Strona 1 z 3
Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)
: 22 mar 2016, 19:56
autor: belial666
10154571_542721635899327_5085881121253529515_n.jpg
Re: Thesis- ulepszanie zawieszenia ( skyhook)
: 22 mar 2016, 21:21
autor: volf
Ktoś już to ma swojej Teresce?
Pewnie jesteś chętny
Re: Thesis- ulepszanie zawieszenia ( skyhook)
: 22 mar 2016, 21:27
autor: belial666
Ja Thesis zamierzam opchnąć, ale może inni będą chcieli spróbować
Re: Thesis- ulepszanie zawieszenia ( skyhook)
: 22 mar 2016, 21:34
autor: volf
Nie żartuj-kto będzie tworzył dalsze manuale i poradniki
Re: Thesis- ulepszanie zawieszenia ( skyhook)
: 22 mar 2016, 21:42
autor: belial666
Wy, będziecie kontynuować. Musicie sobie pomagać i nie patrzeć jeden na drugiego...
Re: Thesis- ulepszanie zawieszenia ( skyhook)
: 22 mar 2016, 21:45
autor: AUFER
Jeden na drugiego to nie, ale wszyscy na Jednego to tak
Re: Thesis- ulepszanie zawieszenia ( skyhook)
: 22 mar 2016, 21:46
autor: volf
Ja jeszcze Thesis nie mam, ciągle się zastanawiam
Re: Thesis- ulepszanie zawieszenia ( skyhook)
: 22 mar 2016, 21:47
autor: Bartek-Lodz
belial666 pisze:Ja Thesis zamierzam opchnąć, ale może inni będą chcieli spróbować
Rozumiem, że idziesz dalej i kupujesz Maserati Quattroporte
Re: Thesis- ulepszanie zawieszenia ( skyhook)
: 22 mar 2016, 21:48
autor: AUFER
Bartek-Lodz pisze:belial666 pisze:Ja Thesis zamierzam opchnąć, ale może inni będą chcieli spróbować
Rozumiem, że idziesz dalej i kupujesz Maserati Quattroporte
Chyba jeszcze coś większego
Re: Thesis- ulepszanie zawieszenia ( skyhook)
: 22 mar 2016, 21:50
autor: belial666
Taa... Bentley
Re: Thesis- ulepszanie zawieszenia ( skyhook)
: 22 mar 2016, 22:10
autor: jordandamian
belial666 pisze:
10154571_542721635899327_5085881121253529515_n.jpg
Opowiedz nam coś o tym. Nie wszyscy znają angielski...
Re: Thesis- ulepszanie zawieszenia ( skyhook)
: 22 mar 2016, 22:18
autor: s0krates
Spokojnie, każdy miewa takie momenty. Z Thesisem to normalne.. po prostu trzeba przeczekać
Ale do meritum. Widzę Bel że już zacząłeś drążyć temat na fejsie, więc mógłbyś jeszcze przekazać moje pytania (bo ja fejsa nie mam).
1. Czy mógłby Vladimir napisać kawę na ławie jak zdiagnozować taki czujnik - które piny zasilać, które mierzyć itd oczywiście przy pomocy oscyloskopu którym dysponuję..
2. Czy jak kupię na przykład tylko dwa na koła to będą kompatybilne z resztą oryginalnych czujników?
3. Przez 'refurbish' centralki rozumiemy wymianę kondensatorów (recapping)?
4. Promocja jakaś dla LKP?
Mój skyhook wydaje mi się że działa, ale zawsze jest ta myśl z tyłu głowy czy nie może być lepiej?
Re: Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)
: 22 mar 2016, 22:23
autor: s0krates
@up: pozwolę sobie wyręczyć Beliala i opisać temat, bo od czasu do czasu czytuję lanciathesis.eu
Już od jakiegoś czasu Vladimir z lanciathesis.eu posiadacz i mechanik od Thesisów mierzy się z tematem sensorów skyhook. Na początku opracował tylko metodę na renowację najnowszego typu czujników 2006 wzwyż.
Teraz jak widać w załączonym linku opracował swój własny zastępczy czujnik, ceni go 70 eur za sztukę. Pasuje do wszystkich Thesisów oprócz 2002 z kwadratowymi czujnikami. Jak zamówisz co najmniej 5, za darmo zregeneruje Ci centralkę.
Podstawowym objawem problemu jest zawieszenie które jest twardsze niż w normalnym samochodzie, najszybciej padają czujniki przy kołach przednich.
Re: Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)
: 22 mar 2016, 22:23
autor: belial666
Z rozmów z twórcą, to są to "nowe" płytki czujników przyśpieszenia. Mowa z nim była o szt 5, nie dowiedziałem się jeszcze dlaczego skoro w Thesis jest ich 6szt. Czujniki po wymianie prawdopodobnie mają pracować tak jak zjechały zaraz z taśmy. Jedyna różnica która różni je od oryginału to taka, że posiadają filtr dolnoprzepustowy. Prawdopodobnie praca zawieszenia poniżej 10km/h jest trochę lepsza.
Re: Thesis - ulepszanie zawieszenia (skyhook)
: 22 mar 2016, 22:28
autor: s0krates
Filtr dolnoprzepustowy prawdopodobnie jest po to, żeby wyeliminować szumy o wysokiej częstotliwości które nie wynikają z "odczytu drogi" tylko z zakłóceń.
Odnośnie czujników dlaczego 5. Gdzieś tam poniżej Vladimir napisał że czujnik przechyłów bocznych w bagażniku prawie nigdy nie siada i raczej jest sprawny. Padają najpierw przy kołach, później te w komorze silnika, główna przyczyna uszkodzenia to temperatura.