Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
Nie. Thesis nie ma bluetooth
- grzegorz m
- Forumowicz/ka
- Posty: 376
- Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
Ku......
Swietnie
Swietnie
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
grzegorz m pisze:Ku......
Swietnie
Czyli mam rozumieć ze taką bajkę Ci wcisnęli ?
- grzegorz m
- Forumowicz/ka
- Posty: 376
- Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
- Lokalizacja: Gliwice
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
Powodzenia w dalszych działaniach . Radzę wziąć rzeczoznawcę.
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
Thesis nie ma sinegozęba, ale są przecież "wtyczki" z nadajnikiem. Bronx taką wtyczkę podłączał na jednym ze spotów. Może coś takiego mieli na myśli ...LUKIThesis pisze:Nie. Thesis nie ma bluetooth
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
Tak nie wziąłem tego pod uwagę ale jeśli zdejmowali schowek pod kierownicą i wkładali w gniazdo nadajnik to było to możliwe ale jak nic nie demontowali i nie wkładali a jedynie udawali że stojąc przy aucie z kompem coś niby programują to był to kit.wujekp pisze:Thesis nie ma sinegozęba, ale są przecież "wtyczki" z nadajnikiem. Bronx taką wtyczkę podłączał na jednym ze spotów. Może coś takiego mieli na myśli ...LUKIThesis pisze:Nie. Thesis nie ma bluetooth
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
Witam
Cały wieczór męczyłem się żeby zdemontować tą rurę powietrzną, która zasłania bagnet w skrzyni automatycznej (silnik 2,4 jtd) i nie dałem rady.
Ona jest gdzieś dzielona - czy to całość od turbiny aż do filtra, z odgałęzieniem cieńszej (chyba to tłumika szmerów) ???
Może mi ktoś podpowiedzieć jak to sam zrobił?
A muszę sprawdzić stan oleju bo widzę wyciek pod skrzynią.
Drugie zadanie jest trudniejsze: wyciek jest na najprawdopodobniej zerwanym gwincie. Przy delikatnej próbie wkręcania tego króćca w skrzynię -nie stawia oporu.
Nie wiem jak ten otwór wygląda od wewnątrz skrzyni -to kanał olejowy ?
Wiercenie i wstawianie nowego gwintu nie wchodzi w rachubę.
Jakieś pomysły? A może ktoś już sam naprawiał taką usterkę?
Klej do gwintów?
Czy te króćce demontuje się kiedyś po coś ? (np dynamiczna wymiana oleju?)
Cały wieczór męczyłem się żeby zdemontować tą rurę powietrzną, która zasłania bagnet w skrzyni automatycznej (silnik 2,4 jtd) i nie dałem rady.
Ona jest gdzieś dzielona - czy to całość od turbiny aż do filtra, z odgałęzieniem cieńszej (chyba to tłumika szmerów) ???
Może mi ktoś podpowiedzieć jak to sam zrobił?
A muszę sprawdzić stan oleju bo widzę wyciek pod skrzynią.
Drugie zadanie jest trudniejsze: wyciek jest na najprawdopodobniej zerwanym gwincie. Przy delikatnej próbie wkręcania tego króćca w skrzynię -nie stawia oporu.
Nie wiem jak ten otwór wygląda od wewnątrz skrzyni -to kanał olejowy ?
Wiercenie i wstawianie nowego gwintu nie wchodzi w rachubę.
Jakieś pomysły? A może ktoś już sam naprawiał taką usterkę?
Klej do gwintów?
Czy te króćce demontuje się kiedyś po coś ? (np dynamiczna wymiana oleju?)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2862
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
To nie jest oryginał... ktoś się wwiercił w korpus pod wymienikiem ciepła i wpiał się z krućcami dla zewnętrznej chłodnicy oleju... wykręcić, klej do gwintów, powinien załatwić temat. ..
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
To raczej nie jest fabryczne rozwiązanie...
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
demontowałeś kiedyś tą rurę od powietrza d 2,4 jtd?
Ręce podrapałem, a rura nie wyjęta.
strasznie długa i zawijana.
Ręce podrapałem, a rura nie wyjęta.
strasznie długa i zawijana.
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
Podobno taka przyjechała z Włoch w 2017r. W Polsce miała tylko w 2018r dynamiczną wymianę oleju.
Gdzieś czytałem, ze były też jakieś mutacje z dodatkową chłodnicą oleju.
Ta została przywieziona z południa Włoch -może tam takie sprzedawali ?
Mam jej cała historię w książce serwisowej od przyjazdu do Polski. (oczywiście jeśli ufać ludziom) Kupiłem ją od tych, którzy ją sprowadzili w 2017r dla pewnej Kobiety, serwisowali dla niej, a teraz komisowo za nią- sprzedali mnie.
Chętnie bym sprawdził jej historię z Włoch (np przebieg), ale nie mam pojęcia jak.
Bo zgodnie z polskimi dokumentami została sprowadzona ze stanem licznika 141tys, a teraz ma 166 tys. jak na 14 lat to jakoś mało.
Z drugiej strony sam ostatnio jeżdżę jedynie po kilka tys km rocznie.
Gdzieś czytałem, ze były też jakieś mutacje z dodatkową chłodnicą oleju.
Ta została przywieziona z południa Włoch -może tam takie sprzedawali ?
Mam jej cała historię w książce serwisowej od przyjazdu do Polski. (oczywiście jeśli ufać ludziom) Kupiłem ją od tych, którzy ją sprowadzili w 2017r dla pewnej Kobiety, serwisowali dla niej, a teraz komisowo za nią- sprzedali mnie.
Chętnie bym sprawdził jej historię z Włoch (np przebieg), ale nie mam pojęcia jak.
Bo zgodnie z polskimi dokumentami została sprowadzona ze stanem licznika 141tys, a teraz ma 166 tys. jak na 14 lat to jakoś mało.
Z drugiej strony sam ostatnio jeżdżę jedynie po kilka tys km rocznie.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2862
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
Mutacje to popełniali użytkownicy przy pojawieniu sie pierwszych objawów problemów z skrzynią(sam wczoraj popełniłem taką mutację) fabrycznie AW55 w Thesis wychodził jedynie z zabudowanym wymiennikiem( na zewnetrzny wymiennik zdecydowało się jedynie Volvo, przyczym dodatkowo chłodnice powietrzną miało tylko XC90)
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
Wyciek naprawiony, przy okazji zmieniony statycznie olej. Dostać się do miarki oleju to jakiś koszmar. Jak będzie się skrzynia zachowywać i czy daje coś ta dodatkowa chłodnica ASB dowiem się pewnie jak będzie ciepło na zewnątrz.
MOŻE MI KTOŚ PODPOWIEDŹ czy dolna osłona pod silnikiem jest jednakowa dla wszystkich wersji silnikowych?
Moja jest w kawałkach, a mogę kupić ładny i tani oryginał z 3.0 v6
MOŻE MI KTOŚ PODPOWIEDŹ czy dolna osłona pod silnikiem jest jednakowa dla wszystkich wersji silnikowych?
Moja jest w kawałkach, a mogę kupić ładny i tani oryginał z 3.0 v6
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2862
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Thesis - sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni
Do każdej wersji silnikowej wg. Eper jest inna... co nie znaczy, że nie będzie pasować... na wyprzedaży jeśli dobrze pamiętam, jest dostępna do JTD 10V. Co do miarki to próbowałem zaaplikować miarkę od SAAB-a 9-5 który ma tą samą skrzynie Aisin-a, a miarka elegancka z długą rurką... niestety okazało się, że inna jest średnica otworu w skrzyni...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)