Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 15 lis 2018, 9:35

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 10
Autor Wiadomość
PostDodany: 27 kwie 2018, 8:35 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
Posty: 1498
Skype: Kondi243
Imię: Konrad
Lokalizacja: Przysieka
Czytaj ze zrozumieniem. Było KME i nowe i zostało podmienione na nowego stga z całą wiązką. Wiec to nie ma nic do rzeczy bo na obu sterownikach było to samo. Nie ma możliwości żeby dwa sterowniki i dwie nowe wiązki były zepsute.

_________________
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Tel:696934083


Na górę
PostDodany: 27 kwie 2018, 9:37 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2008, 0:00
Posty: 102
Lokalizacja: Wałbrzych
Rozrząd był robiony na blokadach czy na znaki?
W tym temacie chyba o tym niektórzy wspominali:
Kappa 2.0 20v - wymiana paska rozrządu (BEZ BLOKAD)


Na górę
PostDodany: 27 kwie 2018, 12:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Posty: 1591
Lokalizacja: Łódź -
drnogood pisze:
27 kwie 2018, 9:37
Rozrząd był robiony na blokadach czy na znaki?
W tym temacie chyba o tym niektórzy wspominali:
Kappa 2.0 20v - wymiana paska rozrządu (BEZ BLOKAD)
W tym temacie to sam wymieniałam rozrząd bez blokad i z blokadami. Dla mnie osobiście różnica jest żadna (o ile poprzednio był ustawiony poprawnie). Ale ten rozrząd jest ustawiony na blokady fabryczne zdjęcia klika stron wcześniej.
ZAMYKAMY TEMAT LPG W MOIM AUCIE.

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź rabaty na hasło LKP AUTO-COM Łódź ul.Legionów 52 tel. 42 630-21-27


Fiat Linea T-Jet, Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra
Obrazek
Obrazek


Na górę
PostDodany: 30 kwie 2018, 12:58 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Posty: 1591
Lokalizacja: Łódź -
W weekend następne prace: malowanie zacisków, nowy logotyp brembo + lakierowanie felg plus stylowa nakrętka na wentylek.


Załączniki:
31676690_1282564838543689_7237318123404132352_n.jpg
31676690_1282564838543689_7237318123404132352_n.jpg [ 72.58 KiB | Przejrzano 1134 razy ]
31454035_1282564925210347_2671168155702788096_n.jpg
31454035_1282564925210347_2671168155702788096_n.jpg [ 159.57 KiB | Przejrzano 1134 razy ]
31453812_1281923371941169_1023358421644083200_n.jpg
31453812_1281923371941169_1023358421644083200_n.jpg [ 110.3 KiB | Przejrzano 1134 razy ]

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź rabaty na hasło LKP AUTO-COM Łódź ul.Legionów 52 tel. 42 630-21-27


Fiat Linea T-Jet, Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra
Obrazek
Obrazek
Na górę
PostDodany: 07 maja 2018, 6:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Posty: 1591
Lokalizacja: Łódź -
W weekend majowy zrobiłem kappa 1500 km spalanie w trasie max 10L na 100 km (autostrada prędkość 160-180 tankowane pod korek) co ciekawe na tym samym dystansie Fiat linea 1.4 t-jet jadąc na kappa spalił 7.7 L. (7.5 wg komputera) różnica bardzo mała i plus dla kappy.

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź rabaty na hasło LKP AUTO-COM Łódź ul.Legionów 52 tel. 42 630-21-27


Fiat Linea T-Jet, Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra
Obrazek
Obrazek


Na górę
PostDodany: 21 maja 2018, 7:50 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2008, 0:00
Posty: 102
Lokalizacja: Wałbrzych
To ta sztuka jest do sprzedania?


Na górę
PostDodany: 21 maja 2018, 9:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Posty: 1591
Lokalizacja: Łódź -
tak

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź rabaty na hasło LKP AUTO-COM Łódź ul.Legionów 52 tel. 42 630-21-27


Fiat Linea T-Jet, Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra
Obrazek
Obrazek


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 11:14 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 20 gru 2010, 13:17
Posty: 48
Lokalizacja: Warszawa
może cię to zabije, a może wzmocni.. objawy te same, a rozwiązanie .....
ja w Thesis 2.0 st r5.. przerabiałem to samo... ze STAGIEM
ale tereska jest bardziej mądrym samochodem i na nieszczęście, albo i szczęście .. zelży od dnia :) ma dużo różnej ciekawej elektroniki....
i ta elektronika potrafi czasem przemówić.. telepało, ale tylko w korku i tylko jak auto nie miało 92C.... ciekawe.... bardziej ciekawe jest to że zapłon wypadał losowo na różnych cylindrach co oznacza:
1. że nie cewki (wszystkie 5 nie pada jednocześnie)
2. nie wiązki - bo dlaczego nagle jak osiągnie temperaturę to działa - nawet w deszcz :{}
3. nie wtryski (bo pompa odcięta .. i nagle wszystkie by puszczały....)
4. ciśnienie na garnkach ok
5. turbo pompuje ....
6. po wymianie świec.... na nierekomendowane (obliczone) nie 4-o elektrodowe, a 2... i nędznej firmy ... i zmianie ustawienia komputera od gazu - teraz nie przełącza się jak temp się tylko ruszy, a przy ok. 75-80C... od 5 tysięcy nic, a nic.... jak v8 równiusieńko :)


Przepraszam za poruszanie LPG - ale dla potomnych ... ŚWIECE !!!

_________________
Lancia Thesis 2.0 TS Executive 2003 --- LPG --- bo zbieram na udoskonalanie :P
Lancia Trevi 2.0 I.E. ----- 1982/3 -----

Kia Shuma 1.5 LPG - 2000 (od 15 lat, przejechałem ponad 250k) - skazana na dożywocie

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Opel Astra H Classic 1.5 2012, Dodge Journey SXT 1.9 AS 2011
Honda Civic Type S 1.8 SQ 2008, Hyundai Coupe Tiburon 2.0 2004/5
Saab '93 (900) 2.0 ST LPG 2000, - KIA -
Lancia Trevi 2.0 VX 1982 & Lancia Trevi 2.0 I.E. 1983
Fiat 126p 600cm Abarth 1978


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 19:23 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Posty: 1591
Lokalizacja: Łódź -
U mnie raczej coś innego było bo po resecie kompa pb, przez kilka km było dobrze. Demontaż został dokonany bo termin nas gonił. Opcje miałem dwie zostawiamy gaz i walczymy dalej ale wtedy już nie będzie demontażu i zwrotu kasy lub demontujemy i zwrot kasy. Wybrałem wariant drugi. Z ciekawych rzeczy był ostatnio u mnie kuzyn zagazowal bravo 1.4 t-jeta ja wsiadam a na jałowym telepie go jak cholera. A on tak jeździ już 5 tys od montażu bo nie potrafia zrobić. Ja odpuściłem gaz bo dużo z tym walczyłem i musiałem się poddać ale pewno problem był jak zwykle w szczególe.

_________________
Lancia Klub Polska - Łódź rabaty na hasło LKP AUTO-COM Łódź ul.Legionów 52 tel. 42 630-21-27


Fiat Linea T-Jet, Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra
Obrazek
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 144 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 16 7 8 9 10

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl