Strona 2 z 3

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 14 kwie 2013, 17:10
autor: bryś
mozesz zalozyc przednie do tylu bedzie 5 cm nizej ,nie ma nigdzie juz raczej fabrycznych amortyzatorow do integrale auto ma ponad 20 lat a sama marka nie istnieje od 6 miesiecy .


mam do sprzedania Koni Gelb i sprezynami einbach z regulacja twardosci 32 stopnie po regeneracji za 4000 zl

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 14 kwie 2013, 18:01
autor: Cavallino
bryś pisze:mozesz zalozyc przednie do tylu
Ale co, sprężyny czy amory?
No i skąd wziąć te przednie, bo jeśli masz na myśli kupno nowych, to chyba od razu lepiej kupić pasujące tylne?
Bo chyba dobrze myślę, że te sprężyny które w tej chwili są z tyłu nie bardzo pasują?

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 14 kwie 2013, 20:17
autor: bryś
amortyzatory kup ze zwyklej delty lub prismy przednie i zaloz do tylu

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 14 kwie 2013, 22:54
autor: Cavallino
bryś pisze:amortyzatory kup ze zwyklej delty lub prismy przednie i zaloz do tylu
A możesz rozwinąć?
Czy takie amorki są takie same jak tylne do Integrale?

Bo nie wiem czy się dobrze rozumiemy, nie zależy mi na obniżaniu zawieszenia w stosunku do seryjnej Integrale, wydaje mi się tylko, że te co mam obecnie , to nie są odpowiednie amortyzatory (lub sprężyny) i dlatego auto ma za wysoko tył.
Mylę się?

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 28 kwie 2013, 22:48
autor: Kamien
KS Sporty można kupić gdzieś w PL?

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 28 kwie 2013, 22:51
autor: Nat
Podpytaj w Delta Serwis - wychodzi taniej, niż sprowadzać z zagramanicy.

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 28 kwie 2013, 23:14
autor: Kamien
ok, z ciekawości - co ty masz u siebie wstawione?Jaki producent?

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 28 kwie 2013, 23:21
autor: Nat

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 28 kwie 2013, 23:44
autor: Kamien
a jakieś konkrety w postaci opinii na temat tych BC?
Jak to się sprawuje, jak z pracą, głośnością?
Jak z regulacją?
Ogólnie jakie odczucia.

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 29 kwie 2013, 0:08
autor: Nat
Moje pierwsze gwinty, więc porównań nie będzie. Regulacja twardości banalnie prosta - pokrętłami. Pozostałe nastawy wymagają kręcenia kluczem. Na opcji "twarde" jest bardzo twardo, auto jedzie jak po sznurku. Na opcji soft też jest twardo, ale ciut mniej. Dziś właśnie na opcji soft, na dużej prędkości na łuku, gdzie nieoczekiwanie było sporo wody, auto nerwowo się zachwiało (normalne auto wypadłoby z łuku).
Generalnie, jestem zadowolony, choć brak doświadczenia powoduje, że wszystko sprawdzam metodą prób i błędów.
Czy jest głośno? Co przez to rozumiesz? O jaki rodzaj hałasu chodzi?
Różnica w stosunku do standardowych amorków (prawdopodobnie fabrycznych, przez 24 lata, więc lichych) jest nie do opisania - na plus.

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 29 kwie 2013, 0:10
autor: Kamien
pytam, ponieważ są to jedne z tańszych gwintów - podobnie jak K-Sporty...szukam czegoś, co mi się nie złamie przy większej prędkości.
Opinie o nich są różne.

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 29 kwie 2013, 7:36
autor: Nat
To żaden wyznacznik, ale jeden z polskich "ekspertów od integrale" twierdzi, że sporo tego pakują Niemcy do swoich integralek. Gwarancja jest. Po roku uzywania (wiem, krótko...) nie ma absolutnie żadnych objawów negatywnych zjawisk.
W każdym razie jak dotychczas - ja polecam.
K sport, BC Racing i jak tam jeszcze - czy to aby nie jest jedna taśma, tylko naklejki różne? ;)

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 29 kwie 2013, 8:29
autor: Cavallino
A ja w międzyczasie zamiast nowych dałem do regeneracji stare amory, koszt akceptowalny (780 zł za całość).
I przy okazji wymieniłem tylne sprężyny dzięki "mądrym" z forum, co to twierdzili że mam coś nie tak z zawieszeniem tylnym bo za wysoko stoi.

Okazało się, że sprężyny wymieniłem całkiem niepotrzebnie, bo nadal stoi tak jak stała, a "mądrzy" pewnie w życiu na oczy nie widzieli delty integrale z seryjnym zawieszeniem, stojącej na spadku, co nie przeszkadzało im się mądrzyć.

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 29 kwie 2013, 11:33
autor: Kamien
mnie raczej regeneracje nie interesują
P.S.
Jakieś aktualne namiary na "delta serwis" - nazwa i lokalizacja się chyba zmieniały.

Re: Delta Integrale - zawieszenie gwintowane

: 29 kwie 2013, 13:48
autor: Nat
Klik.
Jeśli nie masz parcia na gwint, to jakiś czas temu mieli tez porządne wkłady do amorów za rozsądną cenę.