Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane
- fedos
- Użytkownik zbanowany
- Posty: 1066
- Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Brzeszcze
Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane
Tak Bozarto widać na fotce
Na tablecie fotki mi się nie ładują i nic nie widzę
Czyli nasze polskie Mikody
Mam nadzieję, że nie są przewiercane na wylot, bo Mikody GT lubiały pękać.
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Czyli nasze polskie Mikody
Mam nadzieję, że nie są przewiercane na wylot, bo Mikody GT lubiały pękać.
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- fedos
- Użytkownik zbanowany
- Posty: 1066
- Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Brzeszcze
Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane
Jak jeździsz jak dziadek to nie odczujesz żadnej różnicy. Nie od dziś wiadomo, że hamulec w kapiszonie konczy sie po 3 szybkich hamowaniach z predkości większej niż 160km/. Jeżdżę dużo po drogach szybkiego ruchu dlatego nie raz mam akcje,że musze szybko kilka razy zahamować. Po to Bozia dała nacinane i perforowane tarcze, żeby ciepło i gazy szybciej odprowadzić co przekłada sie na nieprzegrzewanie układu hamulcowego.schab pisze:Miałem w Dedrze nacinane i nawiercane tarcze i poza zwiększonym poziomem hałasu przy hamowaniu - innych różnic nie odczułem...fedos pisze:Niby czemu nie zawracać gitary? Skoro poprawiają hamowanie to jest sens, bo innej drogi już nie ma. Pomijając oczywiście brembo
I bez umoralniania, że nie można szybko jeździć ;d
- fedos
- Użytkownik zbanowany
- Posty: 1066
- Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Brzeszcze
Re:
Pewnie klepane w tej samej fabryce Mikodą też handluje ten gościu z Bozarto. Swoją drogą Mikoda zbiera bardzo dobre opinie nie tylko w zwykłych samochodach Jak to mówią " Cudze chwalicie swojego nie znacie "
FXX pisze:Na tablecie fotki mi się nie ładują i nic nie widzę
Czyli nasze polskie Mikody
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane
Z tymi pozytywnymi opiniami to bym nie przesadzał...fedos pisze:Pewnie klepane w tej samej fabryce Mikodą też handluje ten gościu z Bozarto. Swoją drogą Mikoda zbiera bardzo dobre opinie nie tylko w zwykłych samochodach Jak to mówią " Cudze chwalicie swojego nie znacie "
FXX pisze:Na tablecie fotki mi się nie ładują i nic nie widzę
Czyli nasze polskie Mikody
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Wersje przewiercane (na wylot) lubiały pękać na otworach.
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- fedos
- Użytkownik zbanowany
- Posty: 1066
- Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Brzeszcze
Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane
Znajomi smigali na Mikodach bez jakichkolwiek problemów. Bartek przejeździł w Kapiszonie 2 komplety i też z Bozarto nie miał problemów. Z drugiej strony na pewno ma to wpływ na tarczę i możliwe, że pęknie tak samo jak Zimmermany czy inne uje muje za większą kase, które też pękają.Po pewnym czasie każde szlag trafi. Miejmy nadzieje, że nie peknie tak szybko jak moje Brembo w Mondziaku. Po 2 tygodniach miały pęknięcia na całej powierzchni. Od tamtej pory od Brembo trzymam sie zFXX pisze:Z tymi pozytywnymi opiniami to bym nie przesadzał...fedos pisze:Pewnie klepane w tej samej fabryce Mikodą też handluje ten gościu z Bozarto. Swoją drogą Mikoda zbiera bardzo dobre opinie nie tylko w zwykłych samochodach Jak to mówią " Cudze chwalicie swojego nie znacie "
FXX pisze:Na tablecie fotki mi się nie ładują i nic nie widzę
Czyli nasze polskie Mikody
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Wersje przewiercane (na wylot) lubiały pękać na otworach.
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
daleka...
Opinie są podzielone Ja je jednak odpuściłem po obejrzeniu kilku popękanych tarcz.
W każdym razie życzę bezproblemowej eksploatacji.
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
W każdym razie życzę bezproblemowej eksploatacji.
Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- fedos
- Użytkownik zbanowany
- Posty: 1066
- Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Brzeszcze
Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane
Pożyjemy zobaczymy Jak wytrzymają 25tys to bede zadowolony
Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane
Skoro wiesz wszystko lepiej , wiesz jak kto jeździ - po co zakładasz wątek ?fedos pisze:Jak jeździsz jak dziadek to nie odczujesz żadnej różnicy. Nie od dziś wiadomo, że hamulec w kapiszonie konczy sie po 3 szybkich hamowaniach z predkości większej niż 160km/. Jeżdżę dużo po drogach szybkiego ruchu dlatego nie raz mam akcje,że musze szybko kilka razy zahamować. Po to Bozia dała nacinane i perforowane tarcze, żeby ciepło i gazy szybciej odprowadzić co przekłada sie na nieprzegrzewanie układu hamulcowego.schab pisze:Miałem w Dedrze nacinane i nawiercane tarcze i poza zwiększonym poziomem hałasu przy hamowaniu - innych różnic nie odczułem...fedos pisze:Niby czemu nie zawracać gitary? Skoro poprawiają hamowanie to jest sens, bo innej drogi już nie ma. Pomijając oczywiście brembo
I bez umoralniania, że nie można szybko jeździć ;d
Kup, załóż, pojeźdź, wyrzuć...
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4
Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane
mikoda dalej "podwykonuje" do bozarto?
- fedos
- Użytkownik zbanowany
- Posty: 1066
- Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Brzeszcze
Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane
Kupiłem, zakładam i wrzucę jak na razie już mnie uj strzela, bo nie mogę odkręcić tej śruby trzymającej tarcze...schab pisze:Skoro wiesz wszystko lepiej , wiesz jak kto jeździ - po co zakładasz wątek ?fedos pisze:Jak jeździsz jak dziadek to nie odczujesz żadnej różnicy. Nie od dziś wiadomo, że hamulec w kapiszonie konczy sie po 3 szybkich hamowaniach z predkości większej niż 160km/. Jeżdżę dużo po drogach szybkiego ruchu dlatego nie raz mam akcje,że musze szybko kilka razy zahamować. Po to Bozia dała nacinane i perforowane tarcze, żeby ciepło i gazy szybciej odprowadzić co przekłada sie na nieprzegrzewanie układu hamulcowego.schab pisze:Miałem w Dedrze nacinane i nawiercane tarcze i poza zwiększonym poziomem hałasu przy hamowaniu - innych różnic nie odczułem...fedos pisze:Niby czemu nie zawracać gitary? Skoro poprawiają hamowanie to jest sens, bo innej drogi już nie ma. Pomijając oczywiście brembo
I bez umoralniania, że nie można szybko jeździć ;d
Kup, załóż, pojeźdź, wyrzuć...
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane
Młotkiem ją w łeb, raczej w pręt bez młota to nie robota
Pozdrawiam brać klubowiczów
Pozdrawiam brać klubowiczów
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
- fedos
- Użytkownik zbanowany
- Posty: 1066
- Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
- Imię: marcin
- Lokalizacja: Brzeszcze
Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane
Bije od 20min i nic... HahahaManiak pisze:Młotkiem ją w łeb, raczej w pręt bez młota to nie robota
Pozdrawiam brać klubowiczów
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane
Udar ci jest potrzebny, jak nie masz to szlifierka kątowa.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza