Delta GT i.e - hamulce tylne
Delta GT i.e - hamulce tyle
mialem u siebie w Lanci to samo, nie chce cie straszyc ale probowalem wszystkiego i na koniec musialem jednak wymienic zaciski. Udalo mi sie dostac regenerowane w jednym z serwisow od wloskich aut w Lodzi. Poszukaj takowych u siebie, ludzie jezdza do wloch, przywoza duzo czesci. Kupilem w ten sposob sporo rzeczy... polke tylna, klamki, dzwignie kierunkowskazow (juz mi padla drugi raz w przeciagu 3 lat)...
U mnie tyl rowniez hamowal ale tloczek wypychany jest z duzo wieksza sila hydraulicznie niz recznie linka. Dlatego nie trzyma reczny.
Ja co pewien czas staram sie tez rozruszac (krecac zabka) tloczki w zaciskach, one latwo sie zapiekaja. Chociaz jesli masz dobrego mechanika to na pewno juz tego sprobowal.
U mnie tyl rowniez hamowal ale tloczek wypychany jest z duzo wieksza sila hydraulicznie niz recznie linka. Dlatego nie trzyma reczny.
Ja co pewien czas staram sie tez rozruszac (krecac zabka) tloczki w zaciskach, one latwo sie zapiekaja. Chociaz jesli masz dobrego mechanika to na pewno juz tego sprobowal.
- kriro
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 8
- Rejestracja: 26 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Bialystok
Delta GT i.e - hamulce tyle
W tej chwili dalem zaciski dla znajomego mechanika, podobno można je rozebrać i caly zabieg z ręcznym polega na tym że trzeba przetulejować wejście zaczepu linki ręcznego, jeszcze nie dostalem zacisków z powrotem, ale mają dzialać. Zgadzam się z tym aby poszukać używanych, (niestety mogą być różnej jakości), albo wlaśnie regenerowanych.
Podejrzewam że zaciski są takie same, bądź o podobnej zasadzie dzialania jak w Themie, bo o takim samochodzie piszę. Co do nowych rzeczywiście kpl na jedną stronę :80: 1450,- w serwisie, a podróbek niet. :'-(
Podejrzewam że zaciski są takie same, bądź o podobnej zasadzie dzialania jak w Themie, bo o takim samochodzie piszę. Co do nowych rzeczywiście kpl na jedną stronę :80: 1450,- w serwisie, a podróbek niet. :'-(
Delta GT i.e - hamulce tyle
właśnie komplet zacisków znalazłem za 1040 zł no ale lekkie przegięcie ( i podobo to tanio ) pozdrawiam
Delta GT i.e - hamulce tyle
Witam,
W n/w poscie jest rysunek przekrojowy zacisku hamulca tył (tarcze).
http://lanciapolska.org/modules.php?nam ... ght=#19218
Pozdrawiam
PS
Zestaw naprawczy zacisku to ok. 40PLN. Zawiera komplet gumek, do dźwiginki ręcznego też. Rozebranie zacisku to horror, szczególnie zdjęcie i później założenie wewn. pierścienia blokującego sprężynę sprzęgiełka zacisku - osadzony jest na głebokości 5 cm w szczelinie ok. 1 cm. Specjalne szczypce konieczne, lub inny patent na zegery.
W n/w poscie jest rysunek przekrojowy zacisku hamulca tył (tarcze).
http://lanciapolska.org/modules.php?nam ... ght=#19218
Pozdrawiam
PS
Zestaw naprawczy zacisku to ok. 40PLN. Zawiera komplet gumek, do dźwiginki ręcznego też. Rozebranie zacisku to horror, szczególnie zdjęcie i później założenie wewn. pierścienia blokującego sprężynę sprzęgiełka zacisku - osadzony jest na głebokości 5 cm w szczelinie ok. 1 cm. Specjalne szczypce konieczne, lub inny patent na zegery.
Delta GT i.e - hamulce tyle
ok dzięki bardzo !!
Re: Delta GT i.e - hamulce tyle
Mam problem z tylnymi hamulcami, a raczej lewym tyłem bo notoryczni mi się zapieka - wszystko czyszczone było i smarowane kilkukrotnie i nadal to samo. I pytanko czy da się dobrać zacisk od innego auta? Może ktoś robił modyfikację ham. tył na większe, sprawniejsze? Bo mam już tego dość i chciałbym kupić oba nowe. Eper nie pomógł. W intercarsie są ale tylko na przód.
Pomóżcie pliz.
Pomóżcie pliz.
Re: Delta GT i.e - hamulce tyle
nikt nie wie?
a w integralkach jakie zaciski są z tyłu? może takie łatwiej byłoby dostać
a w integralkach jakie zaciski są z tyłu? może takie łatwiej byłoby dostać
Re: Delta GT i.e - hamulce tylne
Prawdopodobnie zaciski tylne pasują z poloneza, sam szukałem i na oko wyglądają tak jak te z Delty. ZACISK
- Krissu1980
- Klubowicz
- Posty: 418
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Re: Delta GT i.e - hamulce tylne
Tomasz_SK pisze:Prawdopodobnie zaciski tylne pasują z poloneza, sam szukałem i na oko wyglądają tak jak te z Delty. ZACISK
potwierdzam na bank pasują od poldka
Re: Delta GT i.e - hamulce tylne
Tomasz_SK pisze:Prawdopodobnie zaciski tylne pasują z poloneza, sam szukałem i na oko wyglądają tak jak te z Delty. ZACISK
Ooo rzeczywiście wyglądają podobnie, dziękóweczka Tomasz
tylko ciekawe jak z ręcznym
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Delta GT i.e - hamulce tylne
Ręczny w Polonezie działa na takiej samej zasadzie jak w Delcie, więc tu raczej nie powinno być problemu. Co do tego czy zacisk będzie pasował to nie wiem, średnica tarczy teoretycznie się zgadza 227mm.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Re: Delta GT i.e - hamulce tylne
Hmm.. to chyba najpierw zdejmę, pojadę i sprawdzę, oczywiście jak u nas na wiosce będą mieli w sklepiesolarzmr pisze:Ręczny w Polonezie działa na takiej samej zasadzie jak w Delcie, więc tu raczej nie powinno być problemu. Co do tego czy zacisk będzie pasował to nie wiem, średnica tarczy teoretycznie się zgadza 227mm.
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Delta GT i.e - hamulce tylne
Prędzej niż w sklepie to znajdziesz na jakimś szrocie. Lepiej chyba jest tez żebyś zabrał nie tylko sam zacisk, ale tez jarzmo. Jeśli sam zacisk nie będzie pasował to może można będzie podmienić cały zestaw.Bandit pisze:Hmm.. to chyba najpierw zdejmę, pojadę i sprawdzę, oczywiście jak u nas na wiosce będą mieli w sklepiesolarzmr pisze:Ręczny w Polonezie działa na takiej samej zasadzie jak w Delcie, więc tu raczej nie powinno być problemu. Co do tego czy zacisk będzie pasował to nie wiem, średnica tarczy teoretycznie się zgadza 227mm.
W zaciskach od Poloneza widzę jedną różnicę. Można wyciągnąć tłoczek nie rozbierając zacisku, w Delcie tłoczek jest dłuższy i bez zdjęcia części zacisku siedzącej w jarzmie nie można go wyciągnąć. Co oczywiście nie dyskwalifikuje tych zacisków.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Re: Delta GT i.e - hamulce tylne
Racja wezmę też jarzmo.solarzmr pisze: Prędzej niż w sklepie to znajdziesz na jakimś szrocie. Lepiej chyba jest tez żebyś zabrał nie tylko sam zacisk, ale tez jarzmo. Jeśli sam zacisk nie będzie pasował to może można będzie podmienić cały zestaw.
W zaciskach od Poloneza widzę jedną różnicę. Można wyciągnąć tłoczek nie rozbierając zacisku, w Delcie tłoczek jest dłuższy i bez zdjęcia części zacisku siedzącej w jarzmie nie można go wyciągnąć. Co oczywiście nie dyskwalifikuje tych zacisków.
A takich ze szrotu to ja niechce, po co mi następne niesprawne. To już wolałbym kupić regenerowane.
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Delta GT i.e - hamulce tylne
Nie mówię żeby kupować na szrocie, tylko tam prędzej znajdziesz do porównania. A kupić najlepiej nowe i i mieć na jakiś czas spokój.Bandit pisze:Racja wezmę też jarzmo.solarzmr pisze: Prędzej niż w sklepie to znajdziesz na jakimś szrocie. Lepiej chyba jest tez żebyś zabrał nie tylko sam zacisk, ale tez jarzmo. Jeśli sam zacisk nie będzie pasował to może można będzie podmienić cały zestaw.
W zaciskach od Poloneza widzę jedną różnicę. Można wyciągnąć tłoczek nie rozbierając zacisku, w Delcie tłoczek jest dłuższy i bez zdjęcia części zacisku siedzącej w jarzmie nie można go wyciągnąć. Co oczywiście nie dyskwalifikuje tych zacisków.
A takich ze szrotu to ja niechce, po co mi następne niesprawne. To już wolałbym kupić regenerowane.
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.