Ooo wkońcu coś dla mnie
Jako, że temat zawieszenia pneumatycznego nie jest mi obcy to się wypowiem w temacie.
Na początku odradzę jakiekolwiek pół środki bo więcej z tym nerwów niż korzyści a Thesis to nie taczka do zabawy
Sam jestem posiadaczem auta z Air ridem i budowniczym 2 już układów.
Obecnie sterowanie każdym kołem z osobna, 2 duże kompresory, pilot 7 przycisków i duża butla 34l.
Efekt do oceny:
Nie jest tanio i nie jest łatwo ale zabawa przednia.
Do samochody klasy Thesisa nie ma sensu pchania super szybkich zaworów bo raczej nie chodzi o zabawę w podskakiwanie tylko o skuteczne obniżenie samochodu np. na postoju pod luksusową restauracją ;P
W takim przypadku sama jazda, jej komfort i charakterystyka niczym nie będzie się różnić od jazdy na seryjnych sprężynach.
Proponowałbym prosty zestaw na elektrozaworach ze sterowaniem przód/tył. Skompletowanie sprzętu tj: okucia, poduszki, kompresor, butla, sterowanie, manometry itp. trochę kosztuje. Trzeba liczyć 4-5 tysięcy za prosty zestaw bez bajerów. Cena oczywiście może się podwoić a nawet potroić jak będziemy chcieli czujniki wysokości, system autopoziomowania czy system z elektronicznym ustawianiem ustawionych wysokośći. Lecz główny problem polega na tym, że nikt w Europie chyba jeszcze tego z Thesisem nie robił więc projekt okuć będzie autorski. Mogą dojść dodatkowe koszty, problemy itp itd.
Aczkolwiek sam nad tym myślę
Co do tematu i opcji z samym tyłem, chyba bym odpuścił i zrobił to porządnie.