Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
witam, podobno zawieszenie zgasło po naprawie altka - aczkolwiek wiem tylko przez telefon, co dziwne altek na stole 14.4V ....ale łożysko zajechane i niby robiło sobie dyskotekę, zmienione - zamontowane 13,9 V na wolnych obrotach ... co i tak mnie nie cieszy... ale podobno jest ok.
Mówili o innych błędach które się pojawiły ale to pewnie kontrole trakcji po odpięciu aku - chyba normalne.
Teraz zostały (daj boże) - kielich i przegub wewnętrzny a w mojej wersji znaleźć nie możemy...
Ale myślę ,że zawieszenie najważniejsze zwłaszcza ,że "letni" komplet czeka na swoją kolej, a szkoda mi było na twardym zawieszeniu dawać twarde koła więc... jeżdżę na zimowych (pokornie błagam o przebaczenie )
Mówili o innych błędach które się pojawiły ale to pewnie kontrole trakcji po odpięciu aku - chyba normalne.
Teraz zostały (daj boże) - kielich i przegub wewnętrzny a w mojej wersji znaleźć nie możemy...
Ale myślę ,że zawieszenie najważniejsze zwłaszcza ,że "letni" komplet czeka na swoją kolej, a szkoda mi było na twardym zawieszeniu dawać twarde koła więc... jeżdżę na zimowych (pokornie błagam o przebaczenie )
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)woja
Ile wy chcecie 230v, 13,9 jest ok.
Ktors to wersja ta twoja ze nie masz kielicha?
Ktors to wersja ta twoja ze nie masz kielicha?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
2.4b 20v manual 170km pewnie jest tylko ze balagan w sprzedazy wszedzie nazywaja 2.4jtd itp chociaz tez znalazlem do jednego silnika i skrzyni tripod zarowno 25/26 jak i 26/27 zebow...
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)woja
Może to, że w większości aut jest ładowanie na wolnych powyżej 14V tak do 14,4V. Dla mnie to jest dziwne bo thesis to pierwsze auto gdzie dla Was 13,8V na wolnych a 13,5V pod obciążeniem to dobrze...dla mnie to dziwne. No ale jeśli ten typ tak ma...bronx pisze:Ile wy chcecie 230v, 13,9 jest ok.
...
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Ja podchodzę tak :
Na obciążeniu nie mniej jak 13.4-13,5
Nie więcej na luzie jak 14.4 ( nie mniej jak 13.8-13,9)
Dziury w całym nie szukam.
Włączysz grzanie, podgrzewanie świec będzie, fotela grzanie, nagrzewnicy ( tak bo każdy ten złom to ma) i nie wiem gdzie jesteś na luzie czy obciążeniu.
Ale to moje zdanie, nikt się zgadzać nie musi.
Na obciążeniu nie mniej jak 13.4-13,5
Nie więcej na luzie jak 14.4 ( nie mniej jak 13.8-13,9)
Dziury w całym nie szukam.
Włączysz grzanie, podgrzewanie świec będzie, fotela grzanie, nagrzewnicy ( tak bo każdy ten złom to ma) i nie wiem gdzie jesteś na luzie czy obciążeniu.
Ale to moje zdanie, nikt się zgadzać nie musi.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Nie zapominajmy o stanie akumulatora ktory po takim ladowaniu jak poprzednio mialem tez swoje ciagnie...
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
No więc... Witam Państwa Serdecznie w następnym odcinku serialu
Auto odebrane, półoś po poszukiwaniach zrobiona.
Łożysko w alternatorze zmienione, aku tak samo- bo już był trupek, napięcie mam już chwała tobie Panie 14,3 v po powrocie od mechanioznajomego (20km).
No i oczywiście w trasie błąd skyhook wrócił w pełni szczęścia stęskniony za moim wzrokiem.
Ehhhh. chyba kolejna podpinka pod komputer i być może po powrocie do normalnego zasilania pojawi się coś nowego...
Jeśli nie to chyba będę próbował kolejną centralkę
W każdym bądź razie już się uśmiecham - i zastanawiam - myślicie ,że jazda na błędzie przy fabrycznych 16 calowych felgach mocno szkodzi - bo już wątpię w znalezienie problemu i szykuję się na metodę przyzwyczajenia, aczkolwiek wiem ,że to bardziej bezradność niż rzeczywista chęć takiej jazdy...?
Auto odebrane, półoś po poszukiwaniach zrobiona.
