Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 lip 2018, 16:42

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7
Autor Wiadomość
Post: 14 lip 2018, 13:44 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2017, 11:39
Posty: 172
Imię: Mati
Lokalizacja: Nysa
Lukasz_TG ten odpowietrznik poprostu odkręcić i zostawić na 2 min bez pompowania? Jasiugm dzięki za fotę, WD pójdzie w ruch profilaktycznie. Zaraz się za to biorę.

_________________
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 99r. potocznie zwanym "gnojem" od małego niegrzecznego chłopca :-)
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej :lol:
Kiedyś napewno 20vT : yesyes :


Na górę
Post: 14 lip 2018, 14:57 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2017, 11:39
Posty: 172
Imię: Mati
Lokalizacja: Nysa
Dzięki chłopaki za rady. Operacja się udała, pacjent ma się dobrze :-) Zrobiłem jak napisałeś Lukasz_TG aczkolwiek zaprzągłem na chwile sąsiada co by podpompował. Teraz chodzi jak złoto. Co prawda nie było widać żadnych pęcherzyków powietrza ale pomogło. A ja się tyle z tym sprzęgłem mordowałem :-)

_________________
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 99r. potocznie zwanym "gnojem" od małego niegrzecznego chłopca :-)
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej :lol:
Kiedyś napewno 20vT : yesyes :


Na górę
Post: 14 lip 2018, 17:19 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2087
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Cytuj:
Dzięki chłopaki za rady. Operacja się udała, pacjent ma się dobrze :-) Zrobiłem jak napisałeś Lukasz_TG aczkolwiek zaprzągłem na chwile sąsiada co by podpompował. Teraz chodzi jak złoto. Co prawda nie było widać żadnych pęcherzyków powietrza ale pomogło. A ja się tyle z tym sprzęgłem mordowałem :-)
No i git :) Ja odpowietrzam pompujac, tylko w przypadku jak z ukladu splynal caly plyn. Przy lekko zapowietrzonym wystarczy poluzowac odpowietrznik i poczekac 2 minuty. Sprawdz za jakis czas poziom plynu, moze masz jakas nieszczelnosc w ukladzie hamulcowym i ubywa.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
Post: 14 lip 2018, 18:46 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2017, 11:39
Posty: 172
Imię: Mati
Lokalizacja: Nysa
Teraz będzie monitorowane na bieżąco :-)

_________________
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 99r. potocznie zwanym "gnojem" od małego niegrzecznego chłopca :-)
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej :lol:
Kiedyś napewno 20vT : yesyes :


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 13 4 5 6 7

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]