Strona 5 z 6

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

: 18 kwie 2010, 19:37
autor: Eagle_gd
topcio1 pisze:a delta w twoim avatarze kręci się z ręcznym ?
recznym tylko podcinasz autko by sie ulozylo jak nalezy :)

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

: 06 sie 2010, 16:24
autor: topcio
Czy jest możliwe przerobienie napędów w Dedrze aby działały jak w Delcie? Dużo trzeba przełożyć?

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

: 12 sie 2010, 0:52
autor: Eagle_gd
przekladka tylnego dyfra duzo by pomogla(pasuje bez wiekszych problemow) a najlepiej to zapodac zestaw skrzynie cala z dyfrem + dyfer tyl

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

: 19 lut 2012, 17:04
autor: bryś
na koniec chyba by nie było niedomówień wszystko pokazane i wytłumaczone

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

: 19 lut 2012, 18:07
autor: mac1us
Ja mam jeszcze coś w normalniejszym języku http://www.awdwiki.com/en/lancia/#Lanci ... _Romeo_155

Ogólnie to Delta Integrale różni się przełożeniem i dyfrem z torsenem w stosunku do Dedry i Tempry.
Ze swoich obserwacji mogę napisać, że jak się zakopałem w śniegu to kręcił się tylko tył, mowa o Temprze.

Re: Dedra Integrale różnice w napędach

: 23 lis 2012, 18:55
autor: ThemADI_NS
A o co chodzi w blokadzie dyfra? Co oznaczają te kontrolki obok przycisku i kiedy blokada zaczyna działać? Wystarczy pstryknięcie i ma trzymać czy może musi dostać jakiejś różnicy w obrotach kół?

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

: 23 lis 2012, 21:41
autor: mac1us
Nie wiem jak wygląda to w Dedrze, ale tempra i prisma ma 2 lampki w przycisku pomarańczową i zieloną. Mechanizm różnicowy musi się przestawić i wtedy zębatka się zazębi i poprzez czujnik w dyfrze załącza się zielona lampka.

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

: 23 lis 2012, 21:59
autor: ThemADI_NS
Czyli dopóki zielona dioda nie rozbłyśnie, to dyfer nie jest zblokowany?
...albo inaczej...
Włączam blokadę, świeci się żółty trójkąt. Zaczynam jechać, przy ok. 30km/h trójkąt gaśnie, zielona się nie zaświeca...
Czy to znaczy, że blokada nie działa czy po prostu nie miała potrzeby zadziałania?

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

: 23 lis 2012, 22:02
autor: mac1us
Jak przekroczysz 30 to zawsze zgaśnie, bo tak jest podłączone. Jedz bardzo powoli to się może załączy. Co to za auto?

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

: 24 lis 2012, 7:52
autor: ThemADI_NS
Dedra ;)

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

: 24 lis 2012, 11:39
autor: vanisch
Kupiłeś to "cudo"? :roll:

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

: 02 mar 2013, 14:51
autor: bryś
nie wierz w to co sie swieci a co nie w 20 letnim samochodzie podnies na podnosniku auto i sprobUj czy dziala. Jak dziala to tylne kola, obracajac jedno z nich powinny obydwa sie obracac w ta sama strone ,jesli nie dziala to w przeciwna strone jak w kazdym aucie bez szpery

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

: 02 mar 2013, 18:05
autor: ThemADI_NS
Od razu tak sprawdzałem ;) i obraca jak zwykły dyfer czyli zblokowania brak.

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

: 12 cze 2016, 16:54
autor: brynol69
poproszę o złoty szpadel za odkopanie tematu.
a co by było gdyby rozpiąć przód? da radę tak jeździć na dłuższą metę czy coś się rozsypie?

Re: Dedra Integrale - różnice w napędach

: 12 cze 2016, 17:02
autor: wladek-15
Nie wiem i wole nie sprawdzać ;) Jednaj powiem ci że w moim egzemplarzu poprzedni właściciel miał różne rozmiary opon na osi przedniej i tylnej co poskutkowało uszkodzeniem skrzyni biegów ... Z tego powodu nawet zapas powinien być w tym samym rozmiarze według mojej opinii oczywiście