Strona 1 z 1

Delta II - pare problemów

: 14 lis 2011, 4:00
autor: Brenq
Witam,

Jestem nowy wiec jak nie ten dział to nie zabijajcie od razu:) A wiec do rzeczy:) Dzis kupiłem Delte II 96r LE od znajomej znajomego:) Blacha wyglada ok, wiec pomyslałem ze z reszta sobie poradze, cena była okazyjna wiec kupiłem:) Mam silnik 1.6, wg informacji w dowodzie rejestracyjnym 66KW czyli 90KM. Nie działa sprzegło - ślizga strasznie, nagrzewnica do wymiany bo leci woda do srodka, nie działa predkosciomierz, cały czas tyka przekaźnik niewiem jeszcze od czego, nie ma recznego, i pewnie jeszcze sporo rzeczy wyjdzie w praniu. W każdym razie lubie grzebac i moze dojde z tym do ładu. No i tu zaczynaja sie moje pytania:

1.Sprzegło LUK? dobra firma wystarczy do tego modelu?? Sprzegło jest hydrauliczne czy na linke?
2.Jak dokopać sie do nagrzewnicy, zeby było szybko i bez problemu?
3.Co do licznika? troche mnie wkurza ze wskazówki sa tak wysoko przy wyłaczonym silniku ale coz niech juz bedzie, ale obrotomierz działa tylko mam problem z samym licznikiem. Tu rodzi sie pytanie? czy jest to licznik elektryczny czy na linke? i jak sprawdzic czy padł licznik czy np impulsator??
4. Czy licznik z dodatkowymi zegarami od 2.0 podejdzie do mojej? czy wymaga to jakichs kombinacji?? takie samo pytanie do foteli recaro z HPE turbo?

Na poczatek tyle:) mam nadzieje ze dojde z tym do ładu:)
Pozdrawiam:)

No i jeszcze jedno pytanie? jaka jest roznica miedzi silnikiem 90KM a 103KM? Rozumiem ze to wersja na niemcy i cała ta zabawa z podatkami w tamtych czasach. Przerabiałem ten problem w Civic'u, ale czy tu tak jak w Hondzie jest prosty sposób zeby zlikwidowac to ograniczenie?

Re: Delta II - pare problemów

: 14 lis 2011, 15:36
autor: vanisch
LUK będzie OK, na forum ktoś opisywał sprawę nagrzewnicy, ale chyba trzeba rozebrać całą deskę (?), fotele będą pasować. Co do zegarów - nie wiem jak to wygląda, będę rozbierał Deltę z 96r to dam znać ;)

Sprawa różnicy mocy też już była poruszana na forum, ale dotyczy to 1.8, a nie 1.6 16v, może masz 1.6 8v?

Uzupełnij profil...

Re: Delta II - pare problemów

: 14 lis 2011, 17:54
autor: bassman
Posiadasz silnik 16-to zaworowy 1581 ccm? Jeśli tak to, różnica mocy wynika z użycia innych komputerów ECU.
Do nagrzewnicy dostajesz się demontując plastikowy panel przy prawej nodze kierowcy.
Licznik jest z ustrojem elektromagnetycznym - nie mechaniczny, sprawdź czy impulsator w skrzynce biegów jest sprawny, najczęściej gubi gdzieś styk przy wtyczce, licznik raczej będzie sprawny (jeśli nikt przy nim nie grzebał).
Z tablicą wskaźników z wersji 2,0 będzie dużo kombinacji, znacznie mniej z tablicą wskaźników z ostatniej wersji Dedry po 98', z tym że musisz uzupełnić wszystkie czujniki w silniku i moduł komfortu.
Posiadasz tą samą wersję co mój Tata.
Pozdrawiam.

Re: Delta II - pare problemów

: 23 lut 2012, 23:02
autor: Paweu
Sposób wymiany nagrzewnicy opisywałem już gdzieś na forum. Sprawa stosunkowo prosta w porównaniu do innych aut :)