No więc tak-rozgrzany silnik wsiadamy i rura przy wysokich obrotach kiedy turbo powinno walic pełna mocą auto popiarduje-przerywa tak jakby czegoś mu brakowało-jakby dopływ paliwa się odcinał albo jakby go zalewało jak dmucha do połowy wszysko oki ale na maxa popiarduje ,pozatym na jałowym jak jej depne do 6500 i odpuszczę gaz to strzeli z rury wydechowej tak ze dwa razy,jakby nieprzepalone paliwo w rurze było
Dodam że silnik jest od dedry turbo 2.0,wymieniłem przewody WN i świece na NGK-takie jakie były wcześniej
Macie jakies pomysły????
Delta I - dziwne zachowanie na wysokich obrotach
Delta I - dziwne zachowanie na wysokich obrotach
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Delta I - dziwne zachowanie na wysokich obrotach
A dmucha maksymalnie tyle ile wcześniej? U mnie było podobnie, przy 0,5 bara było wszystko w porządku, jak ciśnienie dochodziło do 0,7 to zaczynał przerywać i moc spadała. Okazało się że wąż od intercoolera do kolektora ssącego pękł przy opasce trzymającej go i powietrze uciekało bokiem jak dostało dużego ciśnienia. Skróciłem wąż o 2 cm i jest ok. Pęknięcie było malutkie i widoczne dopiero po zdjęciu węża.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Re: Delta I - dziwne zachowanie na wysokich obrotach
Zegar mam wyskalowany do 1 bara ale tak na oko jest jak mówisz że do 0.7 tłucze a potem stop,zresztą na trzecim bviegu w mieście toi cięzko zauwazyc i skupic wzrok na zegarze ile tam pokazuje -nie wyjeżdżałem za miasto z obawy że cos moze byc poważnego-w wolnej chwili przejże węże bo to dosyć prawdopodobne
zobaczę i dam znać
zobaczę i dam znać
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Re: Delta I - dziwne zachowanie na wysokich obrotach
Obadaj map sensor/przeplywke i rurki cisnieniowe do nich idace