Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
Do autora tematu,pisałem Ci Pw swego czasu ale brak odpowiedzi więc pytam tutaj co się działo ,że regenerowałeś?
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
Marceli - pisałeś faktycznie, ale tutaj na początku tematu wyjaśniłem dlaczego regenerowałem.damian8595 pisze: ↑30 cze 2017, 15:41 Witam,
w swojej kappie zregenerowałem magiel, wymieniłem końcówki drążka, zrobiłem geometrię. Magiel regenerowałem bo mi kierownica nie odbijała i myszkował mi samochód po drodze ( zawieszenie jest zrobione). Teraz po remoncie kierownica nie odbija w ogóle! Po odpaleniu da się w miarę normalnie kręcić, ale wystarczy przejechać się kawałek i kierownica zaczyna chodzić jak w jakimś jelczu.
Może ktoś coś poradzić?
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
Re: Problem po regeneracji maglownicy
W takim razie powiem, że chodziła jak w jakimś starze 200.adamM20 pisze: ↑03 lip 2017, 21:46... trochę jeździłem Jelczem (po placu i budowie) i kierownica chodziła całkiem lekko tak więc protestuję
Jelcz 315 miał całkiem niezłe wspomaganie dla porównania kierownica chodziłą dużo lżej niż w 126p z lekko zapieczonymi sworzniami zwrotnic.
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Problem po regeneracji maglownicy
... typowa "dwuseta" w zupełnie nowej "budzie" . Krótka placowa przejażdżka i ..... kierownicą można kręcić jednym palcem (oprócz tego małego).damian8595 pisze: ↑04 lip 2017, 10:53W takim razie powiem, że chodziła jak w jakimś starze 200.adamM20 pisze: ↑03 lip 2017, 21:46... trochę jeździłem Jelczem (po placu i budowie) i kierownica chodziła całkiem lekko tak więc protestuję
Jelcz 315 miał całkiem niezłe wspomaganie dla porównania kierownica chodziłą dużo lżej niż w 126p z lekko zapieczonymi sworzniami zwrotnic.
Serdecznie pozdrawiam.
Tak więc ani Jelcz ani Star 200 .
Serdecznie pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7288
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
Zapewne chodzi o STAR-a 28 (benzyna) lub 29 (tzw. gruźlik). Oba nie miały wspomagania kierownicy. Mówi Ci/Wam to "nestor" - były kierowca obu tych "klasyków"W takim razie powiem, że chodziła jak w jakimś starze 200.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
... tak to prawda, raz jechałem starem 29, prawdziwa tragedia, głośno, słabe hamulce i "ciężka" kierownica z luzem na obwodzie jakieś metr dwadzieścia.
Jelcz 315 i star 200 nie, star 28 i 29 tak
Pozdrawiam
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
Czy wie ktoś może, gdzie można dokupić (albo dorobić) łożysko igiełkowe to co jest w kolumnie kierownicy? Kierownica bardzo skrzypi, jest duży luz, a na internecie nigdzie tego nie ma, w autosklepie też widzę, że nie mają. Czy to w ogóle można gdzieś dostać czy tylko całą kolumnę, bo gdzieś na forum czytałem, że w polifcie jest z tym problem?
PS: Kappa 2.4 20v 2000r.
PS: Kappa 2.4 20v 2000r.
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
Pisz do Maniaka na pewno ma na składzie jakąś sprawną używkę - ew oddaj do regeneracji. Ja bym się w samodzielne składanie nie bawił - szkoda czasu i zapału.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
To ile razy ma oddawać do tej regeneracji
KAPPA TDS & JTD
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
Nie doczytałem
Zawsze jest jeszcze coś takiego jak reklamacja
Zawsze jest jeszcze coś takiego jak reklamacja
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
No i tak. Magiel po regeneracji działa bardzo dobrze. Niestety pojawił się problem. Podjąłem się dzisiaj rozebrania kierownicy i pojawił się problem. Jeden z imbusów ( rozmiar 27), które trzymają poduszkę okazał się być obrobiony i nie jestem w stanie tego odkręcić. Męczę się z tym już kilka godzin a on ani drgnie. Czy ktoś zna jakiś sposób na odkręcenie tego dziadostwa?
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
Jeżeli tam jest imbus, to tak na szybko - dobierz sobie ciut większego torxa, wbij i wykręć. Tylko się upewnij że masz sposób (imadło?) do wyjęcia torxa albo się z nim pożegnaj. Oczywiście kup nową śrubę, najlepiej taką samą.
Ja tak musiałem zrobić ze szpilką od zacisku hamulcowego, bo pomyliłem kierunki jak jakiś harcerz i pierwotnie zamiast odkręcić to ją jeszcze dokręcałem na siłę aż zwyobracałem łeb.
Ja tak musiałem zrobić ze szpilką od zacisku hamulcowego, bo pomyliłem kierunki jak jakiś harcerz i pierwotnie zamiast odkręcić to ją jeszcze dokręcałem na siłę aż zwyobracałem łeb.
Drop a gear and disappear!
- damian8595
- Forumowicz/ka
- Posty: 124
- Rejestracja: 17 lis 2014, 15:13
- Imię: Damian
- Lokalizacja: Kunów/Ostrowiec Św.
Re: Kappa - problem ze wspomaganiem po regeneracji przekładni.
Przewierciłem to cholerstwo i poszło. Teraz mam kolejny problem. Jak wyjąć ten drążek w kolumnie? Tu daję foto. Dodawane prosto z telefonu i musiałem dać na zewnętrzny serwer bo nie chciało mi z-uploudować na forum.
https://ibb.co/cjVOLQ
EDIT: Już poszło, ale gdybym miał zrobić instrukcję krok po kroku, to myślę, że nie wyszłoby z tego nic dobrego. Okazało się, że przetarty jest wałek od kolumny i rozleciały się łożyska kulkowe. Temat myślę, że do zamknięcia.
https://ibb.co/cjVOLQ
EDIT: Już poszło, ale gdybym miał zrobić instrukcję krok po kroku, to myślę, że nie wyszłoby z tego nic dobrego. Okazało się, że przetarty jest wałek od kolumny i rozleciały się łożyska kulkowe. Temat myślę, że do zamknięcia.