Gaz do 2.0 20V TURBO 220KM
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 mar 2011, 23:38
- Lokalizacja: Mazowsze
Gaz do 2.0 20V TURBO 220KM
Cześć,
czy silnik 220KM w miarę dobrze znosi instalację gazową? Na jakie spalanie można liczyć benzyny i gazu? Nie będzie szkodził turbinie?
czy silnik 220KM w miarę dobrze znosi instalację gazową? Na jakie spalanie można liczyć benzyny i gazu? Nie będzie szkodził turbinie?
Ostatnio zmieniony 24 mar 2011, 17:34 przez Terminator, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Gaz do 2.0 20V TURBO 200KM
spali ile wlejesz,
to sie pieknie da zagazowac - pelna sekwencja wtrysk ,miejsce pod maska obcykane ,tylko silnik mocno dmuchany ,
dalbym Hana2000 niebieskie (A+) ,zeby zostawic zapas na wyzsze cis. ,
sterownik Agis OBD/CAN ,
no i z parownikiem problem -albo ryzykowac MagicIII ,albo dlubac ScorpionaGT ,albo dlubac Golda (a jak dlubac to lepiej tanszego Silvera) ,NIKO bez przerobki tez moze miec problem
nie bardzo jest miejsce na dwa parowniki ,bo wtedy mozna by bylo dac 2x ACR01 i po klopocie ,
osobiscie bym chyba na MIII sie zdecydowal i uwazal na jego rozszczelnienie sie ,albo bym totalnie przerobil Silvera,
przy parowniku jest dylemat,ale to i tak gaziarz musi cos zaproponowac,
miedz oczywiscie fi8 bez dwoch zdan i wielozawor super,
do Kappy wejdzie w miarę dobrze butla 48L 630/205
to sie pieknie da zagazowac - pelna sekwencja wtrysk ,miejsce pod maska obcykane ,tylko silnik mocno dmuchany ,
dalbym Hana2000 niebieskie (A+) ,zeby zostawic zapas na wyzsze cis. ,
sterownik Agis OBD/CAN ,
no i z parownikiem problem -albo ryzykowac MagicIII ,albo dlubac ScorpionaGT ,albo dlubac Golda (a jak dlubac to lepiej tanszego Silvera) ,NIKO bez przerobki tez moze miec problem
nie bardzo jest miejsce na dwa parowniki ,bo wtedy mozna by bylo dac 2x ACR01 i po klopocie ,
osobiscie bym chyba na MIII sie zdecydowal i uwazal na jego rozszczelnienie sie ,albo bym totalnie przerobil Silvera,
przy parowniku jest dylemat,ale to i tak gaziarz musi cos zaproponowac,
miedz oczywiscie fi8 bez dwoch zdan i wielozawor super,
do Kappy wejdzie w miarę dobrze butla 48L 630/205
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 mar 2011, 23:38
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: Gaz do 2.0 20V TURBO 200KM
co to Hana niebieskie, co to wyższy cis, jakie rózniece meidzy parownikami, jaki koszt takiej instalki? A jak rekacja na turbo? Wogóle to jakie spalanie jest na benzynie tego silniczka?
Re: Gaz do 2.0 20V TURBO 200KM
Terminator, wypełnij pole "miejscowość", bo to podstawowy wymóg forum.
Na benzynie Kappa 5.20 z turbiną potrafi spalić nawet mniej od zwykłej 5.20 , bo silnik nie jest tak obciążony (wyższa moc jest dostępna przy dużo niższej prędkości obrotowej, nie trzeba "żyłować").
Na benzynie Kappa 5.20 z turbiną potrafi spalić nawet mniej od zwykłej 5.20 , bo silnik nie jest tak obciążony (wyższa moc jest dostępna przy dużo niższej prędkości obrotowej, nie trzeba "żyłować").
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 mar 2011, 23:38
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: Gaz do 2.0 20V TURBO 200KM
Miałem zwyjkłą 2.0 to mi gaziwa w mieście spalał ok 17-18 litrów, a na trasie ok 13. Od jakich obrotów załącza się turbina?
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 23 mar 2011, 23:38
- Lokalizacja: Mazowsze
Re: Gaz do 2.0 20V TURBO 220KM
Hmm...późno. Ale pewnie dałoby radę ją do 2600 przesterować. Ale wracając do meritum. Czy gaz do tego silnika zda egzamin i nie zniszczy za szybko turbiny? I ewentulanie jaki koszt takowej instalki by był?
- michal1045
- Klubowicz
- Posty: 1645
- Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Łódź
Re: Gaz do 2.0 20V TURBO 220KM
Może napisz do Stabrafa i Tomzika. Oni mają 2.0 20vt i chyba oboje mają gaz, więc na pewno mogą się wypowiedzieć, co do jego wpływu na silnik, spalania itd.
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Delta 1.4 Tjet 120 KM LPG
Są jeszcze Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI + Xsara Picasso 2.0 HDI + Dodge Grand Caravan 2007
Były Kappa SW 2.4 TDS, Y 1.2 16v, Piaggio ZIP 2010, Phedra 2.0 JTD
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Delta 1.4 Tjet 120 KM LPG
Są jeszcze Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI + Xsara Picasso 2.0 HDI + Dodge Grand Caravan 2007
Były Kappa SW 2.4 TDS, Y 1.2 16v, Piaggio ZIP 2010, Phedra 2.0 JTD
Re: Gaz do 2.0 20V TURBO 220KM
To jest normalna wartość w silniku benzynowym turbodoładowanym (oczywiście biturbo pracuje nieco inaczej). To nie diesel!Terminator pisze:Hmm...późno. Ale pewnie dałoby radę ją do 2600 przesterować. Ale wracając do meritum. Czy gaz do tego silnika zda egzamin i nie zniszczy za szybko turbiny? I ewentulanie jaki koszt takowej instalki by był?
Czy zda egzamin? No pewnie, gaz jest świetny z rosyjskiego i geografii. A poważnie, to wszystko zależy od tego, jaki zestaw złożysz ( od tego też zależy cena), ale powiedzmy, że realnie cena istalacji zaczyna się w tym silniku od 2500 do..... tu można auto nawet ozłocić, jeśli Cię stać. Pytanie, czy kupiłeś auto w stanie "igła" i "nówka sztuka", bo jeśli nie, to niewarto wkładać tam złotego słonia.
KGB napisał Ci parę konkretów, z czego już można by wybrać opcję dla siebie, którą można skonsultować z jakimś gazownikiem. Nie ma jednej ceny, instalacja to zestaw elementów, które trzeba dobrać, więc nikt Ci nie napisze co do grosza.
Zadajesz pytanie o tą turbinę, a to przecież nie ma 50tyś tych samochodów z tym silnikiem na gazie, że można ustalić żelazną regułę. Jest kilka egzemplarzy, UŻYWANYCH, gdzie nie tylko instalacja gazowa ma wpływ na stan jednostki. Jak konkretnie wg Ciebie ma gaz niszczyć turbinę w tym aucie?
Napisz PW do Tomzika i Stabrafa, zadaj konkretne pytania, co Cię interesuje, ale nie pytaj, czy to "zda egzamin", bo Ci nikt nie odpowie na takie pytanie.
Jeździłem dwoma 2.0 20V z inst. gazową sekwencyjną i nie było żadnej różnicy benzyna czy gaz, a instalacje były bardzo fajnie wyregulowane. Ale nie sądzę, żebyś kupił igłę, a tamte dwa auta w niemal takim stanie technicznym były.
Lancia Kappa 2.0 20V
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD
Saab 9-5 2.8 Turbo6 XWD