EVO II body-kit - dylemat...

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
holbi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 182
Rejestracja: 12 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Sanok

EVO II body-kit - dylemat...

Post autor: holbi » 05 lis 2008, 14:27

Od pewnego czasu zastanawiam się czy nie przerobić mojej 16V na EVO II, przy zastosowaniu body kit-a. Rozważam wszystkie 'za' i 'przeciw' i dalej nie wiem ;) najważniejszy i niepodważalny plus to to że karoseria EVO II podoba mi się obłędnie :D ale czy nie lepiej zostawić oryginał...?? a pozatym jak sie później bedzie nadwozie trzymać kupy, jeżeli wytne tylne błotniki i wstawie plastki na kleju montażowym (bo tylko taka opcja wchodzi w gre chyba), no chyba że zaloże plastikowe nakładki na oryginalne metalowe, ale to już troche fuszerą trąca... i jeszcze jedno - tylny zderzak - czy oryginał od 16V spasuje do tylnych poszerzeń od EVO? bo mam fajny wydech z nierdzewki i nie chciałbym go wymieniać, ani przerabiać...
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty są dla szybkich kierowców" C. McRae

Awatar użytkownika
Ara
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 351
Rejestracja: 14 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

EVO II body-kit - dylemat...

Post autor: Ara » 05 lis 2008, 15:16

Nie ma sensu. Ja bym zostawił : yesyes :

Awatar użytkownika
maciej_ignys
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2070
Rejestracja: 08 lip 2007, 0:00
Skype: ohydek
Lokalizacja: Leszno

EVO II body-kit - dylemat...

Post autor: maciej_ignys » 05 lis 2008, 22:16

Zdaje się że na motikonie masz Evo ?

No dobra, wizualizacja Evo II i Evo I to naprawdę drobna róznica a Evo I to nie taki dramat cenowy, myślę, że skoro masz pressing to róznica w cenie między 16 a Evo będzie porównywalna z kosztami przeróbki 16 na Evę. Polecam Evę - oglądam ją szczegółowo co dzień z większym pietyzmem niż żonexa :wink:

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

EVO II body-kit - dylemat...

Post autor: Nat » 05 lis 2008, 22:32

Ja bym nie przerabiał. Moze dlatego, że lubię "wilki w owczej skórze" :)
I oryginały.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
INTEGRALE
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 833
Rejestracja: 08 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Sanok

EVO II body-kit - dylemat...

Post autor: INTEGRALE » 05 lis 2008, 23:54

Za swoją Delte weźmiesz 15-20tyś zł. Body kit z montażem sądze że wyniesie z 5-8tyś zł. Natomiast od 30tyś zł powinieneś znależć oryginalną EVO (za granicą). Wilk syty i owca cała, a raczej owieczka bo każda integrala w oryginalnym stanie jest na wage złota :!: :wink:
Troszkę dołożysz i będzie oryginał, nie przerabiaj integrali bo szkoda a i tak nie będzie to to samo co EVOlucja :roll: :)
Pozdro
Lancia Delta HF Integrale Evoluzione

Awatar użytkownika
Arti
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 97
Rejestracja: 28 gru 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

body

Post autor: Arti » 06 lis 2008, 0:25

helo na pw puscilem ci opis co i jak z body kitem podsylam ci kilka fotek z przygotowan

pzdr
Arti Evo II

Obrazek
[/img]Obrazek
Obrazek
[/img]Obrazek
Obrazek[/img]

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”