Delta II - miga klucz i napis pod nim CODE
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 sty 2008, 0:00
- Lokalizacja: Zamość
Delta II - miga klucz i napis pod nim CODE
Witam, potrzebuje pomocy
OPIS: Wymieniałem chłodnicę w Lancia Delta II 1.8, mechanik wymienił chłodnicę po wymianie jak przyszło do zapalania pojawił się problem po włożeniu kluczyków do stacyjki zaczął migać kluczyk i napis CODE pod nim na tablicy rozdzielczej i auto nie uruchamia pompy paliwa ale kręci rozrusznikiem, "mecenas" który zakładał chłodnicę wymieniał czujnik temperatury, nie ściągał akumulatora, nie dotykał elektryki. Wcześniej nie miałem problemów nie migało nie zapałało się, auto wjechało na kanał a opuścić go nie chciało.
Kontrolka miga nie świeci na stałe. Zapasowe kluczyki też to samo.
Czy to IMO padło i muszę je odciąć czy może coś się innego podziało.
OPIS: Wymieniałem chłodnicę w Lancia Delta II 1.8, mechanik wymienił chłodnicę po wymianie jak przyszło do zapalania pojawił się problem po włożeniu kluczyków do stacyjki zaczął migać kluczyk i napis CODE pod nim na tablicy rozdzielczej i auto nie uruchamia pompy paliwa ale kręci rozrusznikiem, "mecenas" który zakładał chłodnicę wymieniał czujnik temperatury, nie ściągał akumulatora, nie dotykał elektryki. Wcześniej nie miałem problemów nie migało nie zapałało się, auto wjechało na kanał a opuścić go nie chciało.
Kontrolka miga nie świeci na stałe. Zapasowe kluczyki też to samo.
Czy to IMO padło i muszę je odciąć czy może coś się innego podziało.
Ostatnio zmieniony 13 sie 2013, 15:35 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Tytułujemy zgodnie z zasadami. Poprawiłem./stabraf/
Powód: Tytułujemy zgodnie z zasadami. Poprawiłem./stabraf/
Re: Miga kluczy i napis pod nim CODE
Możesz odpalić w trybie serwisowym
Opisane w instrukcji obsługi + karta kodowa ( kod który wbija się gazem) przynajmniej tak ma Lybra .
Opisane w instrukcji obsługi + karta kodowa ( kod który wbija się gazem) przynajmniej tak ma Lybra .
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 sty 2008, 0:00
- Lokalizacja: Zamość
Re: Delta - miga kluczy i napis pod nim CODE.
Czytałem o tym ale problem jest taki mały że nie mam karty.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 sty 2008, 0:00
- Lokalizacja: Zamość
Re: Delta II - miga klucz i napis pod nim CODE
dla zainteresowanych bardziej i mniej
Auto stoi u elektromechanika diagnozy na początek:
- Brak zasilania komputera
cdn. w PON
Auto stoi u elektromechanika diagnozy na początek:
- Brak zasilania komputera
cdn. w PON
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7298
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Delta II - miga klucz i napis pod nim CODE
Gdyby diagnoza wykazała uszkodzenie anteny immobilisera - pisz na PW. Mam sprawną, używaną.
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 sty 2008, 0:00
- Lokalizacja: Zamość
Re: Delta II - miga klucz i napis pod nim CODE
Dla zainteresowanych bardziej i mniej
Brak zasilania na komputerze, przez to kluczyk się pogubił. Obyło się bez wymiany komputera.
Podsumowanie:
- przywrócenie zasilania i kodowanie Immobilizera - 190zł
- diagnoza: wyjąca pompa paliwa niebawem zapewne do wymiany - w cenie
- przyczyna awarii przypuszczalnie uszczelka na podszybiu spowodowała zalanie wiązki kabli pod nią
Naprawa dokonana u elektromechanika w Krakowie na terenie Nowej Huty. Pan mało sympatyczny ale jak dla mnie zrobił co miał zrobić. Nie wiem jak cenowo Pan wypada w rankingu.
Wątek uważam za zamknięty.
Brak zasilania na komputerze, przez to kluczyk się pogubił. Obyło się bez wymiany komputera.
Podsumowanie:
- przywrócenie zasilania i kodowanie Immobilizera - 190zł
- diagnoza: wyjąca pompa paliwa niebawem zapewne do wymiany - w cenie
- przyczyna awarii przypuszczalnie uszczelka na podszybiu spowodowała zalanie wiązki kabli pod nią
Naprawa dokonana u elektromechanika w Krakowie na terenie Nowej Huty. Pan mało sympatyczny ale jak dla mnie zrobił co miał zrobić. Nie wiem jak cenowo Pan wypada w rankingu.
Wątek uważam za zamknięty.
Re: Delta II - miga klucz i napis pod nim CODE
A możesz powiedzieć u kogo dokładnie, żeby w razie problemów była jakaś wskazówka do kogo się udać?marcinadmw pisze: Naprawa dokonana u elektromechanika w Krakowie na terenie Nowej Huty. Pan mało sympatyczny ale jak dla mnie zrobił co miał zrobić. Nie wiem jak cenowo Pan wypada w rankingu.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
- mac1us
- Klubowicz
- Posty: 1321
- Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Radziszów Kraków
Re: Delta II - miga klucz i napis pod nim CODE
Wiązka silnikowa w 1,8 8v jest podłączona plusem do czarnej skrzyneczki koło zbiorniczka płynu do wspomagania, tam jest zgrupowanie plusów. W 2,0 16v plus na wiązkę silnikową jest poprowadzony bezpośrednio do klemy.\
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 09 sty 2008, 0:00
- Lokalizacja: Zamość
Re: Delta II - miga klucz i napis pod nim CODE
Elektromechanik - Piotr Wajs o ile dobrze zapisałem i nie pomieszałem czegoś
Aleja Solidarności jadąc w stronę Huty Sędzimira po prawej przed pętlą autobusową pod kombinatem. Tam są jacyś naprawiacze wulkanizacja i ten Pan.
Ogólnie podsumował że włochów robić nie lubi ale robi co jest. Ja jestem zadowolony, ale nie sugerujcie się mną, bo byłem u niego 1 raz i nie chcę znać się z nim na "ty" i posiadać wielkiego doświadczenia w kontaktach z naprawiaczami. Po prostu mam nadzieję że moja LUCY zakończyła przygody z elektryką.
Aleja Solidarności jadąc w stronę Huty Sędzimira po prawej przed pętlą autobusową pod kombinatem. Tam są jacyś naprawiacze wulkanizacja i ten Pan.
Ogólnie podsumował że włochów robić nie lubi ale robi co jest. Ja jestem zadowolony, ale nie sugerujcie się mną, bo byłem u niego 1 raz i nie chcę znać się z nim na "ty" i posiadać wielkiego doświadczenia w kontaktach z naprawiaczami. Po prostu mam nadzieję że moja LUCY zakończyła przygody z elektryką.
Dziękuję za podpowiedź.mac1us pisze:Wiązka silnikowa w 1,8 8v jest podłączona plusem do czarnej skrzyneczki koło zbiorniczka płynu do wspomagania, tam jest zgrupowanie plusów. W 2,0 16v plus na wiązkę silnikową jest poprowadzony bezpośrednio do klemy.\