dotykać podłokietnika, a tym samym generować wkurzające trzeszczenie. Nie wiem, czy temat może dotyczyć wszystkich Delt z tapicerką skórzaną lub półskórzaną, ale u mnie wystąpił więc postanowiłem temu zaradzić. Wystarczy wyciąć z arkusza samoprzylepnego filcu kształt pasujący do boku podłokietnika, przykleić i...
...nastaje cisza.
Delta III - Likwidacja trzeszczenia na styku fotela i podłokietnika.
Delta III - Likwidacja trzeszczenia na styku fotela i podłokietnika.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Delta III T-jet 120 KM ORO
Re: Delta III - Likwidacja trzeszczenia na styku fotela i podłokietnika.
zrobione 1 tydzień po zakupie myślałem, że oszaleję ! Jest jeszcze jedno miejsce styku: pod prawym udem. Siedzisko dotyka tunelu
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 23 gru 2017, 14:46
- Imię: Arek
- Lokalizacja: Borne Sulinowo
Re: Delta III - Likwidacja trzeszczenia na styku fotela i podłokietnika.
Zrobione i u mnie , dzięki.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 12
- Rejestracja: 31 sie 2016, 21:05
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Delta III - Likwidacja trzeszczenia na styku fotela i podłokietnika.
Dobrze wiedzieć - właśnie zaczyna mnie to wkurzać.
Miałem też dziwny terkoczący dźwięk kiedy stałem na światłach - okazało się, że dolna, plastikowa baza pasa kierowcy stukała o ten plastikowy boczek fotela. Okleiłem tą miękką częścią rzepa w taśmie i błoga cisza.
Miałem też dziwny terkoczący dźwięk kiedy stałem na światłach - okazało się, że dolna, plastikowa baza pasa kierowcy stukała o ten plastikowy boczek fotela. Okleiłem tą miękką częścią rzepa w taśmie i błoga cisza.