Kappa - problemy z LPG
Kappa - problemy z LPG
Witam wszystkich posiadaczy wspaniałych samochodów jakimi są Lancie!! Mam problem dotyczący LPG a mianowicie falowanie obrotów na biegu jałowym.Byłem w nie jednym warsztacie w Warszawie serwisującym gaz i nikt nie potrafił mi pomóc.Albo trafiłem na kiepskich mechaników po prostu Mam już Lancie od ponad roku i dalej męcze się z tym problemem.W zime to najbardziej sprawia problem bo jak nie jest rozgrzany optymalnie to tak falują obroty że potrafi zgasnąć Jeszcze prosiłbym o jedną pomoc dotyczącą wyboru najlepszych świec(Marka i oznaczenie) do silnika 2.4 na gazie. Z góry dziękuje za jakąkolwieg pomóc.Chętnie nawiązałbym kontakt z posiadaczem Lanci Kappy zamieszkałym w Warszawie.[/b]
Pozdrawiam
Mariusz z Warszawy.
Lancia Kappa 2.4 LX 98r (LPG)
502-535-995
Mariusz z Warszawy.
Lancia Kappa 2.4 LX 98r (LPG)
502-535-995
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Problemy z LPG w Kappie 2.4
1. Meczyc gazownikow, najprawdopodobniej jest cos z instalacja LPG aczkolwiek sprawdz gdzies stan swojej sondy lambda.
2.Swiece - ja uzywam NGK - model chyba BKR6EKC. http://www.ngkntk.de/?pl
2.Swiece - ja uzywam NGK - model chyba BKR6EKC. http://www.ngkntk.de/?pl
Kappa - problemy z LPG
Ja tez mailem podobne objawy, ale teraz jest OK. Musza ci to wyregulowac. Wiem ze gazownicy maja w zwyczaju mowic "ze tak musi by, albo nic sie z tym nie da zrobic- ten typ tak ma", Nie daj sie zbyc. U mnie w koncu to wyregulowali, ale ten warsztat juz niestety nie istnieje.
A co do kontaktu z innymi lancistami, to otatnio w Wawie sa regularne spotkania co miesiac -zapraszamy.
A co do kontaktu z innymi lancistami, to otatnio w Wawie sa regularne spotkania co miesiac -zapraszamy.
k 2.4 - było i minęło.
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
??? ?? ?????? ,? ??????? ,?????? ??? ??????!
Kappa - problemy z LPG
Witaj Maniek. Ja wiele pisałem na temat zgazowania mojej Kapiszonki. Jeden z problemów to własnie falowanko, chociaż przyznam że zdazyło sie to kilka razy "tylko". Po regulacjach było ok. ale ..... taka sytuacja mnie wkurzała. Aha przy paru takich sytuacjach po zdjęciu swiec okazywało sie że elektrody były rozregulowane. Sadze ze podstawowy bład jaki zrobiłem to to że nie wysiliłem sie na zakup instalki z wtryskiem gazu.
Mysle tez że powinieneś sprawdzić stan zasyfienia silniczka krokowego.
Co do spotkań w Wawie to sa w miare regularne ok. 1 razu na 1,5 miecha. nastepne pewnie bedzie gdzieś na przełomie styczeń / luty. Patrz na Forum to zobaczysz.
Mysle tez że powinieneś sprawdzić stan zasyfienia silniczka krokowego.
Co do spotkań w Wawie to sa w miare regularne ok. 1 razu na 1,5 miecha. nastepne pewnie bedzie gdzieś na przełomie styczeń / luty. Patrz na Forum to zobaczysz.
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles