Voyager 3.0 - problem ze skrzynią biegów
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 wrz 2014, 9:50
- Imię: darek
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Voyager 3.0 - problem ze skrzynią biegów
Włoszech w górach nie dało rady, rzucało całym samochodem przy hamowaniu. Spalanie jak na taką krowę na poziomie 11 litrów (w trasie zejdzie do 8-9l) jest dla mnie akceptowalne. Nie mam pojęcia jakie niespodzianki mnie czekają po np. 50.000 jeśli samochód nie dożył do 16.000. Problem jest też ze wspomaganiem kierownicy, bardzo ciężko się go prowadzi, za to świetnie sobie radzi na prostej ... niestety na drogach są zakręty. Nie polecam, więcej nie kupie takiego złomu za takie pieniądze.
Ostrzegam przed zakupem Lancii (Chrysler) Voyager silnik 3.0 180 KM diesel (rok. 2014). Samochód kupiłem w salonie ADF we Wrocławiu, po przejechaniu 16.000km (zajęło mi to 4 miesiące) padła całkowicie skrzynia biegów (automat), od 3 tygodni nie mam samochodu, a serwis Lancii nie ma pojęcia co się stało. Wydanie 190.000 na auto, które ma takie problemy jest tragedią. Oprócz wadliwej skrzyni biegów, Lancia ma problemy z hamulcami, we Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2014, 23:35 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Ortografia!
Powód: Ortografia!
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5397
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia Voyager (Chrysler Town&Country)
Bo to nie Lancia tylko amerykan.
Wpółczucia...
Wpółczucia...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Voyager 3.0 - problem ze skrzynią biegów
A tak konkretnie to co z tą skrzynią?
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Voyager 3.0 - problem ze skrzynią biegów
Mam kolegę co ma naprawdę dużo kasy, ale jest spoko i się nie obnosi z tym za bardzo - jednak od kiedy pamiętam jeździł Mercedesami i już na przedostatniego marudził coś ale stwierdził, że może źle trafił i jak kupił tego ostatniego za 280 tysi to dopiero był szok - po kilku tysiącach padła skrzynia, po kolejnych kilku silnik, później problem z hamulcami, z napędem 4matic i znowu skrzynia - auto sprzedał i kupił sobie Audi A6 póki co mówi, że jest ok i nic się nie dzieje. Także wydaje mi się, że te nowe auta wcale nie są takie ah i oh tym bardziej jak słyszę od klientów co mają nowe cytryny czy pugi o historiach z ASO to aż włosy dęba stają.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- Sebastian
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2573
- Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: DW
Odp: Voyager 3.0 - problem ze skrzynią biegów
W kwestii nowych aut: u mojego bossa ASO właśnie wymienia silnik (Qashqai, diesel, 80 kkm przelotu, auto ma 3 lata) wraz z osprzętem (turbo, sprzęgło). Całość padła mu pod domem (rozsypaly się bodajże dzwigienki zaworowe, po rozebraniu silnika okazało się, że panewki i kilka innych elementów też jest w stanie agonalnym) tydzień przed końcem gwarancji.
Tutaj akurat producent źle wyliczył wytrzymałość i przesadził z długością gwarancji.
Inna kwestia to kompetencje ADF'u. Ja korzystam z ich usług tylko jeżeli muszę. Niestety.
Tutaj akurat producent źle wyliczył wytrzymałość i przesadził z długością gwarancji.
Inna kwestia to kompetencje ADF'u. Ja korzystam z ich usług tylko jeżeli muszę. Niestety.
jest: Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR, Kymco Downtown 300i, Taczka Duster 1.3
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
- Jarek_Jarecki
- Klubowicz
- Posty: 2029
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 0:00
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Świdnica/Legnica
- Kontakt:
Re: Voyager 3.0 - problem ze skrzynią biegów
To jakieś chyba fatum jest z tymi nowymi autami.
Kolega ma nową Insignię (2014 rok kupił w salonie nówkę sztukę), którą zrobił niecałe 4000 km i kumulacja - awaria DPF i obrócona panewka w 2.0 CDTI....w nowym aucie....
masakra jakaś
Kolega ma nową Insignię (2014 rok kupił w salonie nówkę sztukę), którą zrobił niecałe 4000 km i kumulacja - awaria DPF i obrócona panewka w 2.0 CDTI....w nowym aucie....
masakra jakaś
Tel: 518 018 100
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
https://www.facebook.com/noladnekwiatkizarow
BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7, BMW E36 Coupe
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz Peugeot 308 II 2018 SW
Re: Voyager 3.0 - problem ze skrzynią biegów
Z mojego skromnego doświadczenia z autami prywatnie i służbowo:
Służbowe:
3 Toyoty (1xCorolla, 2xAvensis) - bardzo słabe jeśli chodzi o jazdę, ale bezawaryjne
VW Golf VI 1.4 TSI 122 KM - wymiana rozrządu i turbo w ciągu 2 lat po zakupie
Prywatne:
Fiat Punto 1.4 77KM - prawie 4 lata i zero awarii
Lancia Delta 1.4 140KM M.A. - ponad 2 lata i zero awarii
Tym samym bym nie generalizował...
Co do przypadku kolegi z Voyagerem. Problemy ze skrzynią się zdarzają i bywają trudne w naprawie, czasem kwestia pecha.
Co do wspomagania, hamulców i dzielności auta w zakrętach - no sorry, to jest wielki van, nie wiem czego autor wątku się spodziewał.
Służbowe:
3 Toyoty (1xCorolla, 2xAvensis) - bardzo słabe jeśli chodzi o jazdę, ale bezawaryjne
VW Golf VI 1.4 TSI 122 KM - wymiana rozrządu i turbo w ciągu 2 lat po zakupie
Prywatne:
Fiat Punto 1.4 77KM - prawie 4 lata i zero awarii
Lancia Delta 1.4 140KM M.A. - ponad 2 lata i zero awarii
Tym samym bym nie generalizował...
Co do przypadku kolegi z Voyagerem. Problemy ze skrzynią się zdarzają i bywają trudne w naprawie, czasem kwestia pecha.
Co do wspomagania, hamulców i dzielności auta w zakrętach - no sorry, to jest wielki van, nie wiem czego autor wątku się spodziewał.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 18 wrz 2014, 12:16
- Imię: mario
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Voyager 3.0 - problem ze skrzynią biegów
Witam,
mam Voyagera od 2 miesięcy. Kupiłem z drugiej ręki. Rok produkcji 2012, przebieg 50tyś.
Odnośnie skrzyni to na razie działa ok. Wspomaganie nie chodzi bardzo lekko ale da się prowadzić. W poprzednim aucie Mercedes C220 było jeszcze gorzej. Hamulce !!! tu jest nienajlepiej. Ostatnio jadąc ok 170km/h musiałem ostrzej hamować i myślałem, że mi koła odpadną. Tak stwardniały klocki, że tak dudniły jakbym nogami asfalt dotykał.
Najgorszy jest filtr cząsteczek stałych. Już wymieniali czujnik, czyścili serwisowo i po tygodniu znowu się zapalił. Teraz twierdzą, że styk(pin) na komputerze nie kontaktował. (a tak na marginesie to nie polecam serwisu Ed-mark w Warszawie, najlepiej wszystko by wymienili i nie wnikali co jest przyczyną awarii.)
Myślę, że to wszystko, ale ogólnie autem jeździ się dobrze.
Jak się rozpisałem w nieodpowiednim dziale to przepraszam, ale tak wcześniejsze posty mnie nakręciły, że nie mogłem sobie odmówić.
Pozdrawiam
mam Voyagera od 2 miesięcy. Kupiłem z drugiej ręki. Rok produkcji 2012, przebieg 50tyś.
