Kąski warte uwagi.

Tu zamieszczamy ogłoszenia kupna-sprzedaży znalezione w sieci.
Uwaga ! Dział automatycznie czyszczony po 30-u dniach
Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11975
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: topcio » 05 lut 2024, 9:52

volf pisze: 04 lut 2024, 9:30 Chyba zmieniasz płyn/roztwór i płuczesz dalej
Z wanną to problemu nie ma-kopiesz dołek w ziemi-wykładasz folią i już. Gorzej z tą chemią, bo sporo tego potrzeba i na jedną budę trochę nieopłacalne się wydaje :)
Jakieś pięć lat temu w Lublinie taka usługa była dostępna na terenie dawnego FSC/Daewo, nie wiem czy nadal.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 05 lut 2024, 21:39

... auto w cenie kół : ok2 :, trzeba się śpieszyć bo chętnych co niemiara : https://www.olx.pl/d/oferta/fiat-coupe- ... YAP18.html
pzdr

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 05 lut 2024, 22:42

Czarny mat... ostatni kolor przed kasacją :lol:
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 05 lut 2024, 23:38

pietrek125 pisze: 05 lut 2024, 22:42 Czarny mat... ostatni kolor przed kasacją :lol:
... tutaj do kasacji jeszcze daleka droga, 506 tyś km już za a kolejne min. 200 tyś km przed : ok2 : : https://sprzedajemy.pl/lancia-lybra-rze ... nr69081646
pzdr

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 07 lut 2024, 22:36


Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4007
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: volf » 07 lut 2024, 22:48

Ja bym powiedział-wtedy to robili opony-40 lat i jak nowe :)
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
MacioBA
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 2122
Rejestracja: 09 sie 2009, 15:08
Lokalizacja: Rybnik O/S

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: MacioBA » 09 lut 2024, 8:56

adamM20 pisze: 07 lut 2024, 22:36 ... nie wiem co powiedzieć: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/f ... TguMC4wLjA.
Ja bym powiedział....imponujące 🤣
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4007
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: volf » 09 lut 2024, 10:26

Precyzja dzięki technice czy jakoś tak :D
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Tomzik » 09 lut 2024, 10:41

Hiszpańska precyzyja, niemiecki temperament
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3240
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Marcin_D » 09 lut 2024, 11:40

Polskie wykonanie z czasów PRL.

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 10 lut 2024, 12:47

Marcin_D pisze: 09 lut 2024, 11:40 Polskie wykonanie z czasów PRL.
... rzecz w tym, że w tym konkretnym przypadku to z dużym prawdopodobieństwem nie kwestia fabrycznego złego wykonania tylko ingerencji mechanika 21-ego wieku.
pzdr

P.S.
To auto to kategoria "wytęż wzrok", szczerze mówiąc to obejrzałbym go pod kątem oryginalności.

piterstilo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1084
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: piterstilo » 10 lut 2024, 21:50

adamM20 pisze: 10 lut 2024, 12:47
Marcin_D pisze: 09 lut 2024, 11:40 Polskie wykonanie z czasów PRL.
... rzecz w tym, że w tym konkretnym przypadku to z dużym prawdopodobieństwem nie kwestia fabrycznego złego wykonania tylko ingerencji mechanika 21-ego wieku.
pzdr

P.S.
To auto to kategoria "wytęż wzrok", szczerze mówiąc to obejrzałbym go pod kątem oryginalności.
adamM20 pisze: 10 lut 2024, 12:47
Marcin_D pisze: 09 lut 2024, 11:40 Polskie wykonanie z czasów PRL.
... rzecz w tym, że w tym konkretnym przypadku to z dużym prawdopodobieństwem nie kwestia fabrycznego złego wykonania tylko ingerencji mechanika 21-ego wieku.
pzdr

P.S.
To auto to kategoria "wytęż wzrok", szczerze mówiąc to obejrzałbym go pod kątem oryginalności.
Rok 1983 był w FSO rokiem przełomowym, w przypadku Fiata 125p, nastąpiły znaczące zmiany, począwszy od zakończenia, cofnięcia( niewłaściwe skreślić) licencji co spowodowało
nie tylko zmianę nazwy z Fiata 125p na FSO 1300 i 1500. Za tym poszły inne zmiany w procesie produkcji auta. Od tej pory fabryka nie tylko nie przejmowała się już jakością wykonania, ale też z uwagi na ogólnie fatalny stan gospodarki PRL tzw przejściowe trudności, równocześnie maksymalnie zubożała oba produkowane modele aut.
Na załączonym obrazku widzimy więc owoc tej działalności.
1. Brak chromowanych ramek w szybach bocznych.
2. Brak funkcji podgrzewania tylnej szyby i gniazda zapalniczki.
3. Komplet opon produkcji ZSSR, możliwe że faktycznie przejściowy brak opon z Dębicy.
4. Sądząc po podanej wartości mocy max silnika jest to silnik odprężony. Były takie przystosowane spalania etyliny 78. Podobno miały płaskie tłoki.
Nie wiem czy pomalowane na czerwono oznaczenie 1500 umieszczone na pokrywie silnika to radosna twórczość właściciela?
Jest też trochę niekonsekwencji w wyposażeniu:
- ten typ zagłówków występował w siedzeniach z Poloneza.
- złoty pasek ozdobny w uszczelkach szyb przedniej i tylnej.
- metalowe kołpaki, rarytas a w takiej biednej konfiguracji.
Sądząc po oznaczeniu na szybie bocznej jest to chyba VI 1983, a skrzynia biegów i fotele są jeszcze oryginalne z Fiata, bo w tym roku była zmiana na skrzynię i fotele z Poloneza.
Boczne kierunkowskazy i symbol firmowy na atrapie chłodnicy akurat od tego rocznika zgodne z rocznikiem auta.
Tyle wiem, ale chętnie dowiem się więcej.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM

