Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 4037
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

Post autor: Maniak » 14 mar 2015, 21:12

wujaszek pisze:Tak jest,do tego silnika są srebrne blokady.Złote są do 2,4 20V ;)
A mi wychodzi całkiem na opak,
Złote..... 2.0 20v
Srebrne..... 2.4 20v
I komu teraz wieRZ8-O
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

Awatar użytkownika
Rapeek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 561
Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

Post autor: Rapeek » 14 mar 2015, 21:23

A mi wychodzi jeszcze inaczej
Żółte- 2.0 bez vis
Srebrne 2.0 vis
Złote 2.0 20vT
A do 2.4 nigdy nie widziałem.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX

...Bartek...
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 108
Rejestracja: 13 maja 2009, 19:26
Imię: Bartek
Lokalizacja: Kraków

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

Post autor: ...Bartek... » 14 mar 2015, 21:30

Będę jutro dopiero coś wiedział czy coś to pomogło... a co do blokad :

http://hawpol.eu/pl/p/B509100-blokady-w ... o-1996/144
(kolor złoty) silniki 2.0/2.4 20V
Zawiera narzędzia:
- blokady wałków rozrządu 1 860 818 000

http://hawpol.eu/pl/p/B508300-blokady-r ... aworow/152
- blokady wałków rozrządu 1 860 961 000 po roku 1996 - ... z VIS
Kappa 2.0 20V V.I.S `97 Sedan

Awatar użytkownika
bogdan
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 1789
Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Narew
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

Post autor: bogdan » 15 mar 2015, 18:27

Witam.
Jakie idą blokady do 2.4 20V po 1996r.?

Awatar użytkownika
dobermannn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 428
Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
Imię: Kuba
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

Post autor: dobermannn » 13 kwie 2015, 23:29

A czym się różną srebrne od złotych ????
Ja srebrnymi robiłem rozrząd w 2,0 VIS 155 KM i jest OK.

P.S. Sorry za OT.

Awatar użytkownika
Rapeek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 561
Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

Post autor: Rapeek » 14 kwie 2015, 0:01

...Bartek... pisze:
http://hawpol.eu/pl/p/B509100-blokady-w ... o-1996/144
(kolor złoty) silniki 2.0/2.4 20V
Do 2,0 i 2,4 nie mogą być takie same
2.0 bez vis ssący 15'' 43'' wydech 27'' 1''
2.0 vis ssący 9'' 49'' wydech 40'' 0''
2.0 vT ssący 8'' 54'' wydech 40'' 0''
2.4 vis ssący 1'' 47'' wydech 44'' 2"
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

Post autor: marceli » 12 wrz 2015, 21:33

To na jakich w końcu składa się 2.4 Pb??
Bo jest mix wzorów i kolorów....

Hawpol dobrze dobiera czy nie?
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
dobermannn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 428
Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
Imię: Kuba
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

Post autor: dobermannn » 12 wrz 2015, 22:01

W 2,0 i 2,4 rozrządy składało się na te same blokady. nie mieliśmy innych na warsztacie. Samochody latały i było wszystko OK a mieliśmy ich trochę w firmie.

Awatar użytkownika
bogdan
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 1789
Rejestracja: 20 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Narew
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

Post autor: bogdan » 13 wrz 2015, 17:41

kappa 2.0 20V (155) robiłem na srebrnych i git.
Czy na złotych do 1996 też będzie git?

Awatar użytkownika
dobermannn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 428
Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
Imię: Kuba
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

Post autor: dobermannn » 01 lis 2015, 22:51

sory za odgrzewanego kotleta ale będzie dobrze na pewno bo ja u siebie w polifcie składałem na takich na których przedlifty latały - patrz mój post powyżej

Awatar użytkownika
Michal198422
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 173
Rejestracja: 13 lip 2010, 2:57
Imię: Michał
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kappa 2.0 VIS - problem po zmianie silnika na 2.0 145KM

Post autor: Michal198422 » 16 gru 2015, 19:58

A może zamiast zastanawiać się dlaczego coś jest inaczej na innym sterowniku silnika niż do konkretnego silnika, dorwać sterownik właściwy do danej jednostki. podłączyć go i wtedy mieć pewność, że silnik nie pracuje jak powinien bo coś w nim, a nie w różnicach między oprogramowaniem sterującym tych dwóch jednostek? Nawet spróbować się z kimś umówić na chwilową podmiankę ECU i immo. Ja bym od tego zaczął, jeśli bym miał sterownik od innego silnika, niż montowany. Koszty i czas raczej zdecydowanie mniejsze niż zabawa z podmianą wałków..
Kappa SW 2,4 TDS. Brak ECSF, brak nieoczekiwanych CHECKów, brak problemów. Wszystko (prócz klimy) działa:D Więc na pewno coś jest nie tak :|

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”