EVO II body-kit - dylemat...
EVO II body-kit - dylemat...
Od pewnego czasu zastanawiam się czy nie przerobić mojej 16V na EVO II, przy zastosowaniu body kit-a. Rozważam wszystkie 'za' i 'przeciw' i dalej nie wiem najważniejszy i niepodważalny plus to to że karoseria EVO II podoba mi się obłędnie ale czy nie lepiej zostawić oryginał...?? a pozatym jak sie później bedzie nadwozie trzymać kupy, jeżeli wytne tylne błotniki i wstawie plastki na kleju montażowym (bo tylko taka opcja wchodzi w gre chyba), no chyba że zaloże plastikowe nakładki na oryginalne metalowe, ale to już troche fuszerą trąca... i jeszcze jedno - tylny zderzak - czy oryginał od 16V spasuje do tylnych poszerzeń od EVO? bo mam fajny wydech z nierdzewki i nie chciałbym go wymieniać, ani przerabiać...
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae
EVO II body-kit - dylemat...
Nie ma sensu. Ja bym zostawił
- maciej_ignys
- Klubowicz
- Posty: 2070
- Rejestracja: 08 lip 2007, 0:00
- Skype: ohydek
- Lokalizacja: Leszno
EVO II body-kit - dylemat...
Zdaje się że na motikonie masz Evo ?
No dobra, wizualizacja Evo II i Evo I to naprawdę drobna róznica a Evo I to nie taki dramat cenowy, myślę, że skoro masz pressing to róznica w cenie między 16 a Evo będzie porównywalna z kosztami przeróbki 16 na Evę. Polecam Evę - oglądam ją szczegółowo co dzień z większym pietyzmem niż żonexa
No dobra, wizualizacja Evo II i Evo I to naprawdę drobna róznica a Evo I to nie taki dramat cenowy, myślę, że skoro masz pressing to róznica w cenie między 16 a Evo będzie porównywalna z kosztami przeróbki 16 na Evę. Polecam Evę - oglądam ją szczegółowo co dzień z większym pietyzmem niż żonexa
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
EVO II body-kit - dylemat...
Ja bym nie przerabiał. Moze dlatego, że lubię "wilki w owczej skórze"
I oryginały.
I oryginały.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
EVO II body-kit - dylemat...
Za swoją Delte weźmiesz 15-20tyś zł. Body kit z montażem sądze że wyniesie z 5-8tyś zł. Natomiast od 30tyś zł powinieneś znależć oryginalną EVO (za granicą). Wilk syty i owca cała, a raczej owieczka bo każda integrala w oryginalnym stanie jest na wage złota
Troszkę dołożysz i będzie oryginał, nie przerabiaj integrali bo szkoda a i tak nie będzie to to samo co EVOlucja
Pozdro
Troszkę dołożysz i będzie oryginał, nie przerabiaj integrali bo szkoda a i tak nie będzie to to samo co EVOlucja
Pozdro
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione