Od jakiegoś czasu obserwuję dość dziwne zachowanie dmuchawy w kabinie.
Otóż ni stąd ni zowąd wrzuca sobie "high speed" i kręci się tak czasem sekundę, czasem 5, czasem 10, choć przeważnie 1-3 sekundy, po czym zwalnia jak gdyby nigdy nic do wcześniej ustawionego poziomu.
W momencie kiedy zaczyna pracować na maksa nic nie działa, tzn. nie reaguje na przyciski regulacji obrotów ani nawet na przycisk OFF. Panel sterujący się wyłącza, a dmuchawa dalej kręci jak wściekła.
Czy to objawy przypalania się opornika (tego w plastikowej o ile pamiętam puszce przykręcanej obok dmuchawy, w której to puszce jest też taki jakby radiatorek) ?
Pamiętam, że kiedyś spalił mi się na amen i wtedy dmuchawa zasuwała cały czas na maksa, nawet mimo wciśnięcia OFF na panelu...
Delta - dziwne zachowanie dmuchawy
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Delta - dziwne zachowanie dmuchawy
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Delta - dziwne zachowanie dmuchawy
Wydaje mi się, że sam sobie odpowiedziałeś na pytanie
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza