Mam do wymiany tuleje wahacza z przodu po obu stronach i tak się zastanawiam czy nie lepiej wymienić całe wahacze??
Słyszeliście coś o wahaczach firmy FAST lub POLCAR
Czytałem że najlepiej było by wstawić TRW ale niestety znalazłem się w takiej sytuacji że muszę szukać oszczędności a samochód jest niezbędny
Delta II - tuleje wahacza a wahacze
- wacho_czk
- Klubowicz
- Posty: 473
- Rejestracja: 17 maja 2008, 0:00
- Skype: wacho_czk
- Imię: Maciej
- Lokalizacja: Czarnków PL/Norwich UK
Delta II - tuleje wahacza a wahacze
Historia:
Lancia Delta Volvo S40 Vauxhall Astra 1.6 8V
Teraźniejszość:
Lancia Kappa 2.4 JTD 2000r, FYM FY125-3A 2006r
Lancia Delta Volvo S40 Vauxhall Astra 1.6 8V
Teraźniejszość:
Lancia Kappa 2.4 JTD 2000r, FYM FY125-3A 2006r
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Nuova Delta- Tuleje wahacza oraz wahacze
FAST - ogólnie znana firma, przy cenach, które mają jakość więcej niż zadowalająca (właśnie zakładam łączniki stabilizatora tej firmy do Lybry - polecane przez LanciaTeam).
Chodź faktycznie ogólnie poleca się TRW, ale cena dużo wyższa.
Na Twoim miejscu wziąłbym FAST-a.
Chodź faktycznie ogólnie poleca się TRW, ale cena dużo wyższa.
Na Twoim miejscu wziąłbym FAST-a.
Nuova Delta- Tuleje wahacza oraz wahacze
Do Delty pasują wahacze od bravo/a i tipo/tempra. Polcar sobie daruj co do drugiej firmy to osobiście nie znam. W swojej Delcie miałem założone SVAGa i po przejechaniu 20.000 nic sie nie dzieje. A za wahacz płaciłem 150zł za sztukę.
Tu jeszcze pozostaje kwestia ceny do jakości.
Tu jeszcze pozostaje kwestia ceny do jakości.