Kappa - mocowanie stabilizatora przedniego

PeGaZ
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 273
Rejestracja: 07 kwie 2005, 0:00
Lokalizacja: Wa-wa Tarchomin

Kappa - mocowanie stabilizatora przedniego

Post autor: PeGaZ » 13 sty 2006, 21:10

Witam,

mam pytanko. Czy gumy mocowania przedniego stabilizatora do podłogi (nie końcówek do wahaczy) w Kappie są wymienne? Bo patrze w EPER-a i wygląda jakby gumy "nalane" były na drązek, a na nie szła klamra - co by było bez sensu, bo trzeba by wymieniać cały stabilizator (ale kto wie) :( Jeżeli są wymienne - to może ktoś powie gdzie w Wa-wie można to kupić i czy wymiana jest skomplikowana.
Kappa '98 2.0 20V - LPG - była
Obecnie bezpartyjny - bo śmigam VW
VW Passat Variant B5 3BG 2001
1.9 TDI 130KM/PBOX 155KM, HIGHLINE

Prezes

Kappa - mocowanie stabilizatora przedniego

Post autor: Prezes » 13 sty 2006, 23:46

Stabilizator przedni jest nierozbieralny. Wymienia sie go w całości - przynajmniej teoretycznie...

Oczywiście w LanciaTeam wymieniamy zarówno gumy jak i łączniki :)
Na nowych elementach oczywiście ...

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 13 sty 2006, 23:54 przez Prezes, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Radicz
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1604
Rejestracja: 27 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - mocowanie stabilizatora przedniego

Post autor: Radicz » 13 sty 2006, 23:47

Ostatnio wymieniałem w/w drążek. Wg mnie gum tych nie da się wymienić... A jak coś Ci wali, to te przy końcówkach...

Pozdrawiam, Radicz.

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

Kappa - mocowanie stabilizatora przedniego

Post autor: Blash » 14 sty 2006, 8:47

temat stabilizatora juz gdzies był wg lancii element jest nierozbieralny oczywiscie aby wyrwac spora kase za całośc natomiast da się wymienic końcówki jak mówi prezes (w końcu to robia)

PeGaZ
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 273
Rejestracja: 07 kwie 2005, 0:00
Lokalizacja: Wa-wa Tarchomin

Kappa - mocowanie stabilizatora przedniego

Post autor: PeGaZ » 14 sty 2006, 11:09

"Radicz" pisze:Ostatnio wymieniałem w/w drążek. Wg mnie gum tych nie da się wymienić... A jak coś Ci wali, to te przy końcówkach...
Przyznam się, że sam jeszcze nie zaglądałem - dopiero za tydzień pojadę do wuja na kanał - ale mechanior, który robił mi uszczelniacz skrzynia/silnik po wiedział, że przyczyną stuków mogą być gumy mocujące stabilizator do podłogi bo są wyrobione i wogóle nie wyglądają na oryginalne. Sam już wcześniej zauważyłem, że końcówki są spawane, więc myślę nad ich wymianą, a przy okazji wymieniłbym te gumy. Jeżeli więc w LanciaTeam to robią - to Prezes mógłbyś napisać numerki czy oznaczenia tych elementów? + dodatkowo - (na priv) koszty i czas w jakich Wy to byście to zrobili.
Kappa '98 2.0 20V - LPG - była
Obecnie bezpartyjny - bo śmigam VW
VW Passat Variant B5 3BG 2001
1.9 TDI 130KM/PBOX 155KM, HIGHLINE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”