Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
- wojtek24nysa
- Forumowicz/ka
- Posty: 293
- Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Nysa
Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Witam,po jak narazie bezproblemowej eksploatacji Alfy dziś taka niespodzianka, wyjechałem z domu po ok 6km wyskoczył MCSF i auto zgasło,po próbie odpalenia od razu auto kreci ale nie odpala,po odczekaniu ok 1min auto odpaliło jak gdyby nigdy nic ale mcsf świeci dalej,check też auto ma moc nie dymi i nic z tych rzeczy jeżdzi normalnie może ktoś wie od czego zacząć? jutro jade w delegacje, wracam w weekend nawet na komputer niema gdzie podjechać bo wiadomo jak to w weekendy
pozdrawiam
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 24 kwie 2016, 20:26 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!!!
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!!!
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer jest
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer jest
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
regulator pompy CR czyli dziadostwo za 370 zł ( tylko oryginał Bosch) które potrafi podczas jazdy wyłączyć silnik i możesz czasem i kręcić do wyładowania akumulatora. Możesz podejrzewać paliwo, pompę w baku, ale z autopsji powiem Ci że rok z tym jeździłem, bo nie byłem go pewien, jak się pier.... to nie miałem kompa podpiętego.
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Bez kompa to wróżenie z fusów . Wyłączać silnik może też np. czujnik położenia wałka.
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Kolego, a jak nie to to oddasz koledze kasę?Adrian. pisze:regulator pompy CR czyli dziadostwo za 370 zł ( tylko oryginał Bosch) które potrafi podczas jazdy wyłączyć silnik i możesz czasem i kręcić do wyładowania akumulatora. Możesz podejrzewać paliwo, pompę w baku, ale z autopsji powiem Ci że rok z tym jeździłem, bo nie byłem go pewien, jak się pier.... to nie miałem kompa podpiętego.
Na liczniku wyrzuca kontrolkę błędu, czyli jakiś błąd w ECU jest zapisany. Bez sprawdzenia tego, to wróżenie z fusów, bo może to być np. wymieniany tutaj czujnik położenia wału.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Zapytał gdzie szukać to zaproponowałem, nie napisałem na 100%, ani też kup tylko opisałem skrótowo co mnie spotkało i też długo z tym walczyłem, a sytuacja była identyczna - jedziesz sobie nagle check engine, auto gaśnie, kręcisz, męcisz i nic, za którymś razem chwyta i jedziesz dalej, 5, 10, czasem 100 km i nic, ale do czasu. Brak błędów z czujników wału/wałka miałem!FXX pisze:
Kolego, a jak nie to to oddasz koledze kasę?
Na liczniku wyrzuca kontrolkę błędu, czyli jakiś błąd w ECU jest zapisany. Bez sprawdzenia tego, to wróżenie z fusów, bo może to być np. wymieniany tutaj czujnik położenia wału.
A jak trafiłem za pierwszym razem to co? dopłacisz koledze choć połowę? przecież nikt głupi nie jest i w ciemno nie kupi czujnika za 370 zł!
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Przykro mi, nam ze szukales pol roku.
Kolega niech podepnie odczyta i powinien szybciej diagnoze uslyszec.
Akurat w piatek bylem w Nysie
Kolega niech podepnie odczyta i powinien szybciej diagnoze uslyszec.
Akurat w piatek bylem w Nysie
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Może nie szukałem tylko nie byłem pewien bo kiedyś nawet logi wrzucałem na forum i stwierdzono że wszystko jest OK. Także tutaj komputer pomógł że wykluczył czujniki wału/wałka, ale nie wskazał regulatora!
Co śmieszne w ostatnim czasie jak już wykryłem sprawcę jadąc z podpiętym komputerem po prostu kasowałem błąd - już nie pamiętam jaki to był - ale podczas owej jazdy kasowanie i auto jechało dalej. Ale ten błąd pojawiał się na samym końcu kiedy regulator praktycznie padł na amen bo ostatecznie brakło mi 2 km żeby dojechać do domu......brat mnie zaholował i na drugi dzień regulator poszedł w niepamięć i wszystko do dziś ładnie śmiga aż miło.
Mam nadzieję że Koledze pomożecie szybciej bo najtrudniej i najgorzej uczy się na sobie....
Co śmieszne w ostatnim czasie jak już wykryłem sprawcę jadąc z podpiętym komputerem po prostu kasowałem błąd - już nie pamiętam jaki to był - ale podczas owej jazdy kasowanie i auto jechało dalej. Ale ten błąd pojawiał się na samym końcu kiedy regulator praktycznie padł na amen bo ostatecznie brakło mi 2 km żeby dojechać do domu......brat mnie zaholował i na drugi dzień regulator poszedł w niepamięć i wszystko do dziś ładnie śmiga aż miło.
