Strona 4 z 4

Re: Turbo benzyna - różnice w silnikach Fiat i Lancia

: 20 maja 2015, 4:39
autor: rafalooms
Tak właśnie sobie wyobrażałem, że osprzęt będzie inny, ale silnik czy słupek jak kto woli będzie ten sam. Ciekawi mnie jak to wygląda od strony skrzyni i sprzęgła. Zastanawiam się teraz czy jest sens ładować się w swap silnika, chce zejść na masie kosztem Bravo , co o tym sądzicie ?

Re: Turbo benzyna - różnice w silnikach Fiat i Lancia

: 20 maja 2015, 9:39
autor: herakles
Ja sądzę na ten temat tyle, że zamiana dobrego silnika na ten szrot to strzał w stopę i samobójstwo całej rodziny na raz :)

Re: Turbo benzyna - różnice w silnikach Fiat i Lancia

: 01 cze 2015, 16:45
autor: Renegat...
-BLOK czy coupe czy kappa czy delta 16vt JEST TAKI SAM
-POMPA OLEJU jest taka sama ale w kappie jest inna sprężyna od upustu (mocniejsza i tą informację mam od guy'a crofta)
-Głowica od kappy jest taka sama ale w kappie brak 4 łapek do dolotu znaczy się że jak masz głowice od kappy a barany od delty albo coupe to będziesz musiał te łapki przyspawac abyś miał wszystko na tip top
-miska olejowa w kappie jest inna
-wałki rozrządu w kappie są inne, prawdą jest to że wałek wydechowy w kappie jest wałkiem ssącym w delcie/coupe
-inna jest w kappie łapa od strony filtru oleju.
WSZYSTKIE INFORMACJE DOTYCZĄ SILNIKÓW 16VT 2.0 DOHC FIAT COUPE LANCIA DELTA II oraz Lancia kappa

Kappa jest na motronicu i wtrysku boscha,inne jest koło foniczne w delta/coupe masz 4 znaki ,w kappie jest tych znaków dużo więcej i ECU sobie liczy impulsy.
Inne jest mocowanie czujnika wału w kappie i inny czujnik na wałku rozrządu.W delcie i coupe są takie same z czujnikiem halla na wałku wydechowym w KAPPIE jest czujnik indukcyjny na wałku ssącym
Inne są turbiny kappa ma mniejsze turbo ,w delcie i fiat coupe turbo jest takie same.
W kappie jest czujnik stukowy inny.


Kup sobie bravo HGT i po problemie fajnie silnik cyka ale trzeba wysoko go kręcić