Strona 38 z 38

Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie

: 05 mar 2017, 7:44
autor: broker
hitmanag pisze: 04 mar 2017, 22:16 Gratulacje dla Fiata za wynik w Polsce i nie tylko.
Ale sytuacja w Usa wygląda tragicznie...

USA
http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales ... states.htm

Tak, marka Fiat ma jeszcze wiele lat budowy obecności na tym rynku. 500 i 124 mają przyzwoitą sprzedaż, 500L to specyficzne auto, można ewentualnie uznać, że nie pasuje do rynku, ale już sprzedaż 500X (crossover w końcu) to katastrofa. Wystarczy porównać do swojego technicznego bliźniaka - Jeep Renegade.

Teraz pytanie jak poradzi sobie AR. Giulia w lutym w końcu odpaliła.

----------

W Polsce Fiat + 100% :) W Europie też dobrze. Tipo idzie jak burza.
Mogło by być jednak jeszcze lepiej. Brakuje crossa w sgemencie C i D. Freemont pokazał, że pod marką Fiat można to sprzedać.
No i brakuje nowego Punto. Te 3 modele więcej i Fiat skoczy kilka miejsc do przodu.

Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie

: 05 kwie 2017, 19:54
autor: broker
FCA rewelacyjnie w marcu w Europie

http://www.carsitaly.net/default.htm

Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie

: 05 kwie 2017, 20:21
autor: hitmanag
Faktycznie spore wzrosty.
W dużej mierze to zasługa Tipo.
Być może Fiat powinien pójść tą drogą?
Dodatkowo na bazie Tipo lepiej wyposażona Dedra?

Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie

: 30 kwie 2017, 20:37
autor: broker
Europa, marzec i Q1 2017

Tipo - statystyka sztucznie napompowana przez Fiata w Italii, gdzie podrzucono ok 5 tys sztuk Tipo dilerom, na ich rachunek.
Bez tego sprzedaż by była w okolicach 11-12 tys sztuk, też nieźle, wygląda na to, że dojście do rocznej sprzedaży 150 tys sztuk jest możliwe.
Do tego dochodzi jeszcze Turcja (ok 25 tys rocznie) i wersja Dodge Neon w Meksyku.

Giulia - bardzo dobrze, Stelvio - dopiero początek, ale 1000 sztuk w marcu przebite, cała Alfa rewelacyjne + 45% rr
Jeśli założymy, że Stelvio to odpowiednik brakującego kombi Giulii, łącza sprzedaż Giulia+Stelvio powinna przekraczać za chwilę 5 tys sztuk miesięcznie co daje poziom AR 159 (sedan+kombi) i to przy bardzo wysokich cenach Stelvio.

Lancia Ypsilon trzyma się mocno.

http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales_europe.htm

http://carsalesbase.com/european-car-sa ... 17-models/

Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie

: 13 maja 2017, 18:44
autor: broker
Subkompakty premium, 1Q 2017
http://carsalesbase.com/european-sales- ... t-segment/

Kod: Zaznacz cały

	                        2017-Q1 2016-Q1 Change
1 	Mini 	                35.915 	30.705 	17%
2 	Lancia Ypsilon 	        21.454 	19.771 	9%
3 	Audi A1 	        21.126 	26.074 	-19%
4 	DS3 	                 7.980  12.238 	-35%
5 	Alfa Romeo MiTo          3.583 	 3.202 	12%

  	Segment total 	90.058 	91.990 	-2%

Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie

: 13 maja 2017, 19:00
autor: broker
Europa 1Q 2017

http://carsalesbase.com/

Wygląda na to, że Tipo, Giulia i Stelvio dołączą do modeli FCA, które są silne w swoich klasach (Panda, 500, Ypsilon, 500L).

Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie

: 19 lis 2017, 9:08
autor: broker

Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie

: 23 lis 2017, 21:05
autor: broker

Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie

: 21 gru 2017, 16:54
autor: broker
Europa I - III Q 2017

http://carsalesbase.com/european-segment-reports-q3/


Lancia Ypsilon tutaj:
http://carsalesbase.com/european-sales- ... t-segment/
(w dolnej części opracowania)

Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie

: 11 lut 2018, 15:44
autor: broker
Europa 2017 (bez Turcji) - auta osobowe

Bez Turcji co jest o tyle ważne, Tipo (Eagea) to prawie 50 tys sztuk na tamtejszym rynku w 2017

http://carsalesbase.com/european-car-sa ... 17-models/

Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie

: 01 mar 2018, 10:05
autor: broker

Re: Sprzedaż Lancii w Polsce i w Europie

: 06 sty 2024, 14:33
autor: broker
https://www.autoedizione.nl/lancia-ypsi ... kaskraker/

Tłumacz google

Lancia mogła w ostatnich latach przejść przez ucho igielne, jeśli chodzi o przetrwanie, ale zrobiła to bez utraty witalności. Jedyny model, który od lat jest standardem szlachetnej marki z Turynu, Ypsilon, cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Ponieważ półwysep był jedynym rynkiem zbytu, słaba Lancia połączyła wszystkie swoje siły w celu stworzenia jednego modelu. Od czasu wprowadzenia na rynek w 2011 r. nigdy nie było chudego roku dla małego pięciodrzwiowego modelu. Nawet Twój stały redaktor ma go teraz na wyciągnięcie ręki.

Wysokie liczby.

Ypsilon (lub „Y”) to od dziesięcioleci silna nazwa, której Lancia jako marka wiele zawdzięcza. Sprzedano już ponad 3 miliony egzemplarzy, rozłożonych na 4 generacje, a na rynku pojawiło się 37 wydań. W 2023 roku Lancia osiągnęła nawet drugi najlepszy wynik w historii marki we włoskim segmencie B. Sprzedano nie mniej niż 44 743 egzemplarzy. Oznacza to wzrost o 9% w porównaniu z 2022 r. Spośród nich 39 683 to pojazdy hybrydowe. Sprzedano 4982 sztuki Ecochica na LPG. Ypsilon od 12 lat znajduje się w pierwszej trójce we Włoszech i jest drugim najpopularniejszym modelem całej grupy Stellantis na tym rynku. W kwietniu 2024 r. możemy powitać piątą generację. Ten kompaktowy samochód premium będzie skierowany do szerszej grupy docelowej, a nawet flirtuje z rajdową przeszłością Lancii pod względem stylu.

Obrazek