Wersje specjalne Lancii Delty Integrale
: 02 lut 2009, 15:16
Pojawienie się na warszawskim zlocie na moment Lancii Delty Integrale w limitowanej wersji York Verde wywołało sporo dyskusji, dlatego poniżej porzadkujemy kwestię wersji specjalnych Integralek:
1. Club Italia EVO I 16V:
Wyprodukowane w ilości 15 sztuk i numerowane od 1 do 16 (z pominięciem 13)
Kolor Lord Blu.
Tylko dla członków prestiżowego Club Italia.
210KM - czerwone skóry Recaro (kiera też) - 15" tylko koła - klima, ABS, odpalanie guziczkiem "start", plakietki Club italia (baaardzo cenne ) - silnik pomalowany na żółto (dekle) - specjalna dźwignia skrzyni biegów...
2. Martini 5 EVO I
400 sztuk zbudowanych w 1992, kolor biały w malowaniu oczywiście Martini czarny tylni spojler,
w środku fotele w czarnej alcantarze przeszytej czerwoną nitką i czerwone pasy,
ABS, klima. Białe, 15 calowe piękne felgi OZ.
Wersja z okazji piątej z kolei wygranej Integrale w MŚ.
3. Verde York EVO I
200 sztuk York Verde zbudowanych zostało w 1992, nazwa pochodzi od koloru - Zieleń Yorku, 15 calowe koła, fotele Recaro z EVO II, beżowa skóra, plakietka "World Rally Champion"
4. Martini 6 EVO I
310 sztuk zbudowano w latach 1992-93, jak widać białych w malowaniu martini (innym niż martini 5), w środku niebieska alcantara, carbon w okolicach dźwigni skrzyni biegów, tamże specjalna plakietka. Plakietki "World rally Champion" na obu drzwiach przednich, napis Martini Racing" na spojlerze, a na tylnych drzwiach plakietka opisująca przyczynę wyprodukowania tej limitowanej edycji: "6 World Rally Champion" Do kupienia za 35-40 tys. eur.
5. Bianco Perlato EVO II 16v,
385 sztuk zbudowano w latach 1993-94, kolor biała perła, niebieska skóra wewnątrz, kółka 16 cali słoneczko, 1995 cm3, 215 KM, katalizator .
6. Blu lagos EVO II
215 sztuk z lat 1993-94, metalizowany niebieski, piekna kremowa skóra wewnątrz, stosowna plakietka obok lewarka skrzyni biegów
7. Giallo
220 sztuk w 1993 kiedy je produkowali, kosztowała 58 605 580 lirów.
czarne Recaro z żółtymi przeszyciami, szyby przyciemniane "Solextra", klima, ABS, trójramienna kiera Momo
8. Club Hi Fi
tylko 15-20 sztuk. Na zamówienie Club Hi Fi. Kolor metalizowany niebieski, z żółto-niebieskim paskiem przez długość auta.
Skóry w kolorze kasztanowym. Tak rzadka, że przez wielu nie uważana za serię limitowaną (bo zapominają o niej)...
9. Edizione Finale
250 sztuk z roku 1994 w założeniu miało pójść na rynek japoński. Czerwony "cukierkowy" metalik, żółto-niebieski pasek przez długość auta, alu na konsoli (podobnie jak Dealers Collection). Rajdowe wstawki podobnie jak w dealers collection. (spocznik nóg dla pilota, aluminiowe nakładki na pedały itp).
10. Dealers Collection EVO II
około 180 sztuk pochodzi z 1994 (produkowane równolegle do Edizione Finale), ostatnie sztuki z taśmy. Kolor jak widac, czerwony metalic, beżowe skóry, Środek w stylu "rajdowym" z aluminium na wierzchu, guziczek startujący silnik i oczywiscie stosowne plakietki koło lewarka.
Po więcej, warto zajrzeć tutaj
1. Club Italia EVO I 16V:
Wyprodukowane w ilości 15 sztuk i numerowane od 1 do 16 (z pominięciem 13)
Kolor Lord Blu.
Tylko dla członków prestiżowego Club Italia.
210KM - czerwone skóry Recaro (kiera też) - 15" tylko koła - klima, ABS, odpalanie guziczkiem "start", plakietki Club italia (baaardzo cenne ) - silnik pomalowany na żółto (dekle) - specjalna dźwignia skrzyni biegów...
2. Martini 5 EVO I
400 sztuk zbudowanych w 1992, kolor biały w malowaniu oczywiście Martini czarny tylni spojler,
w środku fotele w czarnej alcantarze przeszytej czerwoną nitką i czerwone pasy,
ABS, klima. Białe, 15 calowe piękne felgi OZ.
Wersja z okazji piątej z kolei wygranej Integrale w MŚ.
3. Verde York EVO I
200 sztuk York Verde zbudowanych zostało w 1992, nazwa pochodzi od koloru - Zieleń Yorku, 15 calowe koła, fotele Recaro z EVO II, beżowa skóra, plakietka "World Rally Champion"
4. Martini 6 EVO I
310 sztuk zbudowano w latach 1992-93, jak widać białych w malowaniu martini (innym niż martini 5), w środku niebieska alcantara, carbon w okolicach dźwigni skrzyni biegów, tamże specjalna plakietka. Plakietki "World rally Champion" na obu drzwiach przednich, napis Martini Racing" na spojlerze, a na tylnych drzwiach plakietka opisująca przyczynę wyprodukowania tej limitowanej edycji: "6 World Rally Champion" Do kupienia za 35-40 tys. eur.
5. Bianco Perlato EVO II 16v,
385 sztuk zbudowano w latach 1993-94, kolor biała perła, niebieska skóra wewnątrz, kółka 16 cali słoneczko, 1995 cm3, 215 KM, katalizator .
6. Blu lagos EVO II
215 sztuk z lat 1993-94, metalizowany niebieski, piekna kremowa skóra wewnątrz, stosowna plakietka obok lewarka skrzyni biegów
7. Giallo
220 sztuk w 1993 kiedy je produkowali, kosztowała 58 605 580 lirów.
czarne Recaro z żółtymi przeszyciami, szyby przyciemniane "Solextra", klima, ABS, trójramienna kiera Momo
8. Club Hi Fi
tylko 15-20 sztuk. Na zamówienie Club Hi Fi. Kolor metalizowany niebieski, z żółto-niebieskim paskiem przez długość auta.
Skóry w kolorze kasztanowym. Tak rzadka, że przez wielu nie uważana za serię limitowaną (bo zapominają o niej)...
9. Edizione Finale
250 sztuk z roku 1994 w założeniu miało pójść na rynek japoński. Czerwony "cukierkowy" metalik, żółto-niebieski pasek przez długość auta, alu na konsoli (podobnie jak Dealers Collection). Rajdowe wstawki podobnie jak w dealers collection. (spocznik nóg dla pilota, aluminiowe nakładki na pedały itp).
10. Dealers Collection EVO II
około 180 sztuk pochodzi z 1994 (produkowane równolegle do Edizione Finale), ostatnie sztuki z taśmy. Kolor jak widac, czerwony metalic, beżowe skóry, Środek w stylu "rajdowym" z aluminium na wierzchu, guziczek startujący silnik i oczywiscie stosowne plakietki koło lewarka.
Po więcej, warto zajrzeć tutaj