Łożysko w alternatorze zmienione, aku tak samo- bo już był trupek, napięcie mam już chwała tobie Panie 14,3 v po powrocie od mechanioznajomego (20km).
No i oczywiście w trasie błąd skyhook wrócił w pełni szczęścia stęskniony za moim wzrokiem.
Ehhhh. chyba kolejna podpinka pod komputer i być może po powrocie do normalnego zasilania pojawi się coś nowego...
Jeśli nie to chyba będę próbował kolejną centralkę
W każdym bądź razie już się uśmiecham - i zastanawiam - myślicie ,że jazda na błędzie przy fabrycznych 16 calowych felgach mocno szkodzi - bo już wątpię w znalezienie problemu i szykuję się na metodę przyzwyczajenia, aczkolwiek wiem ,że to bardziej bezradność niż rzeczywista chęć takiej jazdy...?
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Łaski nie robi, kwantowa fizyka to nie jest.
Ma działać i już
A , a z polosiami jak zadziałałeś?
Nspisz dla potomnych.
Ma działać i już
A , a z polosiami jak zadziałałeś?
Nspisz dla potomnych.
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Napisz napisz bo teraz ja szukam półosi
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Generalnie z półosiami częściami elearem kontaktem z "forumowym" dostawcą części, aso i innymi wyszło tak że:
Masz Thesis 3.0 3.2 Automat - masz te same półosie
Masz Thesis 2.4 dieslowskie automat - masz te same półosie / do 2006 i inne od 2006
Masz Thesis 2,4 benzyna 2,0t manual (jak np. ja) - masz te same półosie
Masz Thesis 2.4 2.0 t automat - masz te same półosie.
Masz Thesis 2.4 dieslowskie manual- masz te same półosie / do 2006 i inne od 2006
Aczkolwiek podobno różnice są między nimi wzmocnieniami bez i w zależności od skrzyni pasują nawet te "niezamienne" katalogowo. Inne różnice i kluczowe to tripod - 25/26 i 26/27 zębów tego się już nie przeskoczy, mowa o prawych półosiach. U mnie więc wypadło najgorzej i najrzadziej 2.4 pb manual, był problem , we wszystkich innych można zmieniać kielichy i tripody(przeguby) - w moim niestety wg wszystkich informacji nr części kielichów i tripodów - są inne od "innych" (mimo że wyglądają podobnie) i występują -ale nigdzie nie dostępne i kosmicznie drogie - bo na zamówienie. (do lewej nie ma problemu), Dlatego też po ofertach regeneracji z cyklu "Panie może będzie 200 może 1000 zobaczymy jak rozbieżemy) po poszukiwaniach znalazłem jedną od 2.4 PB na allegro (po zapytaniu z lewej półosi) kupiłem przyszła w stanie super, zamontowali sprawdzili super auto 190 km/h i płynie mimo błędów skyhook.
No cóż czekam na kolegę właśnie z elmem metalowym porządnym , znowu mostkowanie nóżek i zobaczymy czy nowy błąd czy stary.
Jak dalej ten z tymi napięciami, to podejmę drugą próbę centralki z młodszego auta (ta pierwsza co zamówiłem to 2002 rok...)
pozdrawiam
Masz Thesis 3.0 3.2 Automat - masz te same półosie
Masz Thesis 2.4 dieslowskie automat - masz te same półosie / do 2006 i inne od 2006
Masz Thesis 2,4 benzyna 2,0t manual (jak np. ja) - masz te same półosie
Masz Thesis 2.4 2.0 t automat - masz te same półosie.
Masz Thesis 2.4 dieslowskie manual- masz te same półosie / do 2006 i inne od 2006
Aczkolwiek podobno różnice są między nimi wzmocnieniami bez i w zależności od skrzyni pasują nawet te "niezamienne" katalogowo. Inne różnice i kluczowe to tripod - 25/26 i 26/27 zębów tego się już nie przeskoczy, mowa o prawych półosiach. U mnie więc wypadło najgorzej i najrzadziej 2.4 pb manual, był problem , we wszystkich innych można zmieniać kielichy i tripody(przeguby) - w moim niestety wg wszystkich informacji nr części kielichów i tripodów - są inne od "innych" (mimo że wyglądają podobnie) i występują -ale nigdzie nie dostępne i kosmicznie drogie - bo na zamówienie. (do lewej nie ma problemu), Dlatego też po ofertach regeneracji z cyklu "Panie może będzie 200 może 1000 zobaczymy jak rozbieżemy) po poszukiwaniach znalazłem jedną od 2.4 PB na allegro (po zapytaniu z lewej półosi) kupiłem przyszła w stanie super, zamontowali sprawdzili super auto 190 km/h i płynie mimo błędów skyhook.
