Wybacz, ale nie miałem na myśli urazić Ciebie akurat. Po prostu po parunastu latach czytania prasy "polskiej" (specjalnie pisane w cudzysłowiu), w czasach kiedy internetu jeszcze nie było, mam czasem dość wchodzenia na kolejne strony, gdzie znowu przeczytam to samo. Tak się składa, że cokolwiek byś wtedy nie przeczytał (Auto International, teraz AMiS; Auto-Sukces - chociaż ten przez pierwsze kilka lat był w miarę obiektywny; Motor - ten też czasami miał przebłyski; że nie wspomnę o Auto-Świecie, Auto-Moto, etc.) zawsze niemieckie było "the best", czego przykładem jest ta nieszczęsna blacha w środku. Fotele z Octavii, też uznaję za jedne z najgorszych w tej klasie, a wszyscy rozpływają się w zachwytach jakie toto wygodne (nie znalazłem jeszcze nikogo, kto by napisał, że siedzi się na tym jak na taborecie i nie mam tu na myśli pozycji tylko inne parametry - z tego by wynikało, że Skoda zrobiła fotele, które odpowiadają 100% ludzkości, co jest oczywistą bzdurą).Seth pisze:no nieładnie, ale jestem przeczulony na punkcie "sponsorowanego dziennikarstwa" - nie po to człowiek sie stara, pisze jest maksymalnie obiektywny jak tylko się da, żeby mu potem ktoś zarzucał, że się sprzedaje :]
No, ale może ja mam jakiś inny kręgosłup (zawsze po kilku tysiącach spędzonych w tej czeskiej, a właściwie niemieckiej myśli technicznej wręcz marzę, żeby przesiąść się do mojej starej Lybry, że nie wpomnę o fotelach z Alfy 159 albo Fiata Cromy; Franzucy też mają lepsze siedzenia ).
I dla mnie, takiego obiektywnego, uczciwego pisania, jest zdecydowanie za mało i zmienia się to bardzo powoli, opornie i topornie, żeby większość mogła to zauważyć.
Taka niestety jest rzeczywistość i nic nie zapowiada żeby te proporcje miały się w zasadniczy sposób zmienić w najbliższym czasie. Tylko maniacy czytają dużo i mogą wyciągać jakieś głębsze wnioski. Reszta wejdzie na pierwszą lepszą stronę czy sięgnie po czasopismo, w których w 90% będzie o tym, jak to blacha w Up'ie jest za ta, bo "wymyśliła" to ludowa marka