Awatar użytkownika
mikee72
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1107
Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: mikee72 » 10 lut 2024, 22:43

Moi rodzice odbierali swojego wymarzonego dużego fiata z Polmozbytu - to był początek lat 80-tych. Z opowiadań, które jako-tako pamiętam: grupa osób została wpuszczona na 'halę', gdzie stało kilkanaście aut. Większość 125tek była w kolorze 'groszek', który się moim rodzicom wybitnie nie podobał. Ponoć były wyścigi do dwóch konkretnych egzemplarzy - jeden czerwony, ale drzwi w nim się dosłownie obwiesiły - i był drugi, kość słoniowa - egzemplarz miał mocno przerysowany dach (tak jakby ktoś dechę przesunął). Ten właśnie mimo obiekcji - zaklepali rodzice. To była wersja ekskluzywna bo z gniazdem zapalniczki - wymagała dopłaty na poziomie dzisiejszych 2zł, Jeśli się nie mylę - auto kosztowało na poziomie 700tys ówczesnych złotych (w ramach socjalistycznych systemów przedpłat). Dach naszego fiata za pomocą pasty polerskiej doprowadziliśmy do ładu, a po kilku latach rodzice sprzedali go za kilka razy więcej niż kosztował - takie to były czasy.
Ostatnio zmieniony 11 lut 2024, 9:40 przez mikee72, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Voyager Platinum 3.6 24v PB+LPG A.D.2014
Obrazek

Awatar użytkownika
pietrek125
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2850
Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Lokalizacja: Gród Kraka

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: pietrek125 » 11 lut 2024, 1:48

piterstilo pisze: 10 lut 2024, 21:50
Rok 1983 był w FSO rokiem przełomowym, w przypadku Fiata 125p, nastąpiły znaczące zmiany, począwszy od zakończenia, cofnięcia( niewłaściwe skreślić) licencji co spowodowało
nie tylko zmianę nazwy z Fiata 125p na FSO 1300 i 1500.
Nie było czegoś takiego jak FSO 1300/1500, z związku z wygaśnięciem licencji zmieniono markę "Polski Fiat " na "FSO" i od tej pory pełna nazwa "kanta" to FSO 125p.
Od 1967 do 1991r bez zmiennie na tylnym pasie widniał emblemat 125p który po 1975 uzupełniono dodatkową blaszką z oznaczeniem pojemności silnika 1300 lub 1500, aby po 83r zmienić ją na 1,3 1,5 1,6 z kodem literowym oznaczającym wersje i wyposażenie, ale nigdy nie występowało na tylnym pasie samo 1300 lub 1500, z resztą musiało być jeszcze 1600 bo takie silniki w latach 80tych również występowały w 125p
Legenda jakoby istniał samochód o nazwie FSO 1300/1500 wzięła sie z gafy jaką popełniło FSO lub wydawnictwo drukujące instrukcję obsługi w 83r gdzie taka nazwa istniała na okładce, swoja drogą musiałem trochę naszukać aby znależć taką instrukcję
340101047.jpg
ale bardzo szybko to poprawiono i po 84r do końca produkcji na wszystkich dokumentacjach pisało FSO 125p
2aead2584e568878720692757f27.jpg
9e55868c43218a4f75e17bedf523.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)

adamM20
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3301
Rejestracja: 28 lip 2012, 9:56

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: adamM20 » 11 lut 2024, 10:49

... kolor groszkowy, płaskie tłoki i dekle kół w późnym FSO: https://sprzedajemy.pl/1-wlasciciel-ory ... nr68888423, https://sprzedajemy.pl/do-rem-ogolnie-f ... nr64938618.
Przedmiotowy Fiat jest bardzo ładny i być może wart swojej ceny jednak zarówno jego kompletacja jak i wiele szczegółów może świadczyć o ingerencji współczesnego mechanika. Niewątpliwie to może być "rodzynek" jednak w tym konkretnym przypadku zachowuję się jak niewierny Tomasz, nie uwierzę jak nie zobaczę, chociaż z 10 m.
pzdr

P.S.
tym bym sobie pojeździł: https://sprzedajemy.pl/fiat-131mirafior ... nr68325445
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Ogłoszenia znalezione :::”