szlif wału

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
hf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: kraków

szlif wału

Post autor: hf » 03 gru 2007, 13:28

czy ktos moze wie czy bezpieczny drugi szlif wału bardzo oslabia jego ttrwalosc czy warto taki wal zakladac do 16vt czy moze lepiej szyukac nominalu?teoretycznie fabryka przewiduje dwa no ale.. co sadzicie????

Awatar użytkownika
Dziadek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 448
Rejestracja: 21 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: ŻNIN

szlif wału

Post autor: Dziadek » 03 gru 2007, 18:39

W niktórych modelach Lanci fabryka przewiduje nawet czwarty szlif!
Pozdrawiam Dziadek
Lancia Delta 1.8 8V+LPG BRC

Cerberus

szlif wału

Post autor: Cerberus » 03 gru 2007, 23:13

ogolnie przyjete jest ze 2 szlif w silnikach turbo to smierc dla silnika ale wg mnie najwazniejsza jest tolerancja 1 czy tez 2 szlifu.

2.

wyprowadanie oleju poprzez wał do korb - zapytaj P. Świątkowskiego to moze ci uchyli troche tajemnicy - ja nie moge (przerobka)

3. panewki do turbo tylko oryginal - glyco, AE - odpada,

lancia1969
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2058
Rejestracja: 22 cze 2005, 0:00
Imię: magOmichVE
Lokalizacja: Usa
Kontakt:

szlif wału

Post autor: lancia1969 » 03 gru 2007, 23:53

"Cerberus" pisze:......
2.

wyprowadanie oleju poprzez wał do korb - zapytaj P. Świątkowskiego to moze ci uchyli troche tajemnicy - ja nie moge (przerobka)
......,
Andrzejku , bez nazwisk proszę :roll: - sztuka cierpi :wink: , forum i nicki są po to by nie naruszać USTAWY z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883)

Awatar użytkownika
hf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: kraków

szlif wału

Post autor: hf » 04 gru 2007, 13:57

taa kupilem glyco niestety mimo ze zakupilem takie jakie byly w katalogu to niepasuja za szerokie wiec wzielem ae czyli wedlog was ten silnik rozkraczy sie znowu po tysiacu kilometrow
???????? :( :cry:

Cerberus

szlif wału

Post autor: Cerberus » 05 gru 2007, 1:55

"lancia1969" pisze:
"Cerberus" pisze:......
2.

wyprowadanie oleju poprzez wał do korb - zapytaj P. Świątkowskiego to moze ci uchyli troche tajemnicy - ja nie moge (przerobka)
......,
Andrzejku , bez nazwisk proszę :roll: - sztuka cierpi :wink: , forum i nicki są po to by nie naruszać USTAWY z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 883)
przepraszam :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Awatar użytkownika
Wolek
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 598
Rejestracja: 13 lip 2007, 0:00
Lokalizacja: Krosno

szlif wału

Post autor: Wolek » 08 gru 2007, 1:05

Za szerokie w jakim sensie??? Nie schodza się jak je przykładasz do wału i próbujesz złączyć??? Panewkę wkłada się w stopy i skeca!!! Przykłądanie to paranoja. Ona dopiero wtedy nabiera kształtu i się schodzi. Jeśli oceniałeś szerokość przykładając do wału to "dałeś ciała" : cenzura :
Były: Fiat 125p 2.0 DOHC x3, Alfa Romeo Giulietta 1.8, Honda CRX 1.6 16v, Lancia Dedra 2000 Turbo, Lancia Dedra Integrale x2, Lancia Kappa 20vT
Lancia Kappa 20vT, Lancia Y 1.2

Awatar użytkownika
hf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 106
Rejestracja: 15 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: kraków

szlif wału

Post autor: hf » 08 gru 2007, 21:05

kupilem nowe .. chodzi tylko o to czy majac wal 2szlif ten silnik pojezdzi .....robione u kuśia w staniątkach..

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”