No cóż czekam na kolegę właśnie z elmem metalowym porządnym , znowu mostkowanie nóżek i zobaczymy czy nowy błąd czy stary.
Jak dalej ten z tymi napięciami, to podejmę drugą próbę centralki z młodszego auta (ta pierwsza co zamówiłem to 2002 rok...)
pozdrawiam
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Widzisz ja szukam do 2,0tb i znalazłem info, że pasują od 2,4pb i 2,4jtd 150KM z manualem bo 2,0tb nie występował z automatem. Ja głównie lewej półosi szukam a prawą przy okazji jeśli cena okazyjna będzie. Możesz coś polecić?
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Tak polecam ci na allegro od jarkonautu z Piszczac (naprawde drugi koniec Polski ode mnie) - wysylam linka na priw gosc ma lewa poloske z kompletu od mojej na bank bedzie pasowac do twojej. Czesci sa sprawne i zadbane ,przegladniete , wyczyszczone etc. Moj mechanio zdziwil sie i jak dostal od niego paczke pytal czy to nowe czy uzywane...nie ze ktos dorwal zloma i go zutylizowal na czesci . poza tym interes chroni ci allegro jak bys cos poszlo nie... . Lewa masz cala polos za 250. A i jak mechanio oraz inni mi mowili przegub wew. Jak ma oslone i smarowanie i normalne warunki moze przezyc auto, w/w sa w naprawde super stanie kielichy podobno nawet rysek nie maja. Wiec polecam. Haha bysmy mieli wtedy tereski z jednym kidem genetycznym po przeszczepie takie przyszywane siostry ty lewa a ja prawa polos z jednej sztuki.
Wg elearn masz tez jeden rodzaj smaru do 2.4 i 2.0t -oba Pb e
Wiec chyba nie dokonca jest tak ze ten z 2.4 d pasuje...w kazdym w 2.4b i 2.0t b na bank to samo...
Wg elearn masz tez jeden rodzaj smaru do 2.4 i 2.0t -oba Pb e
Wiec chyba nie dokonca jest tak ze ten z 2.4 d pasuje...w kazdym w 2.4b i 2.0t b na bank to samo...
Ostatnio zmieniony 26 maja 2016, 13:36 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ort.
Powód: Ort.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 78
- Rejestracja: 07 gru 2015, 22:32
- Imię: Marek
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Blad napiecie centralki byl ale jako zapamietany i usunalem, w fakcie mozliwe jednak ze mialem kilka bledow ktore sie nalozyly i stad ciezko bylo znalezc...
Natomiast zostal , po przejechaniu kawalka zniknal lo nastepnym kawalku znowu itd.. Blad jest w zalaczeniu na zdjeciu z alfa obd... - Przyspieszomierz przedni prawy pionowy przerwa lub zwarcie kod c1031... Czyli jak rozumiem gdzies cos nie styka? Ktory to jest przyspieszomierz na kole czy pod szyba? i co uwazacie za prawdopodobne. Chyba jednak sie okaze ze centralka jest sprawna... I bedzie trzeba szukac....
Pozdrawiam serdecznie
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
gdyby była niesprawna to byś się nie połączył.. to będzie czujnik na prawym amorze. zacząłbym od zorganizowania sobie drugiego na podmiankę..
Pamiętaj że problemy w Thesisie z elektryką dzielą się na dwie kategorie 1. to zalanie wodą, 2. to brak kontaktu
Pamiętaj że problemy w Thesisie z elektryką dzielą się na dwie kategorie 1. to zalanie wodą, 2. to brak kontaktu
Re: Thesis - błąd zawieszenia (twarde auto)
Nie pasuje mi to,
1031 to chyba prawy na podszybiu.
Sprawdzic moge w pon, bo teraz jestem out of home.
Pisze z pamieci wiec pewny na 10p nie jestem, jak ci zalezy
Napisz mi pw w pon bo zapomne.
1031 to chyba prawy na podszybiu.
Sprawdzic moge w pon, bo teraz jestem out of home.
Pisze z pamieci wiec pewny na 10p nie jestem, jak ci zalezy
Napisz mi pw w pon bo zapomne.