Czy z 10tys w portfelu jest sens w ogóle porywać się na Lybre ?
Znalazłem kilka ofert, które by mnie zaciekawiły
1) Diesel, czyli fiatowskie JTD, o ich wytrzymalości mam dobre zdanie, zaczerpnięte z alf, tylko pytanko jak ma sie w Lybrze spalanie, silnik 1.9?
2) Benzyna, widzę, że są silniki od 1.6 do 2.0 na wariatorach, czy są to TSy z alf czy może te silniki, które mam np w Barchettcie, (1.8 ze zmiennymi fazami rozrzadu 131 KM chyba o ile pamiętam>?)
3) Benzyna - ile te silniki są w stanie zrobić, opłaca się kupić auto z przelotem ponad 200tys ?
4) Benzyna + LPG, wiem wiem LPG to zlo, jednak ja musze mieć auto przede wszystkim ekonomiczne i to jest główny priorytet ( musi być też wygodne i dobrze wyposażone) Co do wygody jestem niewysoki wiec mala ilośc miejsca za kierownicą nie przeszkadzałaby, ale przechodząc do pytania, jest sens kupować zagazowane 1.8 ? z przelotem 210tys? Auto na sekwencji jak zapewnia sprzedający na gwarancji,
5) Czy ktoś może zna to auto z Ziębic na Dolnym Śląsku ? Myślę konkretnie o nim,
6) Jak ma sie sprawa za naszą zachodnią granicą ? Idzie wyrwać tam w dobrych pieniądzach auto ?
7) Główne usterki? Są na kieszeń średniej krajowej ? Czy jak sie coś rypnie to kaplica i trzeba będzie pół domu sprzedać ?
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
9) Ogólne porównanie diesel a benzynka, jak diesel to tylko 1.9 jak benzynka to chyba tylko z gazem,
10) Szczęśliwego 2011 !