Odnośnie skrzyni to na razie działa ok. Wspomaganie nie chodzi bardzo lekko ale da się prowadzić. W poprzednim aucie Mercedes C220 było jeszcze gorzej. Hamulce !!! tu jest nienajlepiej. Ostatnio jadąc ok 170km/h musiałem ostrzej hamować i myślałem, że mi koła odpadną. Tak stwardniały klocki, że tak dudniły jakbym nogami asfalt dotykał.
Najgorszy jest filtr cząsteczek stałych. Już wymieniali czujnik, czyścili serwisowo i po tygodniu znowu się zapalił. Teraz twierdzą, że styk(pin) na komputerze nie kontaktował. (a tak na marginesie to nie polecam serwisu Ed-mark w Warszawie, najlepiej wszystko by wymienili i nie wnikali co jest przyczyną awarii.)
Myślę, że to wszystko, ale ogólnie autem jeździ się dobrze.
Jak się rozpisałem w nieodpowiednim dziale to przepraszam, ale tak wcześniejsze posty mnie nakręciły, że nie mogłem sobie odmówić.
Pozdrawiam
Re: Voyager 3.0 - problem ze skrzynią biegów
Mam już 2 Voyagera a tak dokładnie Town&Country, kilka kilometrów zrobiłem więc podzielę się uwagami. Jest to auto zaprojektowane na drogi USA gdzie limit prędkości to 55 mil. W Europie realia są nieco inne i z tego właśnie biorą się problemy.
Auto wymaga montażu chłodnicy skrzyni biegów. Oczywiście taka część nie występuje w katalogu więc warto udać się do kumatego mechanika który ogarnie temat. Jeśli chodzi o hamulce temat jest podobny. Auto waży 2.5 tony i tarcze są za małe do takiej masy (chyba, ze jeździ się do 100km/h ). Z mojego doświadczenia wynika, ze klocki zazwyczaj wytrzymują niewiele ponad 6 miesięcy. Tarcze zazwyczaj krzywią się po ostrzejszym hamowaniu na autostradzie ? ten typ tak ma i trzeba to wliczyć w koszty eksploatacji.
Silnik 2.8 CRD to katastrofa ? wyprodukowany na zlecenie Fiata przez VM Motori. Słaby, głośny, dużo pali i jest usterkowy.
Zdecydowanie polecam 3.6 V6 Pentastar Chryslera. Rewelacyjny silnik, bezawaryjny, mocny, bez problemu znosi LPG. Pewnie dlatego używane Voyagery 3.6 sprzedają się błyskawicznie.
Voyager ogólnie? Świetne, komfortowe, rewelacyjnie wyposażone auto do codziennego użytku i na długie trasy, niesamowicie uniwersalne.
Proste, łatwe w naprawach, tanie w częściach... chyba, ze padnie skrzynia.
Auto wymaga montażu chłodnicy skrzyni biegów. Oczywiście taka część nie występuje w katalogu więc warto udać się do kumatego mechanika który ogarnie temat. Jeśli chodzi o hamulce temat jest podobny. Auto waży 2.5 tony i tarcze są za małe do takiej masy (chyba, ze jeździ się do 100km/h ). Z mojego doświadczenia wynika, ze klocki zazwyczaj wytrzymują niewiele ponad 6 miesięcy. Tarcze zazwyczaj krzywią się po ostrzejszym hamowaniu na autostradzie ? ten typ tak ma i trzeba to wliczyć w koszty eksploatacji.
Silnik 2.8 CRD to katastrofa ? wyprodukowany na zlecenie Fiata przez VM Motori. Słaby, głośny, dużo pali i jest usterkowy.
Zdecydowanie polecam 3.6 V6 Pentastar Chryslera. Rewelacyjny silnik, bezawaryjny, mocny, bez problemu znosi LPG. Pewnie dlatego używane Voyagery 3.6 sprzedają się błyskawicznie.
Voyager ogólnie? Świetne, komfortowe, rewelacyjnie wyposażone auto do codziennego użytku i na długie trasy, niesamowicie uniwersalne.
Proste, łatwe w naprawach, tanie w częściach... chyba, ze padnie skrzynia.