Mam nadzieję że Koledze pomożecie szybciej bo najtrudniej i najgorzej uczy się na sobie....
- wojtek24nysa
- Forumowicz/ka
- Posty: 293
- Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Nysa
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Witam, z uwagi,że z delegacji wróciłem dopiero wczoraj nie miałem kiedy jechać na diagnostykę, wczoraj jeździłem to błędu nie było,później się pojawił i auto straciło móc po restarcie silnika moc wróciła ale błąd świeci nadal, zauważyłem też,że auto gorzej odpala troszkę dłużej kręci nim odpali,to już w zimie przy -24 odpalił lepiej. Pozdrawiam
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer jest
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer jest
- wojtek24nysa
- Forumowicz/ka
- Posty: 293
- Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Nysa
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Witam, od ostatniego razu miałem spokój do dziś, jak zwykle jechałem autem znów wyskoczył błąd i auto zgasło i gdy odpaliło,przejechałem może z 1km i znów to samo i tak kilkanaście razy ledwo do mechanika dojechałem podpieliśmy kompa i następujące błędy
P191 Kontrola ciśnienia w magistrali - komponent uszkodzony
P235 Czujnik ciśnienia doładowania - komponent uszkodzony
o ile czujnik ciśnienia doładowania znalazłem to ten P191 to kompletnie nic mi nie mówi niewiem co to jest,jak się nazywa żeby sprawdzić chociaż cene czy może mi ktoś pomóc? pozdrawiam
P191 Kontrola ciśnienia w magistrali - komponent uszkodzony
P235 Czujnik ciśnienia doładowania - komponent uszkodzony
o ile czujnik ciśnienia doładowania znalazłem to ten P191 to kompletnie nic mi nie mówi niewiem co to jest,jak się nazywa żeby sprawdzić chociaż cene czy może mi ktoś pomóc? pozdrawiam
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer jest
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer jest
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Cisnienie paliwa,
Pompa lub regulator (zaczynasz od drugiego).Moze byc czujnik ale one raczej nie siadaja
Pompa lub regulator (zaczynasz od drugiego).Moze byc czujnik ale one raczej nie siadaja
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Przyjedź dziś do mnie to Ci go podepnę i będzie wiadomo co się dzieje.Ja niestety nie mam za bardzo dziś czasu by jechać do Nysy.Ale 10 min na podpięcie znajdę.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- wojtek24nysa
- Forumowicz/ka
- Posty: 293
- Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Nysa
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Witam kurcze byłem wczoraj na kompie u elektromechanika i wyskoczyły mi 235 i 191 i auto jedzie kawałek i gaśnie pózniej zobacze i może do Głuchołaz dojade spróbuje poszukać używanych czujników. i nie za bardzo wiem gdzie znajduje sie ten czujnik na magistrali,czy regulator czy jak to się nazywa mechanik mówił ze to coś od paliwa na listwie wtryskowej
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer jest
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer jest
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Wpadniesz do mnie powiem Ci wszystko co i jak a nie kodami błędów.Numer do mnie jak coś masz w podpisie ;)Po drodze w Nowym Świętowie masz szrot.Chłopaki mają tam kilka makaronów.Może złapiesz czujnik sprawny.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
- wojtek24nysa
- Forumowicz/ka
- Posty: 293
- Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
- Imię: Wojtek
- Lokalizacja: Nysa
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
Ok zobaczę co i jak i będę dzwonił pozdrawiam
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer jest
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była
Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla
Rover 75 2.0 CDTI sedan- był
Renault Laguna 3 2.0 Dci -byla (została w rodzinie)
Bmw 320d E91 Kameleon- była
Opel Signum 1.8 16V xer jest
Re: Alfa 156 8v CF3 - Motor Control System Failure
regulator pompy CR jak już to tylko nówka i to z Boscha ( to jak z pozostałymi czujnikami - było poruszane miliony razy na forach różnych marek - jak jest Bosch to ma być Bosch ).
Gdzie się znajduje? Jak otworzysz maskę stojąc przodem do auta po lewej u góry masz pompę CR ( common rail ) do niej idzie kabelek z wtyczką właśnie do regulatora CR. Przykręcony jest on przeważnie na dwie śruby imbusowe 4 lub 5.
TAK WYGLĄDA
Najlepiej jak sobie zrobisz foto jego numeru komórką, aby mieć pewne że zakupisz dobry.
pozdrawiam
Gdzie się znajduje? Jak otworzysz maskę stojąc przodem do auta po lewej u góry masz pompę CR ( common rail ) do niej idzie kabelek z wtyczką właśnie do regulatora CR. Przykręcony jest on przeważnie na dwie śruby imbusowe 4 lub 5.
TAK WYGLĄDA
Najlepiej jak sobie zrobisz foto jego numeru komórką, aby mieć pewne że zakupisz dobry.
pozdrawiam