Delta I HF Integrale - komputer/podłączenie/schemat wiązki?

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 400
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontaktowanie:

Delta I HF Integrale - komputer/podłączenie/schemat wiązki?

Postautor: Renegat... » 23 mar 2016, 12:41

Witam
Wpadł mi w łapy komputer od Lancii Delta Integrale 8v 2,0 TURBO symbol WH4E.03/OAO-F6.Komputer ten jest w 100% od właśnie takiej wersji.Czy może ktoś z was posiada najchętniej schemat podłączenia ewentualnie "pinologie" tego ECU.Bazuje na schemacie od Lancia DELTA 4WD o mocy 165KM,z moich informacji wyniki że komputer którego jestem posiadaczem pochodzi od wersji 185KM.Potrzebuje czegoś takiego jak na zdjęciu(kiedyś była taka strona berlina sportivo na której był cały pdf. w języku ang. niestety od pewnego czasu strona nie chodzi).Z góry dzięki za pomoc.
Załączniki
sch1.JPG
sch1.JPG (56 KiB) Przejrzano 3082 razy
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

Awatar użytkownika
irektob
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 437
Rejestracja: 05 sie 2007, 00:00
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt

Re: Delta I HF Integrale - komputer/podłączenie/schemat wiąz

Postautor: irektob » 25 mar 2016, 03:48

hmmm,jeżeli komp bez sondy to schemat powinien być ten sam co w 4wd,mam takie schematy,ale jedyne wyjście to foto schematu i wysłanie...tylko dowiedz się do której wersji ten komp

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 400
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontaktowanie:

Re: Delta I HF Integrale - komputer/podłączenie/schemat wiąz

Postautor: Renegat... » 25 mar 2016, 08:57

: witaj : Dziękuje za odzew!!!
Posiadam do tego komputera także wiązkę i oglądając ją zauważyłem zielony przewód do sondy lambda wraz z charakterystyczna wtyczką do grzałki,choć nie wiadomo czy wiązka oryginalna.Zamieszczam zdjęcie ECU może na podstawie tabliczki kolega coś zauważy.Komputer to WH4E.03/OAO-F6 (na zdjęciu 3 wygląda jak 8,na podstawie dokumentacji która posiadam komp bankowo od wersji delta hf integrale) .Dziś w wolnej chwili pomierzę trochę miernikiem tą wiązkę i rozpatrzę, schemat od wersji 4WD posiadam.Wg dokumentacji którą posiadam z wersji 8V z KAT jest inny komputer.

Najbardziej mile widziany schemat więc od wersji HF INTEGRALE 8V
Załączniki
komkat.JPG
komkat.JPG (56.99 KiB) Przejrzano 3022 razy
dok.JPG
komp.jpg
komp.jpg (41.98 KiB) Przejrzano 3022 razy
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)

Awatar użytkownika
irektob
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 437
Rejestracja: 05 sie 2007, 00:00
Lokalizacja: Małopolska Nowa-Wieś k/Kęt

Re: Delta I HF Integrale - komputer/podłączenie/schemat wiąz

Postautor: irektob » 25 mar 2016, 13:19

Jeżeli Ci zależy przejrzę w święta moje dokumentacje....a do czego to potrzebujesz?w sensie do jakiego auta,silnika?

Awatar użytkownika
Renegat...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 400
Rejestracja: 23 wrz 2013, 21:36
Imię: Piotrek
Lokalizacja: Koluszki / Łódź
Kontaktowanie:

Re: Delta I HF Integrale - komputer/podłączenie/schemat wiąz

Postautor: Renegat... » 25 mar 2016, 19:40

Do silnika 2.0 DOHC 8VT a w czym będzie finalnie siedział i w jakiej konfiguracji na razie nie jestem w stanie odpowiedzieć.Po uszczelnieniu silnika i zrobieniu porządku z elektryka w sensie od ECU do czujników podejmę decyzję.Na ta chwilę kończę uszczelniać silnik(w miarę możliwości oczywiście) Dziś posiedziałem sobie 7h w garażu i wstępnie stwierdzam że ta wiązka, którą mam jest kompatybilna ze schematem od wersji 4WD.Jest wtyczka 3pin do diagnostyki, jak prace posunę trochę do przodu zobaczymy programem co boli czujniki.
Silnik na tym kompie i wiązce palił....szału nie było ale palił. Spod każdej możliwej uszczelki leciał olej.Nie działał VAE i TPS ale od dziś powinien już działać.Wkrótce pojawi się szerszy opis projektu w odpowiednim dziale.Jeszcze raz dzięki za pomoc.
był
TRABANT 601
Omega 2.0 c20ne
Omega 3,0 c30ne
Fiat Tipo 2.0 8v Granturismo
Fiat Bravo HGT 2.0 20v
FORD COUGAR V6 2,5L 177KM
jest LANCIA DELTA I NIESPODZIANKA
jest FIAT COUPE 16VT
jest Moja DELTA 16VTdocieranie w toqu (4040km)


Wróć do „Instalacja elektryczna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości